LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HD tv van Tele2

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
casie60

Re: HD tv van Tele2

Ongelezen bericht door casie60 »

Bij mij is het ook nog niks.
Nog steeds haperend beeld en nog steeds niet haarscherp zoals beloofd.
Tele2 kan de belofte van TV zeker niet waar maken.

Tele2 Webcare

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Belin,

Je geeft aan dat na de update je TV nog steeds hapert, vervelend om dit te horen, en graag neem ik je klacht hierover in behandeling. Eredivisie Live is vanaf het komende voetbalseizoen ook weer in abonnementsvorm per maand te krijgen voor een prijs van 12,50 euro. Op dit moment kunnen wij alleen pay per view aanbieden voor 6,99 euro. Graag ontvang ik je gegevens zodat ik je klacht kan behandelen. Je kunt je postcode en huisnummer of klantnummer naar mij sturen per e-mail. Mijn e-mailadres is [email protected]

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare

Beste Casie60,

Zou je alsjeblieft samen met een korte omschrijving van je klacht je postcode/huisnummer en klantnummer naar mij toe willen sturen per e-mail. Mijn e-mailadres is [email protected]. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik je klacht in behandeling nemen.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Inter

Ongelezen bericht door Inter »

Wat? Vanaf 22 maart? Sinds wanneer is dat nou weer dan grr het zou nu al HD moeten zijn!! Eigelijk had het al HD moeten zijn vanaf 8 februari!
Dat is nu het slimme hiervan . Programma gemist zit in dezelfde extra .
Dus je krijgt voor die €5 euro altijd wat maar (nog) niet de beloofde HD .
Ik kan het overigens nergens vinden dat het vanaf 22 maart is

Hier : http://se.tele2.nl/3p/tarieven.html zal het toch moeten staan .

Maar ben benieuwd om van je te horen hoe het beeld dan is .

DarkRaverrr

Ongelezen bericht door DarkRaverrr »

Als je HD tv hebt besteld - zoals jij aangeeft - dan krijg je NL1, NL2 en NL3 in je pakket. Dit zijn de zenders die wij vanaf 22 maart in HD kunnen aanbieden. Overige kanalen willen wij echter ook aanbieden, maar welke kanalen dit zijn en wat de kosten hiervoor zullen zijn daar kan ik nog geen indicatie over geven omdat dit tegen die tijd bekend wordt gemaakt.
Dat zei Danielle een pagina terug. Ik ben ook wel benieuwd hoe het beeld zal zijn en of de haperingen nog verholpen gaan worden. Ze zijn wel minder erg maar heb ze nogsteeds..

casie60

Bij mijn hapert het beeld ook nog steed wat erg hinderlijk is en de kwaliteit is nog steeds niet 'haarscherp' waar ze mee adverteren en ik het ook gekocht heb.
Blijft het zo dan stop ik ermee en ga eerst mijn advocaat raadplegen hierover.
Mijn probleem is nu bij Danielle in behandeling, ben benieuwd!!

Inter

Ongelezen bericht door Inter »

DarkRaverrr schreef:
Dat zei Danielle een pagina terug
Weet ik maar het staat niet op de website en ze verkopen al paar maanden een product dat nog niet leverbaar is .

Beleef de Olympische Spelen in februari http://se.tele2.nl/3p/hd_kwaliteit.html

Koop je een Blu Ray speler blijkt er een DVD speler in de doos te zitten .

Belin

Ongelezen bericht door Belin »

Nog steeds slecht en geen reactie van Danielle,stekkers eruit getrokken en nog hetzelfde,GEEN HD!En net weer geknars van geluid!

im

Ongelezen bericht door im »

Inmiddels doet de decoder het, we zijn nog teruggebeld door tele2 of alles werkte. Ook krijgen we keurig het abonnementsgeld retour van die periode.

Dachten we het eindelijk in orde te hebben, krijgen we het volgende probleem.
Opnames inplannen werkt niet. Hij geeft keurig aan dat het programma ingesteld staat om op te nemen en vervolgens doet hij het niet. Ik heb inmiddels weer contact gehad met de klantenservice en technische dienst. Bij de klantenservice wisten ze het niet, bij de technische dienst is het een bekend probleem. Binnen 2 dagen wordt er contact met me opgenomen door het hoofdkantoor.

Ik ben eigenlijk nog nooit ontevreden geweest over tele2, relatief weinig storingen, kloppende facturen, beeldkwaliteit in orde. Alleen nu had ik gewild dat ik nog een jaar gewacht had met de nieuwe decoder... Juist vanwege het opnemen wilden we dit pakket, nu hebben we nog niks...

Tele2 Webcare

Beste Im,

Voor het probleem met de opnames die je ondervindt kun je het volgende ondernemen:

Haal de decoder van het stroom en wacht 5 minuten.
Sluit vervolgens de stroom weer aan.
Verwijder alle recordings en afstemmingen.
Vervolgens via menu--> TV-gids opnames en afstemmingen inplannen.

Graag verneem ik van je of het probleem hiermee is opgelost.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare

Beste Belin,

Mijn collega heeft je geprobeerd te bellen alleen heeft hij je niet kunnen bereiken op het vaste nummer wat bij ons bekend is. Indien je op een ander nummer beter te bereiken bent kun je dit naar mij per e-mail toesturen.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

casie60

Ben net gebeld door een troubleshooter van Tele2.
Ik ben netjes behandeld en hij heeft samen met mij alles doorgenomen, en nu blijkt dat er toch iets niet goed zit.
Alle informatie die nodig was om het probleem te verhelpen is nu doorgegeven en wordt nu doorgestuurd naar het hoofdkantoor om het verder uit te zoeken.
Krijg binnen 2 a 3 dagen bericht terug hierover.
Is nu toch de service die ik van Tele2 gewend ben.
En nu maar hopen dat het opgelost kan worden.

Belin

Beste Danielle,

Dan heeft je collega woensdag gebeld,precies toen ik aan t werken was en dat heeft hij/zij maar 1 keer gedaan.Ben alleen op dat nummer te bereiken.
Hoop snel weer gebeld te worden,bedankt alvast.

Belin

Eredivisie kan je dus ook niet pauzeren kom ik net achter,jammer!Vrijdag werd ik denk ik weer teruggebeld door tele 2(nr onbekend)Gaat 2 x over ik was boven,dus te laat om op te nemen.Wachten op nieuw belletje van hun.

im

Ongelezen bericht door im »

Inmiddels heeft de technische dienst contact gehad met het hoofdkantoor en krijg ik mijn 3e decoder thuisgestuurd. Het opname probleem zit dus ook zeer waarschijnlijk in de decoders.
En sorry Daniëlle dat ik niet meer op jouw bericht gereageerd heb, maar uiteraard had ik het resetten alweer heel vaak gedaan.
Ik ben benieuwd of deze wel gaat laden en gaat opnemen...
Wordt vervolgd....

Tele2 Webcare

Beste Im,

Ik hoop dat de derde decoder naar behoren zal werken. Indien ik je nog ergens mee van dienst kan zijn dan hoor ik dit graag van je.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

casie60

Beste Danielle,

Helaas is mijn vertrouwen in Tele2 tot het nul punt gedaald.
Vorige week donderdag contact gehad met een ‘ troubleshooter’ van Tele2 en die beloofde me dat ik afgelopen vrijdag maar toch zeker afgelopen maandag terug gebeld zou worden.
Maar helaas, het is nu woensdagavond en nog niemand van Tel2 heeft mij terug gebeld.
Mijn geduld raakt op en ik ben van plan om de hele ‘zooi’ naar jullie terug te sturen en dan zoeken jullie het maar lekker zelf uit.
Ik heb genoeg van Tele2.

Met vriendelijke groet,

Cees
p.s. dit bericht zet ik op het forum

Belin

Sluit ik me helemaal bij aan,ben ook niet meer teruggebeld.

casie60

En het is nu donderdag 19.00 uur weer geen Tele2 aan de telefoon en ook geen reactie meer van Danielle. Wat moet je toch met zo'n aan bieder. Zwaar waardeloos!!!!

Tele2 Webcare

Beste Casie,

Ik heb begrepen dat je mijn collega hebt gesproken en dat dit onder een algemene storing valt. Je klacht is nu in behandeling bij ons hoofdkantoor om te achterhalen hoe dit opgelost kan worden. Indien je hier niet akkoord mee bent, dan verneem ik dit graag van je.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Gesloten