Re: KPN... nul minuten abonnement ? Misleiding ??
Geplaatst: 05 nov 2010 12:46
@ Alfons1965: mijn verhaal (zie 15 okt 2010) is precies hetzelfde. Gebeurt dagelijks, denk ik. Ik heb een aangetekend brief naar KPN gestuurd (adres op factuur), met een cc per e-mail naar Hi klantenservice. Heb ik nooit de factuur betaald (heb ik de rekening tijdig geblokkeerd), en ben verbaasd dat er geen incaaso brief is gekomen (factuur is van medio september), en dat de telefoon van mijn zoon nog niet afgesloten is.
Ik heb een automatisch antwoord van Hi gekregen per e-mail, en daarin wordt beloofd dat mijn probleem binnen 25 werkdagen wordt "opgelost". Ik zit nu op 15 werkdagen, en twijfel als ik al naar de Geschillencommissie Telecommunicatie moeten gaan (zoals ik in mijn brief heb gezegd), of afwachten. Op deze forum zie ik dat sommige mensen toch hun geld terug krijgen, dus ik wacht voorlopig af. Ik denk dat volhouden, niks betalen, en veel lawaai maken helpt wel - KPN wilt toch geen gedoe.
Ik heb een automatisch antwoord van Hi gekregen per e-mail, en daarin wordt beloofd dat mijn probleem binnen 25 werkdagen wordt "opgelost". Ik zit nu op 15 werkdagen, en twijfel als ik al naar de Geschillencommissie Telecommunicatie moeten gaan (zoals ik in mijn brief heb gezegd), of afwachten. Op deze forum zie ik dat sommige mensen toch hun geld terug krijgen, dus ik wacht voorlopig af. Ik denk dat volhouden, niks betalen, en veel lawaai maken helpt wel - KPN wilt toch geen gedoe.