LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oele occasions Beverwijk

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
MAXIEM

Re: Oele occasions Beverwijk

Ongelezen bericht door MAXIEM »

otto77

Een bedrijf dat in deze tijd geen site heeft, komt bij mij weinig professioneel over.

Maxiem.

YMSR
Berichten: 82
Lid geworden op: 11 nov 2010 22:01

Re: Oele occasions Beverwijk

Ongelezen bericht door YMSR »

Ook wij hebben een auto gekocht in mei 2012 bij oele cars beverwijk.
We hebben een proefrit gemaakt en hij zei dat er nog een onderdeel vervangen moest worden maar dat zou hij de dag drna meteen doen.
Een paar dagen latet haal ik de auto op.
Ik krijg de sleutels en wil eerst even kijken of inderdaad alles is verholpen.
Nog voordat ik wil wegrijden is de man al vertrokken.
Je raad het al.. De auto is niet goed.
De volgende dag bellen wij de meneer op die niet te bereiken is.
Op vakantie horen we van zijn collega's die er op dat moment volgens hun niks aan kunnen doen.
Twee weken later gaan we terug en hij zou de auto laten maken.
Wij moesten naar een garage om de auto te laten maken hij zou contact opnemen met de garage voor de kosten.
Wij komen aan bij de garage en de monteur zegt ons dat er veel meer stuk is maardat oele cars dat niet wil vergoeden.
Ook zei de garage dat oele cars letterlijk had gezegd "maak alleen het ene onderdeel derest weet hij niet"
De kosten werden niet vergoed wij moesten dit zelf betalen.
Wij weer contact opgenomen met oele cars maar hij is niet meer bereikbaar en als we langsgaan weten zijn collega's nergens van.
Kortom koop hier NOOIT een auto!!!

Wat was er kapot?

-co2 uitstoot is veel te hoog.
-Boardcomputer is kapot.
-toeren gaan steeds om als wr de koppeling indrukken(koppeling is stuk)

We hebben er gister meer dan 400 euro aan moeten betalen om hem door de APK te krijgen vanwege kapotte onderdelen.
De bovenstaande punten die stuk zijn hebben we helaas niet kunnen repareren.


Volgens de garage is de auto klaar voor de sloop en hij is afgekeurd.

YMSR
Berichten: 82
Lid geworden op: 11 nov 2010 22:01

Re: Oele occasions Beverwijk

Ongelezen bericht door YMSR »

Mijn vraag is ook eigenlijk kunnen we nog iets doen om de schade te verhalen op oele cars?
Deze auto was 1000 euro dus dan ga je ervan uit als je bij een RDW erkent bedrijf koopt dat je dan waarde voor je geld krijgt.

Is er nog iets wat wij kunnen doen?
Wanneer gaat tros radar hier is wat aan doen? Deze man maakt alleen maar meer slachtoffers.
En straks krijgt iemand een keer een dodelijk ongeluk doordat ze denken dat ze een goede auto kopen maar waar uiteindelijk alles aan kapot is.

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Oele occasions Beverwijk

Ongelezen bericht door thecure »

YMSR schreef:Mijn vraag is ook eigenlijk kunnen we nog iets doen om de schade te verhalen op oele cars?
Deze auto was 1000 euro dus dan ga je ervan uit als je bij een RDW erkent bedrijf koopt dat je dan waarde voor je geld krijgt.

Is er nog iets wat wij kunnen doen?
Wanneer gaat tros radar hier is wat aan doen? Deze man maakt alleen maar meer slachtoffers.
En straks krijgt iemand een keer een dodelijk ongeluk doordat ze denken dat ze een goede auto kopen maar waar uiteindelijk alles aan kapot is.
ik hoop toch niet dat dit serieus bedoeld is...

RDW erkent betekend niets meer dat hij kentekens mag overschrijven en mag vrijwaren. Verder niets.

En voor 1000 euro kan je gewoon niet veel verwachten. voor dat geld koop ik een goede fiets...

voor meer zekerheid kun je zowiezo beter bij een BOVAG bedrijf kopen.
nog beter: laat een aankoopkeuring doen bij de auto waar je interesse in hebt.

YMSR
Berichten: 82
Lid geworden op: 11 nov 2010 22:01

Re: Oele occasions Beverwijk

Ongelezen bericht door YMSR »

Ja klopt ik vind inderdaad dat een oplichter niet mag overschrijven!!!!!!!

En 1000 euro kan voor jou niet veel geld zijn.
Maar er zijn ook mensen die keihard werken en niet zoveel geld hebben en heel lang sparen voor een autotje.
1000 euro vinden wij erg veel geld namelijk !!!!

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Oele occasions Beverwijk

Ongelezen bericht door thecure »

1000 euro vind ik ook veel geld, ik heb nooit gezegd dat het weinig is.

Alleen, voor een auto is 1000 euro nou eenmaal weinig, dat is een feit.
Voor dat bedrag moet je echt geluk hebben, of dus een aankoopkeurig laten doen. En die gaat dus een stuk verder dan de APK keuring!!

Gesloten