Pagina 4 van 4

Re: Trendy Basix

Geplaatst: 20 aug 2010 20:25
door Willy.T
Dat is door Monique prima gedaan op deze manier en als het bij Astrid nu ook verder goed wordt opgelost is er weer een probleem minder.

Re: Trendy Basix

Geplaatst: 20 aug 2010 23:47
door punky27
Zodra ze leveren is er inderdaad een probleem minder. Dus ik wil niets liever, maar eerst zien en dan geloven...

Heb inderdaad een reactie op mijn 1e mail gekregen, maar niet het antwoord op de eninge vraag die ik stelde... Er kon geen toezegging worden gedaan, maar zoals jullie allen konden lezen vroeg ik slechts om een richtlijn.. ook die heb ik niet gekregen. Alleen de mededeling dat mijn meubelen nog niet in productie zijn genomen (inmiddels zijn we 8 weken na het plaatsen van de bestelling bij TB)

Gisteren maar weer een mail gestuurd.. deze keer duidelijker en uitgebreider (kort en bondig valt niet in de smaak, maar het was toch echt het enige wat ik wou weten)..
In de laatste mail nogmaals dezelfde vraag gesteld... tot op heden nog geen reactie.. En het is niet zo dat ik onbeschoft of lomp ben geweest, want ik probeer het eerst netjes op te lossen, dat verkies ik boven de 'harde' manier.. Ik hoop dan ook dat ik deze manier voort kan zetten, maar dat ligt geheel in de handen van TB.

En ik klaag als het niet goed gaat, maar zal het ook zeker hier melden als mijn meubels netjes binnen een redelijke termijn in mijn lege woonkamer staan!!

Re: Trendy Basix

Geplaatst: 21 aug 2010 00:22
door Trendy Basix BV
Beste Astrid,

Waarom toch zo? Ik heb je gemaild dat ik druk doende ben alles te regelen,
zodra ik informatie hierover hebt ontvang je direct bericht.
Helaas kan ik op dit moment je nog niets toezeggen.
Nu is mijn taak alles weer op de rit te zetten en dat kost enigzins meer tijd dan ik had gehoopt.

Omdat Trendy Basix BV nu de produktie uit besteed zijn we ook afhankelijk van anderen en het opstarten van een nieuwe produktielijn kost extra tijd.

Betreur je manier van reageren op dit forum, in je mail naar mij toe geef je zelfs nog aan ook geïrriteerd te zijn geweest door een telefoontje van iemand anders. Ik zou graag rechtstreeks dit soort berichten van je ontvangen in plaats van op dit forum te plaatsen of bel me gewoon. Ik zal wederom persoonlijk reageren op je mail om een en ander uit te leggen.

Natuurlijk begrijp ik jullie situatie en van andere klanten, ik betreur dit ten zeerste allemaal, doe uiteraard mijn uiterste best alles zo goed mogelijk op te lossen voor de reeds bestaande klanten, helaas kan ik niet meer dan dat wat binnen mijn mogelijkheden ligt.

Met vriendelijke groeten,
Monique
Trendy Basix BV

Re: Trendy Basix

Geplaatst: 21 aug 2010 21:22
door crazyme
Het lijkt mij nu toch wel tijd om de strijdbijl tijdelijk te begraven, een vredespijp te roken en concrete afspraken te maken.

Afspraken over :

Exacte nieuwe levertijd (een finale levertermijn)
Exacte reden van de vertraging, met mogelijk bewijs
Gaat de klant hiermee akkoord dan weten partijen waar ze aan toe zijn.

Re: Trendy Basix

Geplaatst: 24 aug 2010 08:06
door just us
hmmm nu ik dit zo lees....

adviesje...

Monique neem ff geen aankopen meer aan en inversteer ff in je bestaande klanten, want zij zijn jouw reklame en niet deze site doet je bedrijf echt geen goed.
Neem dit nou maar aan van mij, heb zelf een eigen bedrijf en ik moet er niet aan denken dat mijn naam op deze site moet staan.
Eigen bedrijf heet verantwoording, familieproblemen etc, tja dat zijn echt de risico's... net het zijn als een moeder...die kunnen niet ziek zijn, die moeten er altijd zijn voor hun kinderen.

Re: Trendy Basix

Geplaatst: 24 aug 2010 10:37
door punky27
Eerder heb ik gemeld dat ik het ook zeker zal melden als er positief nieuws is! Nou, gelukkig kan ik nu dit bericht plaatsen!

We zijn in onderlinge overeenstemming tot een oplossing gekomen waar beide partijen zich in kunnen vinden! Ik ben hier erg blij mee want dat betekent een goed einde voor ons verhaal!! Super voor mij dus! Succes diegene die nog in diezelfde situatie zitten, maar uiteindelijk komt het zeker goed!!

Gr Astrid

Re: Trendy Basix

Geplaatst: 24 aug 2010 11:03
door crazyme
punky27 schreef:Eerder heb ik gemeld dat ik het ook zeker zal melden als er positief nieuws is! Nou, gelukkig kan ik nu dit bericht plaatsen!
Fijn om te horen. Ik hoop dat alles verloopt volgens de nieuwe afspraken en dat je veel plezier mag beleven aan de nieuwe meubels.

Re: Trendy Basix

Geplaatst: 24 aug 2010 11:11
door poespas
Ik zou graag rechtstreeks dit soort berichten van je ontvangen in plaats van op dit forum te plaatsen of bel me gewoon.

Als jij je zaken goed zou regelen was dit topic uberhaupt niet nodig geweest, dus hand in eigen boezem.
Zij heeft het goed recht om hier te reageren en iedereen op de hoogte te houden van de ontwikkelingen.

Een goed advies inderdaad, handel eerst alles goed af voordat je weer nieuwe bestellingen aanneemt of zet een melding op de site wat nieuwe klanten kunnen verwachten (eerlijk).

Re: Trendy Basix

Geplaatst: 25 aug 2010 14:42
door Willy.T
poespas schreef:Ik zou graag rechtstreeks dit soort berichten van je ontvangen in plaats van op dit forum te plaatsen of bel me gewoon.

Als jij je zaken goed zou regelen was dit topic uberhaupt niet nodig geweest, dus hand in eigen boezem.
Zij heeft het goed recht om hier te reageren en iedereen op de hoogte te houden van de ontwikkelingen.

Een goed advies inderdaad, handel eerst alles goed af voordat je weer nieuwe bestellingen aanneemt of zet een melding op de site wat nieuwe klanten kunnen verwachten (eerlijk).

Helemaal mee eens en men doet zijn best, maar ik begrijp dat men zijn verhaal ook kwijt wil en als het goed wordt geregeld zal dat ongetwijfeld ook worden vermeld. Het geduld zal op zijn en men wil gewoon resultaat zien.

Re: Trendy Basix

Geplaatst: 27 sep 2010 11:21
door beo5
Onze tafel van Trendy Basix begint nu al helemaal in verval te geraken.

Wij gebruiken nog steeds de tafel niet vanwege de problemen met de lak.
Er komen op diverse plekken scheuren in de lak.Met name aan de randen is het waardeloos .
Ik heb Trendy basix e-mails gezonden maar geen reactie .Waardeloos bedrijf dat onder zijn garantie verplichtingen wil uitkomen.En ik praat niet over een goedkope tafel.Zo te zien zijn zij nu ook actief hier op dit forum.Als jullie dit lezen,kom met een oplossing anders is de laatste weg die ik zal bewandelen er een naar een advocaat.Ik heb ze getipt over deze topic.Misschien moeten we gezamenlijk maar eens actie gaan ondernemen tegen dit bedrijf.Ze moeten van hun problemen niet mijn probleem maken

Denk nog maar eens na waar je de tafel hebt geleverd in Almere.Je hebt mijn telefoonnummer en email.Ik verwacht binnen 2 weken dat jullie met een oplossing komen.

Re: Trendy Basix

Geplaatst: 28 sep 2010 20:42
door beo5
Vandaag de tafel weer eens goed nagelopen.Op de aanhechting poten met blad komen er nu ook scheuren.Ik heb gisteren nog een mail gezonden naar trendy basix en het enigste wat ze vragen is de aankoopbon.Zijn ze nu helemaal gek geworden daar.Hebben ze zelf geen administratie?Aankoopbon is hier,maar wat ik meer belangrijker acht is dat het probleem eens opgelost gaat worden.Trendy basix denkt maar wat de doen wat ze zelf willen en laat de klant gewoon in de kou staan.
Blijkbaar zijn er dus problemen met hun tafels.Nou,hier staat zo een tafel met een probleem wat ik al van af dag 1 heb gemeld aan Trendy basix.

Ik ben blij dat ik deze topic ben begonnen,en zie,er zijn meerdere personen met problemen met Trendy basix.
Toen ik mijn klacht over de tafel na dag 1 al aangaf moest ik dus betalen om de tafel te laten polijsten.....Zijn ze gek daar. Ik heb al meteen aangegeven aan Trendy basix dat deze topic slecht zal zijn voor het imago van het bedrijf.Blijkbaar maakt ze dat niks uit.
Wij gebruiken de tafel niet,maar je ziet de tafel slechter worden en Trendy basix zegt nu in een laatste email......ik ken u niet........

En aan de eigenaar van Trendy basix......Eerdaags kom ik persoonlijk even langs daar in Amersfoort.Kijken of je dan nog zegt.....ik ken u niet

Re: Trendy Basix

Geplaatst: 30 sep 2010 11:54
door Willy.T
beo5 schreef:Vandaag de tafel weer eens goed nagelopen.Op de aanhechting poten met blad komen er nu ook scheuren.Ik heb gisteren nog een mail gezonden naar trendy basix en het enigste wat ze vragen is de aankoopbon.Zijn ze nu helemaal gek geworden daar.Hebben ze zelf geen administratie?Aankoopbon is hier,maar wat ik meer belangrijker acht is dat het probleem eens opgelost gaat worden.Trendy basix denkt maar wat de doen wat ze zelf willen en laat de klant gewoon in de kou staan.
Blijkbaar zijn er dus problemen met hun tafels.Nou,hier staat zo een tafel met een probleem wat ik al van af dag 1 heb gemeld aan Trendy basix.

Ik ben blij dat ik deze topic ben begonnen,en zie,er zijn meerdere personen met problemen met Trendy basix.
Toen ik mijn klacht over de tafel na dag 1 al aangaf moest ik dus betalen om de tafel te laten polijsten.....Zijn ze gek daar. Ik heb al meteen aangegeven aan Trendy basix dat deze topic slecht zal zijn voor het imago van het bedrijf.Blijkbaar maakt ze dat niks uit.
Wij gebruiken de tafel niet,maar je ziet de tafel slechter worden en Trendy basix zegt nu in een laatste email......ik ken u niet........

En aan de eigenaar van Trendy basix......Eerdaags kom ik persoonlijk even langs daar in Amersfoort.Kijken of je dan nog zegt.....ik ken u niet

Waardeloze manier van afhandelen en de service is hier toch wel ver te zoeken.

Re: Trendy Basix

Geplaatst: 14 okt 2010 10:20
door MKB-adviseur
Hieronder volgt een objectief bericht van de adviseur welke door Monique is ingehuurd:
Recentelijk krijg ik wederom telefoontjes van klanten die vragen hoe het nu precies zit, want Monique drukt zich. De telefoon wordt niet meer opgenomen, er worden verkeerde nummers doorgegeven op de site en in de showroom, mailtjes worden niet meer beantwoord en de showroom is slechts op afspraak open. Dit lijkt te duiden op op weer terugkerende grote problemen.
Zelf probeer ik ook al tevergeefs enkele weken met Monique in contact te komen om nog eens te proberen het tij te keren, helaas krijg ik mevrouw Ides ook niet meer te pakken. Onnodig te vertellen dat ik dit zeer onfatsoenlijk vind, daar ik zo'n beetje dag en nacht klaar heb gestaan en heel veel werk heb verricht voor mevrouw Ides. Maar goed, het zij zo. Het lijkt er dus op dat de strijd door Mevrouw Monique Ides wordt opgeheven.Daarnaast weet ik van dichtbij welke problemen er allemaal spelen en zonder daarover verder in detail te treden, kan ik thans - gegeven de bovenstaande feiten - niet anders dan tot de conclusie komen dat het bedrijf Trendy Basix zo goed als ter ziele is of in ieder geval daar heel dichtbij lijkt te zijn. Mijn advies luidt dan ook om verder geen zaken meer te doen met Mevrouw Ides, handelend onder Trendy Basix of een van de andere handelsnamen.
Mvg
vdDoes

Re: Trendy Basix

Geplaatst: 21 nov 2010 11:07
door beo5
Wat de start van deze topic allemaal al niet heeft losgemaakt.

Mijn tafel met de nu al vele mankementen komt bij Trendy Basix vandaan.
Als ik ze een email stuur met mijn klachten doen ze net of ze mij niet kennen.

Maakt mij niet uit wie er nu de leiding heeft binnen dit bedrijf.Ook de huidige eigenaars maken er gewoon een potje van.Ik heb een maand geleden al email verzonden en nog steeds geen bericht.Mijn gebruikersnaam hier is voor hun makkelijk te linken naar mijn email.

Maar een gewaarschuwd mens telt voor 2 ,en gezien alles wat er speelt is het verstandig bij dit bedrijf niks meer te koen.Laat dit bedrijf links liggen.Er zijn nog genoeg andere meubelmakers die wel netjes hun goederen afleveren.

O,ja,[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator].Kom ook deze tafel maar ophalen.



Jan

Re: Trendy Basix

Geplaatst: 11 mar 2011 14:33
door Radar
Off-topic berichten en persoonsgegeven zijn verwijderd door de moderator.