LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 8 dagen vakantie bij KRAS zijn er maar 6!

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
trudy81
Berichten: 630
Lid geworden op: 22 apr 2010 16:38

Re: 8 dagen vakantie bij KRAS zijn er maar 6!

Ongelezen bericht door trudy81 »

Hai,

Lijkt me ook logisch dat je tijdens een REIS ook moet REIZEN.

Trudy

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: 8 dagen vakantie bij KRAS zijn er maar 6!

Ongelezen bericht door Henri42 »

trudy81 schreef:Hai,

Lijkt me ook logisch dat je tijdens een REIS ook moet REIZEN.

Trudy

een waarheid als een koe :), naar Turkije vlieg je in 3 a 4 uur, met in en uitchecken erbij en de transfer ben je al vlug 10 uur kwijt , minder dan een halve dag dus :)

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: 8 dagen vakantie bij KRAS zijn er maar 6!

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

de oplossing is net als bij harry potter,verschijnselen,...hoppa ineens op de plaats van bestemming in een mum van tijd...geen reistijd kwijt..oh en je bent er gelijk..


beste mensen dit is de zoveeeeeelste discussie ik stop hiermee....
het is altijd zo geweest alleen zoals iemand heir het al zei,mensen willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten,soms pakt dat goed uit en soms niet,
overigens wil dat niet zeggen dat de duurdere reizen perfect verlopen,maar de meeste reisorganisaties die voorbij komen die spannen de kroon

hierbij nok ik ermee over reisdagen... veel plezier allemaal met jullie voorbereiding voor aankomende zomer...

berooid
Berichten: 76
Lid geworden op: 11 nov 2010 11:58

Re: 8 dagen vakantie bij KRAS zijn er maar 6!

Ongelezen bericht door berooid »

rozemarijntje schreef: hierbij nok ik ermee over reisdagen...
Mooi zo. Dan zijn we daar ook weer vanaf. Met jou hierover is toch geen fatsoenlijk gesprek te beginnen want jij trekt tenslotte alles in het belachelijke.

Maar zo zijn er meer.
Het is een kwestie van normaal communiceren, en niet hilarisch willen reageren op dingen die er totaal niet staan.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: 8 dagen vakantie bij KRAS zijn er maar 6!

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

weet je er was iemand ooit hier die was ook zo happerig en die had nog al last van storm..mmm ineens weg en jij bent er sinds kort...
bedoel er niks mee hoor,heb alleen mijn eigen gedachtes,maar ddie zijn toch hilarisch.....
ga jij nou maar lekker advocaatje spelen voor 125 euro heel de dag.
ahhahahahahh


nou dat mens komt er goed vanaf...ik weet over reizen waar ik het over heb.
jij niet.....of heb je ook een sepr diploma??en veel ervaring

berooid
Berichten: 76
Lid geworden op: 11 nov 2010 11:58

Re: 8 dagen vakantie bij KRAS zijn er maar 6!

Ongelezen bericht door berooid »

rozemarijntje schreef:weet je er was iemand ooit hier die was ook zo happerig en die had nog al last van storm..mmm ineens weg en jij bent er sinds kort...
bedoel er niks mee hoor,heb alleen mijn eigen gedachtes,maar ddie zijn toch hilarisch.....
Wat een onzin dit, en verre van hilarisch
ga jij nou maar lekker advocaatje spelen voor 125 euro heel de dag.
ahhahahahahh
Wat een humor. Toon Hermans is er niks bij
...ik weet over reizen waar ik het over heb. jij niet.....of heb je ook een sepr diploma??en veel ervaring
Errrug arrogant dit. Sommigen hier op het forum zouden dit melden.

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: 8 dagen vakantie bij KRAS zijn er maar 6!

Ongelezen bericht door sprookje »

Goh een tijdje weggeweest en blijkbaar is er nog altijd dat gezeur over reisdagen.Nou iedere vliegreis heeft 2 vliegdagen die kunnen vroeg of laat uitgevoerd worden en inplaats van daarover te zeuren moet je blij zijn dat je op vakantie kan! :roll:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: 8 dagen vakantie bij KRAS zijn er maar 6!

Ongelezen bericht door Henri42 »

sprookje schreef:Goh een tijdje weggeweest en blijkbaar is er nog altijd dat gezeur over reisdagen.Nou iedere vliegreis heeft 2 vliegdagen die kunnen vroeg of laat uitgevoerd worden en inplaats van daarover te zeuren moet je blij zijn dat je op vakantie kan! :roll:


zo is het maar net, de ene keer wat mazzel met de tijden en een volgende keer wat minder: all in the game :) :roll:

Josephien12
Berichten: 715
Lid geworden op: 01 sep 2010 18:39

Re: 8 dagen vakantie bij KRAS zijn er maar 6!

Ongelezen bericht door Josephien12 »

Ja Hneri, tis net als een abo bij UPC, de ene keer doet het ie het wel, en de andere keer doet ie het niet...all in the game. En verder gewoon accepteren en niet l*llen

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: 8 dagen vakantie bij KRAS zijn er maar 6!

Ongelezen bericht door Henri42 »

Josephien12 schreef:Ja Henri, tis net als een abo bij UPC, de ene keer doet het ie het wel, en de andere keer doet ie het niet...all in the game. En verder gewoon accepteren en niet lallen
Bij chartervluchten is het standaard 6 a 7 overnachtingen, afhankelijk van de vliegtijden,vertragingen en vervoer van en naar het hotel.
Een abbo bij UPC werkt 7 dagen p/week en 24 uur p/dag :) :lol:

Juist ja
Berichten: 225
Lid geworden op: 04 feb 2010 10:26

Re: 8 dagen vakantie bij KRAS zijn er maar 6!

Ongelezen bericht door Juist ja »

Henri42 schreef:Een abbo bij UPC werkt 7 dagen p/week en 24 uur p/dag :) :lol:
Bij mij niet hoor.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: 8 dagen vakantie bij KRAS zijn er maar 6!

Ongelezen bericht door Henri42 »

Juist ja schreef:
Henri42 schreef:Een abbo bij UPC werkt 7 dagen p/week en 24 uur p/dag :) :lol:
Bij mij niet hoor.
Dan zit je bij Ziggo ?? :lol:

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: 8 dagen vakantie bij KRAS zijn er maar 6!

Ongelezen bericht door tennis »

Henri42 schreef:
Juist ja schreef:
Henri42 schreef:Een abbo bij UPC werkt 7 dagen p/week en 24 uur p/dag :) :lol:
Bij mij niet hoor.
Dan zit je bij Ziggo ?? :lol:
Ga je nu dit topic ook weer misbruiken, voor jou doeleinden?
Dit gaat over: 8 dagen vakantie bij KRAS zijn er maar 6!

Juist ja
Berichten: 225
Lid geworden op: 04 feb 2010 10:26

Re: 8 dagen vakantie bij KRAS zijn er maar 6!

Ongelezen bericht door Juist ja »

tennis schreef:Dit gaat over: 8 dagen vakantie bij KRAS zijn er maar 6!
Nee, het zijn er bij Kras ook 8. :P

wiseger
Berichten: 509
Lid geworden op: 10 nov 2010 16:29

Re: 8 dagen vakantie bij KRAS zijn er maar 6!

Ongelezen bericht door wiseger »

Dit topic gaat erom dat mevrouw vindt dat ze erg vroeg moet vliegen waardoor ze bang is om erg moe aan haar vakantie te beginnen. Hierdoor kan ze enkele dagen niet optimaal genieten van haar vakantie. Kennelijk had ze dit tijdens het boeken over het hoofd gezien en er later spijt van gekregen. Voor een latere vlucht komen er haar inziens teveel kosten bij en vandaar haar klacht.

Ik heb zelf ook een hekel aan vroege vluchten, vliegen zelf vind ik al vrij vermoeiend, dus ik let er altijd op dat ik een heenvlucht heb aan het einde van de ochtend en op de terugreis geef ik de voorkeur aan de late middag. Zo kom ik lekker uitgerust aan en de vertrek dag is ook vrij relaxed. Dit kost inderdaad altijd extra daar deze vluchtentijden bij iedereen erg gewild zijn maar ik heb het er graag voor over.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: 8 dagen vakantie bij KRAS zijn er maar 6!

Ongelezen bericht door Henri42 »

[Dan zit je bij Ziggo ?? :lol:[/quote]

Ga je nu dit topic ook weer misbruiken, voor jou doeleinden?
Dit gaat over: 8 dagen vakantie bij KRAS zijn er maar 6![/quote]


Tennis zit er weer eens naast, je boekt 8 dagen ergo je bent 8 dagen van huis af, ik misbruik niemand Tennis, :mrgreen:

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: 8 dagen vakantie bij KRAS zijn er maar 6!

Ongelezen bericht door tennis »

Dan zou ik eens mijn eigen berichten lezen, want dit heeft niets met 8 dagen .....
te doen!
Henri42 schreef:Een abbo bij UPC werkt 7 dagen p/week en 24 uur p/dag :) :lol:

EnyaMae
Berichten: 29
Lid geworden op: 27 aug 2009 21:10

Re: 8 dagen vakantie bij KRAS zijn er maar 6!

Ongelezen bericht door EnyaMae »

stormpje schreef:Je hebt gelijk hoor Desiree 2110 maar bij mij was het ook zo. 8 dagen geboekt en maar 6 dagen gebruik kunnen maken van het hotel! Ons werd door D reizen verteld omdat we zo snel zouden vertrekken de reistijden eigenlijk niet zouden veranderen. Daarom hebben we deze reis ook uitgezocht.Maar dat werden binen een paar dagen 2 reistijden. Er zijn mensen die dan zeggen boek 10 dagen maar voor sommige mensen die sukkelen met hun gezondheid, die kunnen geen 10 dagen weg dus dat was ook bij ons niet mogelijk.
Dan heb je ook mensen die over hun gezondheid zeuren op dit forum maar dat doe ik dus niet! Bij D reizen schotelen ze je iets moois voor maar als er dan iets is bellen ze je gewoon niet terug. Te druk, ja aan me hoela dat is hun werk.Ik heb dit verhaal al gedaan, moet je dat verhaal maar eens lezen. Onder valse voorwendselen een vakantie geboekt bij D reizen. Ik zit nu "Red mijn vakantie" te kijken en ook daar was ook een probleem en weer vertelde D reizen "hier kunnen wij niks mee". Dat is dus een standaard zin van het reisburo want dat werd ons ook verteld. Er moet eerst een camera bijkomen en dan....komt er een oplossing. Ik heb al 7 jaar een vakantie geboekt bij D reizen en dat is wel goed gegaan maar ik hoor van veel mensen klachten. Zoals ik nu hoor en zie bij "red mijn vakantie" kun je beter boeken bij Sunweb! Nooit geen D reizen meer!!!!



D-Reizen zal het op prijs stellen jou de komende jaren als klant te mogen verwelkomen :lol:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: 8 dagen vakantie bij KRAS zijn er maar 6!

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@enyamee

ja er zijn idd mensen zeuren over hun gezondheid,...maar als je 8 wilt 8 volle en je krijgt er maar 6...dan moet je 10 ook aan kunnen...immers dan krijg je er 8?in jou optiek?
er zijn ook zat mensen die over dit onderwerp door blijven zeuren...zagen zagen zagen....lees de anvr voorwaarden..zo oud als de weg naar rome..

maar ach wat is zeuren...gewoon iemand wat vertellen en dan ophouden of 100 topics over dit onderwerp he?
ja je hebt je verhaal al eens gedaan idd,,soms stormt het en soms niet :D toch

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: 8 dagen vakantie bij KRAS zijn er maar 6!

Ongelezen bericht door Henri42 »

rozemarijntje schreef:@enyamee

ja er zijn idd mensen zeuren over hun gezondheid,...maar als je 8 wilt 8 volle en je krijgt er maar 6...dan moet je 10 ook aan kunnen...immers dan krijg je er 8?in jou optiek?
er zijn ook zat mensen die over dit onderwerp door blijven zeuren...zagen zagen zagen....lees de anvr voorwaarden..zo oud als de weg naar rome..

maar ach wat is zeuren...gewoon iemand wat vertellen en dan ophouden of 100 topics over dit onderwerp he?
ja je hebt je verhaal al eens gedaan idd,,soms stormt het en soms niet :D toch
Tja Rose, wil jij van de 6/7 dagen er nu 8 van maken, succes met je story over Kras cs :mrgreen:

Gesloten