Wat ik weet:
Pand zou op een paar spullen na leeg zijn. Eigenaar komt er ook niet meer, is door buurpanden bevestigd.
Hierdoor komen aangetekende brieven niet aan. Telefoon zou er eerst hebben uitgelegen door de inbraak en stroomstoring, maar dat zou al zijn opgelost. Ook weet ik dat de hoster van de site alles in de gaten houdt.
Ze zijn nog niet failliet verklaard. Politie schijnt al 10 tallen aangiftes binnen te hebben, maar daar hoor je ook niets meer van.
Op site van Benél stond laatst een berichtje over FotoSG. Dat ze samenwerking/levering van artikelen niet meer plaats laten vinden, en dat FotoSg niet langer meer hoofdleverancier van bepaald merk is.
Overigens.. .Benél is tot nu toe top bedrijf. Ze betreuren het erg wat er gebeurd.
Maar helaas... tot op heden wacht ik ook nog op mijn 400 euro, en dat is al vanaf juni.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte ervaring met FotoSG
Re: Slechte ervaring met FotoSG
hun site is ondertussen offline.....
Is er ondertussen meer duidelijk over FotoSG?
De site is uit de lucht en ze zijn uitgeschreven bij de kvk. Neemt niet weg dat ze geld hebben ontvangen van mensen en daar geen goederen voor hebben geleverd. Daar het een eenmanszaak is, is de eigenaar aansprakelijk, dat ze zijn uitgeschreven bij de kvk doet niet ter zake.
Ik heb 2000 euro betaald en waar ik helemaal niets voor geleverd heb gekregen. En het gaat mij toch echt te ver om dit zomaar te laten gaan. Het kan toch niet waar zijn dat niemand daar iets aan doet? Als de instanties die daarvoor zijn niets doen zou ik graag met mensen in contact komen die ook nog geld krijgen van dit bedrijf.
We leven in een rechtstaat en daar heb je als prive persoon ook het recht zonder een advocaat een rechtzaak te starten en je geld terug te vorderen. En dat is precies wat ik wil gaan doen. Maar met meer gedupeerden sta je sterker.
ik hoor het graag.
mvg
Frank.
De site is uit de lucht en ze zijn uitgeschreven bij de kvk. Neemt niet weg dat ze geld hebben ontvangen van mensen en daar geen goederen voor hebben geleverd. Daar het een eenmanszaak is, is de eigenaar aansprakelijk, dat ze zijn uitgeschreven bij de kvk doet niet ter zake.
Ik heb 2000 euro betaald en waar ik helemaal niets voor geleverd heb gekregen. En het gaat mij toch echt te ver om dit zomaar te laten gaan. Het kan toch niet waar zijn dat niemand daar iets aan doet? Als de instanties die daarvoor zijn niets doen zou ik graag met mensen in contact komen die ook nog geld krijgen van dit bedrijf.
We leven in een rechtstaat en daar heb je als prive persoon ook het recht zonder een advocaat een rechtzaak te starten en je geld terug te vorderen. En dat is precies wat ik wil gaan doen. Maar met meer gedupeerden sta je sterker.
ik hoor het graag.
mvg
Frank.
ook ik heb via de webshop een achterwand en 2 rollen besteld.
deze zijn nooit geleverd.
het bedrag ben ik wel kwijt!
ik ben zelf nog langs het bedrijf gereden en heb nog gekeken maar er was niemand aanwezig.
de man die een bedrijf er naast had heeft me nog meegeholpen met zoeken naar het adres van de eigenaar (via de kvksite) en daar ben ik naartoe gereden.
helaas was er niemand thuis maar het huis was wel ingericht.
dit is inmiddels al 2 jaar geleden maar heb er dus nooit meer iets van gehoord.
ik hoop echt dat iemand weet hoe dit opgelost kan worden!
het zijn flinke bedragen en niemand weet waar deze mensen zijn.
dus contact opnemen met de eigenaar is vrijwel onmogelijk
als iemand meer weet over hoe ik mijn geld terug kan krijgen hoor ik het graag!
deze zijn nooit geleverd.
het bedrag ben ik wel kwijt!
ik ben zelf nog langs het bedrijf gereden en heb nog gekeken maar er was niemand aanwezig.
de man die een bedrijf er naast had heeft me nog meegeholpen met zoeken naar het adres van de eigenaar (via de kvksite) en daar ben ik naartoe gereden.
helaas was er niemand thuis maar het huis was wel ingericht.
dit is inmiddels al 2 jaar geleden maar heb er dus nooit meer iets van gehoord.
ik hoop echt dat iemand weet hoe dit opgelost kan worden!
het zijn flinke bedragen en niemand weet waar deze mensen zijn.
dus contact opnemen met de eigenaar is vrijwel onmogelijk
als iemand meer weet over hoe ik mijn geld terug kan krijgen hoor ik het graag!