LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN... nul minuten abonnement ? Misleiding ??

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
nl66
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 okt 2010 10:45

Re: KPN... nul minuten abonnement ? Misleiding ??

Ongelezen bericht door nl66 »

@ Alfons1965: mijn verhaal (zie 15 okt 2010) is precies hetzelfde. Gebeurt dagelijks, denk ik. Ik heb een aangetekend brief naar KPN gestuurd (adres op factuur), met een cc per e-mail naar Hi klantenservice. Heb ik nooit de factuur betaald (heb ik de rekening tijdig geblokkeerd), en ben verbaasd dat er geen incaaso brief is gekomen (factuur is van medio september), en dat de telefoon van mijn zoon nog niet afgesloten is.

Ik heb een automatisch antwoord van Hi gekregen per e-mail, en daarin wordt beloofd dat mijn probleem binnen 25 werkdagen wordt "opgelost". Ik zit nu op 15 werkdagen, en twijfel als ik al naar de Geschillencommissie Telecommunicatie moeten gaan (zoals ik in mijn brief heb gezegd), of afwachten. Op deze forum zie ik dat sommige mensen toch hun geld terug krijgen, dus ik wacht voorlopig af. Ik denk dat volhouden, niks betalen, en veel lawaai maken helpt wel - KPN wilt toch geen gedoe.

stuiver009
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 sep 2010 17:04

Re: KPN... nul minuten abonnement ? Misleiding ??

Ongelezen bericht door stuiver009 »

Abbonnementje voor mijn dochter: nul-euro contract door nummerbehoud:
Rekening van in totaal 260 euro!!! Veel stress, overleg met bevriend advocaat,
Een brief door mijn dochter laten schrijven....
Twee weken later een briefje of ik de helpdesk wil bellen....
Kreeg ik met veel excusses de toezegging dat alles wordt terugbetaald!!!!!

Tis ongelofelijk maar het lijkt echt gelukt te zijn!

Bedankt Joep!!!!!

nl66
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 okt 2010 10:45

Re: KPN... nul minuten abonnement ? Misleiding ??

Ongelezen bericht door nl66 »

UPDATE. Ik had een aangetekend brief naar KPN gestuurd over belachelijke hoge rekening voor dataverkeer van tijdelijke SIM (zogenaamde nul-abonnement van HI). Ik had niks gehoord, maar ook geen incasso gezien, dus heb ik verder niks gedaan. Ineens, na 6 weken, kreeg ik een telefoontje van KPN - enorme excuses voor misverstand; was ik niet verteld van de extra ivm nul abonnement? Geen problem - 100% credit op de 1e factuur (ook alle telefoontjes ene SMS's). Geen gedoe.
KPN staat duidelijk onder druk over het nul-abonnement. Dus aktie nemen - het levert wel resultaten op!

Gesloten