LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Playtopia

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
femke1964

Re: Playtopia

Ongelezen bericht door femke1964 »

Ik heb vandaag met TaxiGert gepraat die zijn mond voorbij heeft gesproken.
Admin jolletje van playtopia.nl is aan het rondbezuinen daar dat carolina een ban heeft van een jaar en de andere spelersnamen heeft ze ook doorgegeven aan TaxiGert.
Ik dacht dat een admin zwijgplicht heeft, maar dat teld natuurlijk niet voor iedereen, zo zie je hoe er
onderscheid wordt gemaakt.
De admins op spelpunt hoeven dat niet te doen, dan vlieg je echt meteen eruit.
Spelers en chatters horen niet van een admin te horen te krijgen dat iemand een ban heeft en voor hoelang, enz enz enz.
Zo zie je wat playtopia voor een site is, kantoor mag iemand of niet.
De admins mogen iemand of niet.
En dan nog admin dingen gaan door vertellen naar spelers en chatters.

Goed gedaan admin jolletje ik heb bij deze je naam aan kantoor doorgegeven.
Screens van dat gesprek waarin staat dat jij dat verteld heb, die heb ik ook.

grtz van femke1964

adelegilles

Ongelezen bericht door adelegilles »

goeden dag,
ik speelde bij playtopia en ben er af gegooid om dat ik vals zou spelen en met meerdere account s
ik had 237.350 tokens gespaard,
volgens hun speel ik vals en met meerdere personen of account s.
heb vervolgen een brief verstuurd dat ik maar 1 account heb en dat ik het er niet mee eens was ,dit omdat ik niet meer mocht spelen tot 12 oktober 2012.
vervolgens kreeg ik een mail teug dat ik vals speelde en ik ben er tot 5 oktober 2013 niet meer welkom.
ook hebben ze mij punten terug gebracht naar 10.000 tokens,
dit is toch niet te vatten,
mijn zoon heeft ook een account maar gewoon op eigen naam en eigen mail.
als ze er niet tegen kunnen dat mensen een keer geluk kan hebben moeten ze de site sluiten,
wie heeft dit ook meegemaakt en wil zijn ervaring delen.
groetjes adele

adelegilles

Ongelezen bericht door adelegilles »

die admin jolletje of zo die naam kwam me bekend voor in de gesprekken
het is een rare,ze waren druk aan het mailen ,vervolgens zei ik jullie lijken wel een stelletje oude wijven ,hahahaha voor mij een grapje omdat ze echt aan het oude nelen waren
toen kreeg ik bericht dat ik als ik dat nog een keer zou zeggen er afgegooid zou worden,nu hebben ze me er af gegooid omdat ik vals zou spelen lees de eerdere colom van vandaag.
groetjes adele

TaxiGert

Ongelezen bericht door TaxiGert »

Hallo,
Er zijn inderdaad veel klachten over playtopia, sommige bans zijn terecht, sommige ook niet.
Ben het ook niet altijd met hun beleid eens
Maar mag Femke 1964 zomaar namen in de klacht gooien, omdat ze mij en beest niet mag.
We hebben niemand weggejaagd, die mensen namen zelf die beslissing.
En adminjolletje heeft gewoon in de chat verteld dat carolina verwijderd is, dat is dezelfde persoon als Femke1964, betreur het dat mensen zo je naam te grabbel gooien.
Ik ben geen admin daar, dus geen idee wat mijn en beest zijn naam er toe doen.
Dus zou niet weten hoe ik mijn mond voorbij heb kunnen spreken!!
Het is in een openbare chat gemeld.
Dit kan toch zomaar niet!!!!

TaxiGert

jaziho

Ongelezen bericht door jaziho »

Niet te geloven, hier zitten we al jaren op Playtopia en nu ineene krijgen wij een ban van een jaar omdat zowel ik als mijn man en kinderen een eigen account hebben daar. Mijn moeder heeft ook een account bij Playtopia en als zij hier is en zij wil even spelen dan logt zij in op haar eigen account op mijn computer, wat zijn wij een criminelen he, erg he. En dat zijn dan volwassen mensen daar, vreselijk toch, en dan hebben we het over een spelletjes site, niet te geloven. We hebben allemaal een eigen e-mail adres en gebruikersnaam, dusja minstens de doodstraf zullen we moeten krijgen.

jaziho

Ongelezen bericht door jaziho »

Heeft iemand wel eens het Deense hoofdkantoor ingelicht over hoe de beheerders en de Admins met de mensen omgaan. Ik ga in ieder geval verder al is het met een jurist om Playtopia hier over aan te pakken en dat wij onjuist bejegend en beschuldigd worden. Ik ga dit (al moet het op dit moment mijn levenswerk worden) tot op de bodem uitzoeken. Wie kinderachtig wil, kan kinderachtig krijgen.

Gesloten