LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PAYINFO op rekening van Hi

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Rboekhoudt
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mei 2013 16:04

Re: PAYINFO op rekening van Hi

Ongelezen bericht door Rboekhoudt »

Ik kreeg ook een hoge rekening van de HI. Heb gebeld waarom ik zo'n hoge rekening kreeg, werd mij verteld dat ik veel spelletjes heb gespeeld om mijn mobiel. Hun verteld dat ik een vrouw van 58 jaar oud ben en heb nooit maar ook nooit spelletjes zowel op mijn laptop/I-Pad,laat staan op mijn mobiel gespeeld.(trouwens,ik werk niet en ben de hele thuis waar ik mijn mobiel op mijn WiFi heb ingeschakeld). Ook werd mij verteld dat ik veel sms-jes verstuurd heb. Zit al 2 weken te wachten op een specificatie van de gespeelde spelletjes.
Heb een abonnemnt van 75 belminuten/500mb's. ik kom nooit op mijn 75 belminuten en mb's gebruik ik niet aangezien ik op Wifi doorgeschakeld ben.
Wanneer gaat Radar deze boefjes pakken? Hoop heel snel.

Hi-Webcare
Berichten: 141
Lid geworden op: 25 feb 2010 11:45

Re: PAYINFO op rekening van Hi

Ongelezen bericht door Hi-Webcare »

Hi Rboekhoudt,

Dat jouw Hi Telefoonrekening onduidelijk is, is natuurlijk erg vervelend. Ik kan me voorstellen dat dit vragen bij je oproept. Graag wil ik met je meekijken om deze vragen te beantwoorden.

Wil je mij een e-mail sturen met je 06 nummer en klant- of bankrekeningnummer? Vermeld als onderwerp Tros Radar/Payinfo. De mail zelf kan verstuurd worden naar [email protected].

Groetjes,

Christy
Hi Webcare
Je kunt je vraag ook stellen op hi.nl/forum

hrterpstra
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mei 2013 18:09

Re: PAYINFO op rekening van Hi

Ongelezen bericht door hrterpstra »

Geacht Radar,

Kreeg zojuist op mijn telefoon berichtje om nieuwe versie whatsapp te downloaden. Tenminste zo leek het. Vervolgens kreeg ik een sms met aanmelding Kulaville en melding kosten 4,50 per week. Afmelden via payinfo mogelijk. Dit riekt naar oplichtingspraktijken. Ben al een paar uur bezig om er weer vanaf te komen (wat nog niet is gelukt).

Wilt u met spoed kijken wat hier aan de hand is?

Groet, Robert Terpstra

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: PAYINFO op rekening van Hi

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ Robert,

Neem allereerst contact op met je provider.
Geef aan dat je GEEN toestemming hebt gegeven, en je ook geen kosten accepteerd.

Daarnaast, een google op kulaville levert een hoop narigheid op.
-http://hellopeter.com/kulaville/complai ... tc-1053489
-http://hellopeter.com/kulaville/complai ... ng-1030910
-http://www.reportacrime.co.za/CrimeReport.aspx?ID=3128
en nog een klaagmogelijkheid:
https://www.facebook.com/Kulaville

Succes,

dolfijntje22
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jul 2013 12:22

Re: PAYINFO op rekening van Hi

Ongelezen bericht door dolfijntje22 »

Hallo allemaal,

Ik ben er vandaag ook achter komen dat ze al enkele maanden elke week 4,50 in rekening brengen voor het kulaville gebeuren. Ook ik heb mij hier niet voor aangemeld! Ik heb zojuist contact gehad met hi en binnen 5 minuten had de dame die ik aan de telefoon had het voor mij opgelost door mij af te melden.
En zei heeft ook bevestigt dat dit soort dingen dus inderdaad stiekem gaan en je je dus zelf niet eens hoeft aan te melden zei noemde het zelfs " heel vies" hoe ze dat doen!!

Maar goed als het goed is staat het nu stop, wel moest ik er rekening mee houden dan het nog van 3 weken afgeschreven wordt in de rekening die ik in augustus krijg.

Maar nu wil ik natuurlijk mijn geld terug (zoals zovele van jullie natuurlijk) van al de weken die ik dus betaald heb onterecht. Heeft iemand enig idee hoe we dit terug kunnen krijgen? Of heeft iemand het al eens terug gekregen?

Ik hoor graag jullie reactie's!!

Groetjes Dolfijntje22

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: PAYINFO op rekening van Hi

Ongelezen bericht door devious »

maar

de rekening werd geïnd via de telefoonrekening? Dan zou ik zeker je provider verantwoordelijk stellen. En via hun het geld terugeisen. Of gewoon van hun het geld terug eisen. Want als het zo makkelijk is om een telefoonrekening te cashen dan mogen ze daar weleens wat tegen doen.

dolfijntje22
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jul 2013 12:22

Re: PAYINFO op rekening van Hi

Ongelezen bericht door dolfijntje22 »

Ja het wordt erbij gerekend bij je telrekening. Maar ze zeggen dat hun er veder geen invloed op hebben je moey contact opnemen met payinfo.nl maar daar staan natuurlijk geen contact gegevens.

Maar ik ben benieuwd of er al mensen zijn die het gelukt is hun geld terug te krijgen en hoe. Bij mij gaat het maar om 50 euro maar toch het is zonde geld en om mij heen zijn er blijkbaar gemoeg slachtoffers die er ook geld aan kwijt zijn en sommige wel meer dan 50. Dit moet dus gewoon stoppen wsnt er is dus iemand die zo slapend rijk wordt van ons hard verdiende geld! Dus dit moeten we stoppen voordat er straks nog meer mensen slachtoffer worden van dit smerige spelletje!

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: PAYINFO op rekening van Hi

Ongelezen bericht door devious »

dolfijntje22 schreef:Ja het wordt erbij gerekend bij je telrekening. Maar ze zeggen dat hun er veder geen invloed op hebben je moey contact opnemen met payinfo.nl maar daar staan natuurlijk geen contact gegevens....
Als je echt dit advies hebt gekregen dan gewoon vragen naar een andere medewerker of gewoon opnieuw bellen. Mensen die zoiets zeggen hebben geen idee wat Payinfo.nl is.

Kellietje87
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 aug 2013 14:52

Re: PAYINFO op rekening van Hi

Ongelezen bericht door Kellietje87 »

Hallo,

Weet iemand meer?

Vandaag zat ik mijn telefoonrekening is wat beter na te kijken en onder 'verbruik dat niet in de bundel zit' staat bij mij 'internetdiensten; zie www.payinfo.nl'. Het aantal is 1 en het bedrag 1,65 euro.

Geen idee waar dit voor is. Dus op de site www.payinfo.nl gekeken. Daar staat bij 'Windows Live Hotmail Kpn' en dit loopt al sinds 2010 en daar betaal ik schijnbaar maandelijks c.a. 2 euro voor. De aanbieder is Miyowa (Mobile). Ik heb geen flauw idee wat dit precies inhoudt en kan na lang zoeken op internet ook geen contactgegevens of verdere info vinden. Hi kon mij ook niets vertellen...

Zou toch wel graag willen weten waar ik al zo'n 3 jaar iedere maand 2 euro voor betaal en hoe ik dat dan aangevraagd heb... kan mij er totaal niets van herinneren namelijk.

Groet, Kelly

Gesloten