Pagina 4 van 4

Re: VanVoordeel.nl

Geplaatst: 06 mei 2011 13:52
door Erwin_dtc
Ook ik heb problemen met de site vanvoordeel.nl:

Ik heb op 6 april via die site een veiling gewonnen van een iphone dock incl lamp, deze netjes betaalt en zoals je misschien al kunt raden, deze is nooit geleverd.
Ik heb al met al 5 mails gestuurd en tientallen keren gebeld maar er wordt gewoon niet opgenomen.
Het bedrijf wat achter de veilingen zou zitten op vanvoordeel.nl is volgens de site: New bid sollutions.BV en ook die geven niet thuis... :evil:
Ik zie geen andere uitweg dan toch maar aangifte te gaan doen van oplichting, helaas kan ik naar m'n centen fluiten want betalingen via Ideal kunnen niet terug gestort worden..

dus een tip voor iedereen: Mijd de site vanvoordeel.nl het is echt drama daar.

Re: VanVoordeel.nl

Geplaatst: 06 mei 2011 14:01
door Guardian72
Erwin_dtc schreef:Ook ik heb problemen met de site vanvoordeel.nl:

Het bedrijf wat achter de veilingen zou zitten op vanvoordeel.nl is volgens de site: New bid sollutions.BV en ook die geven niet thuis... :evil:
Ik zie geen andere uitweg dan toch maar aangifte te gaan doen van oplichting, helaas kan ik naar m'n centen fluiten want betalingen via Ideal kunnen niet terug gestort worden..

dus een tip voor iedereen: Mijd de site vanvoordeel.nl het is echt drama daar.
Erwin:
Mischien helpt dit - van de openbare WHOIS informatie:
Domeinnaam vanvoordeel.nl
Status actief
Houder CLT-UFA S.A.
Administratieve contactpersoon [email protected]
Registrar RTL Nederland B.V.
Sumatralaan 47
1217GP HILVERSUM
Nederland
Technische contactpersonen [email protected]
die clt-ufa: http://www.networksolutions.com/whois-s ... lt-ufa.com

Daarnaast kan je natuurlijk altijd een incasso traject starten voor het bedrag wat ze van je hebben - wel melden, dat extra kosten ook op hen verhaald zullen worden.

Re: VanVoordeel.nl

Geplaatst: 10 mei 2011 08:28
door PieterV
Naar aanleiding van de berichten hier, hebben wij in onze systemen gekeken en gezien dat er inderdaad een aantal gebruikers (ongeveer 10) hun betaalde veilingproduct niet hebben ontvangen. Onze excuses hiervoor! Als het goed is, heeft iedereen die een product niet heeft ontvangen, gisteren een bericht gehad over levering, en mag levering deze week verwacht worden. Als er om wat voor reden dan ook toch nog het product niet geleverd is deze week, bel me dan op mijn GSM: 0626247765. Dan kijk ik direct na wat er aan de hand is, en probeer ik het ook direct op te lossen. Gebruik het telefoonnummer svp ALLEEN voor als je een product niet geleverd hebt gekregen, niet voor algemene vragen svp....

Nogmaals excuses!

Pieter Veenendaal
Veiling Vanvoordeel

Re: VanVoordeel.nl

Geplaatst: 10 mei 2011 19:18
door Erwin_dtc
PieterV schreef:Naar aanleiding van de berichten hier, hebben wij in onze systemen gekeken en gezien dat er inderdaad een aantal gebruikers (ongeveer 10) hun betaalde veilingproduct niet hebben ontvangen. Onze excuses hiervoor! Als het goed is, heeft iedereen die een product niet heeft ontvangen, gisteren een bericht gehad over levering, en mag levering deze week verwacht worden. Als er om wat voor reden dan ook toch nog het product niet geleverd is deze week, bel me dan op mijn GSM: 0626247765. Dan kijk ik direct na wat er aan de hand is, en probeer ik het ook direct op te lossen. Gebruik het telefoonnummer svp ALLEEN voor als je een product niet geleverd hebt gekregen, niet voor algemene vragen svp....

Nogmaals excuses!

Pieter Veenendaal
Veiling Vanvoordeel
Idd vandaag mijn spullen na meer dan een maand wachten binnen gekregen incl een extra dvd box met films als goedmakertje waarvoor dank..
beter laat dan ooit

Re: VanVoordeel.nl

Geplaatst: 19 mei 2011 22:03
door Destiny1988
Mijn schoonmoeder en ik hebben de dagaanbieding van de Maxx Cuisine Bewaardozenset niet ontvangen. Meerdere malen gebeld naar vanvoordeel.nl waar niemand de telefoon opneemt... vervolgens al 2 tickets aangemaakt en na 2 a 3 weken nog geen reactie.

@ Pieter van Van Voordeel.nl kan je voor mij en mijn schoonmoeder ook nakijken waarom wij onze bestelling niet hebben ontvangen? Beide bestellingen dienen op hetzelfde adres te worden geleverd.

Re: VanVoordeel.nl

Geplaatst: 24 mei 2011 18:02
door PieterV
@Destiny1988: Ik ben inmiddels een aantal keren gebeld op het nummer, maar op één geval na uitsluitend door mensen die een product in de dagaanbieding hebben gekocht. Die kan ik helaas niet helpen - ik kan alleen klachten voor de veilingsite oplossen... De dagaanbieding wordt, voor zover ik weet, verzorgd door Outletplanet in Almelo.

Ik snap dat dat frustrerend is, maar ik kan er echt niets aan doen. Meerdere bedrijven zijn betrokken bij Vanvoordeel en ik begrijp dus ook dat dat verwarrend/onduidelijk is. Maar nogmaals: als er iets met de leveringen van de veiling niet in orde is, zoek ik het snel uit en maak ik het -in alle redelijkheid- ook in orde. Voor alle andere zaken ben ik helaas niet de goede contactpersoon.

Re: VanVoordeel.nl

Geplaatst: 31 mei 2011 10:31
door Bonninga
Ook ik ben er in getrapt. Een bestelling gedaan bij VanVoordeel.nl. ( een tv/dvd-combinatie) Daar een dikke tweehonderd Euro voor betaald en maar afwachten. Geen track'n-trace en al helemaal geen televisie. Een e-mail gemaakt met daarin alle noodzakelijke gegevens. U raad het al, geen reactie. Dan maar bellen á 50 cent per minuut. Dit hoge bedrag geeft eigenlijk al aan dat er iets niet in de haak is. Waarom zou men anders zo'n hoog bedrag vragen. Enfin, ik ben nogal volhoudend maar na vijfentwintig (25!!!!) minuten heb ook ik er de brui aan gegeven. Ook het "andere" telefoonnummer geprobeerd maar ook daar werd niet opgenomen.

Hierop heb ik nogmaals via de site een mail gestuurd. Een reactie laat nog altijd op zich wachten.

Wat ik ook nog gedaan heb ( en ik wil iedereen vragen het zelfde te doen) is melding maken bij de OPTA. Deze lossen geen individuele problemen op maar als het collectief gaat klagen dan doet men onderzoek. En de uitkomst van dat onderzoek kan het de directie van VanVoordeel.nl behoorlijk moeilijk maken.

Daarnaast, en dat zit nog in de pen, ben ik voornemens om aangifte te gaan doen van oplichting. Men heeft mij tenslotte middels listige kunstgrepen/ samenweefsel van verdichtsels geld laten overmaken ( de afgifte van enig goed is hier het geld) en men heeft niet geleverd ( de wederrechtelijke bevoordeling). Als ik aangifte ga doen dan neem ik een kopie van de ervaringen op deze forum mee. Het lijkt mij verstandig voor medeslachtoffers om het zelfde te doen.

De directie achter VanVoordeel.nl kan zich dan wel trachten te verschuilen achter allerlei BV's NV's en al wat meer, maar in geval van onbehoorlijk bestuur is men hoofdelijk aansprakelijk. En zeggen dat men te goeder trouw heeft gehandeld kan worden getorpedeerd door te stellen dat men geen reactie geeft op vragen van klanten. Ook de hoeveelheid aangiften zal het "te goeder trouw zijn" van de verdachte onderuit halen.

Ik hoop wat los te krijgen van deze internet/telefonie terroristen.

groet en laat van je horen. want van mensen die niets doen, daar teren deze lui op.
Wat

Re: VanVoordeel.nl

Geplaatst: 15 jul 2011 11:11
door Darkhop
Zucht.

Pieter, mocht je nog tijd hebben.
Kijk dan ook even naar veilingnummer 4124...
Ik wacht al vanaf eind april ?!

Groeten,
Stephan

Re: VanVoordeel.nl

Geplaatst: 15 jul 2011 11:17
door Guardian72
PieterV schreef:De dagaanbieding wordt, voor zover ik weet, verzorgd door Outletplanet in Almelo.
Zie outletplanet topic...
Ook geen zuivere koffie..

Re: VanVoordeel.nl

Geplaatst: 30 jul 2011 11:36
door Martina50
Ik weet niet meer wat ik moet doen op 17 Juli bestel ik iets bij van voordeel.nl ook direct betaal en kreeg direct een mail het zou binnen 6 werkdagen worden bezorgt.
U raad het al niets kwam er ben gaan bellen ook niets een ticket in gevuld niets,tot 28 Juli of ik mijn ordernummer wilde doorgeven wat ik al gedaan maar goed,en nog steeds hoor ik niet en heb ik niets ben ik nu echt mijn 27,95 euro kwijt of kan ik nog iets doen.
1 ding weet ik zeker mij zien ze daar nooit meer.

Vriendelijke groet Martina Mentink

Re: VanVoordeel.nl

Geplaatst: 30 jul 2011 12:26
door Erwin uit Groningen
Geduld! Het is "pas" twee weken geleden... De ervaring hier heeft geleerd dat het uiteindelijk wel goedkomt, maar dat je soms (heel veel) geduld moet hebben. Tickets versturen kost niks, dus geregeld van je laten horen. Succes!

Re: VanVoordeel.nl

Geplaatst: 30 jul 2011 12:46
door Martina50
2 weken is toch geen 6 werkdagen :shock: en ik blijf inderdaad tickets versturen,maar kloppen doet het niet.
Als ik mijn werk zo doe dan kan ik op zoek naar iets anders.

vriendelijke groet Martina

Re: VanVoordeel.nl

Geplaatst: 05 aug 2011 12:40
door Martina50
Inmiddels opgelost door een medewerker van rtl het object was uitverkocht,krijg mijn geld nu terug.

Re: VanVoordeel.nl

Geplaatst: 05 aug 2011 16:24
door plumber
[quote="Martina50"]Inmiddels opgelost door een medewerker van rtl het object was uitverkocht,krijg mijn geld nu terug.[/quote]

voorlopig nog niks opgelost want je hebt je geld
nog niet terug.

Re: VanVoordeel.nl

Geplaatst: 05 aug 2011 16:33
door Martina50
Pardon dat heb ik terug een uur geleden

Re: VanVoordeel.nl

Geplaatst: 05 aug 2011 20:15
door Erwin uit Groningen
Jammer dat het gekochte product niet meer wordt geleverd, maar wel fijn dat je het geld weer retour hebt. Jammer ook dat het allemaal zo lang duurt en de communicatie nog altijd te wensen overlaat.