| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] concept brief aan GGN en Intrum Justitia
-
Jim
Re: concept brief aan GGN en Intrum Justitia
Geplaatst op 15 Jul 2003 20:06 door Arie
--------------------------------------------------------------------------------
Ik vind je een beetje zielig worden Jim
Daar heb je gelijk in , ik word er zelf eerlijk gezegd ook niet goed van. Had er al een tijd geen zin meer in om zo te reageren. Dacht dat je het leuk vond dus niet . Ik zal mijn aanwezigheid niet meer zo kenbaar maken.
Hoop wel dat je in de toekomst weer eens wat laat horen. Want dit vind ik totaal niets. Het contact was altijd goed en dat wil ik graag herstellen.
Groetjes.
--------------------------------------------------------------------------------
Daar heb je gelijk in , ik word er zelf eerlijk gezegd ook niet goed van. Had er al een tijd geen zin meer in om zo te reageren. Dacht dat je het leuk vond dus niet . Ik zal mijn aanwezigheid niet meer zo kenbaar maken.
Hoop wel dat je in de toekomst weer eens wat laat horen. Want dit vind ik totaal niets. Het contact was altijd goed en dat wil ik graag herstellen.
Groetjes.
Beste medegedupeerden,
deze brief is wel degelijk een steun in onze rug.
Wij hebben gekozen te vechten voor onze rechten, dus proberen we alles wat we kunnen.
Laat je niet uit het veld slaan of intimideren door de plukkers.
Haal ook hier het positieve uit; zorg dat je scherp blijft voor eventuele fouten die ook wij kunnen maken.
We gaan er nog steeds voor, toch ???
deze brief is wel degelijk een steun in onze rug.
Wij hebben gekozen te vechten voor onze rechten, dus proberen we alles wat we kunnen.
Laat je niet uit het veld slaan of intimideren door de plukkers.
Haal ook hier het positieve uit; zorg dat je scherp blijft voor eventuele fouten die ook wij kunnen maken.
We gaan er nog steeds voor, toch ???
-
K.onijn
Geplaatst op 15 Jul 2003 20:06 door Arie
Dan K.A.N. Arie
Wat is dat voor een malloot die Arie
Heeft zeker een zonnesteek opgelopen 
Dan K.A.N. Arie
Wat is dat voor een malloot die Arie
Het is schandalig wat er gebeurt maar ik denk dat dit zo niet gaat werken. Het is wettelijk gezien absoluut legaal wat de incasso bureau's doen daar is wettelijk geen spel tussen te krijgen dus verwijzen naar de NVI heeft absoluut geen zin. Ik denk dat je hier eerder moet beroepen op of het politiek correct is wat ze doen (NIET DUS). Daarbij zoals Marc al zegt vraag je niet om een reactie en dan zal er dus niet veel meer gebeuren dan dat er een filter ofzo geplaatst wordt en die mailtjes gewoon verdwijnen. Dus ik denk als je iets met mail wil doen dat je iedereen zijn eigen mail moet laten sturen dan heeft een filter geen zin.
Maar dit is mijn mening. Ik denk niet dat het nu wat uithaalt ze zullen er niet eens van schrikken denk ik dan. Het zijn immers mensen die vaker dingen te horen krijgen. Maar dit is mijn mening. EN ik vind wel dat het moet stoppen maar ik denk niet dat je het op deze manier kan stoppen.
Maar dit is mijn mening. Ik denk niet dat het nu wat uithaalt ze zullen er niet eens van schrikken denk ik dan. Het zijn immers mensen die vaker dingen te horen krijgen. Maar dit is mijn mening. EN ik vind wel dat het moet stoppen maar ik denk niet dat je het op deze manier kan stoppen.
Oh sorry niet van de heer Blok dus.