LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie kent er een bank die mijn restschuld kan overnemen?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Sara Etty

Re: Wie kent er een bank die mijn restschuld kan overnemen?

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Ach Jean,

Waarv het om gaat is dat die afkortin nu eenmaal hoort bij iets anders dan Spaar Select. Om die reden is het niet kies om die afkorting in dit kader te gebruiken. Indien Spaar Select voluit teveel moeite kost zou je kunnen denken aan Spaar S. of zo. Kleine moeite en een reeel en groot plezier voor velen lijkt me. Ik vind allerlei andere termen en woorden die anderen mogelijk aanstootgevend vinden (in andere kaders dus) niet zo'n probleem maar zorg wel dat ik die niet bezig wanneer ik weet dat dit voor anderen toch gevoellig zou kunnen liggen. Waarom zou ik?

Groet, Sara

Jean

Ongelezen bericht door Jean »

Reclame maken is in mijn ogen het roepen en schreeuwen met de naam van mijn (ons) bedrijf. Dat doe ik dus niet.
En dan nog...ik wil mensen op een andere manier helpen als het gemiddelde forum lid.

Uiteindelijk geef ik ze de keus of ze dat wel of niet via mij willen doen. Doen ze dat wel dan vind ik dat leuk, deel ik zelfs de verdiensten. Doen ze dat niet dan vind ik dat minder leuk maar heb een goed gevoel als ze uiteindelijk met mijn advies hun doel bereiken. Dat is voor mij het allerbelangrijkste.

Vergeet niet dat ikzelf ook een aantal spaaplannen heb, en ook familie, en goede kennissen, hetzij wel dan niet ooit door mij verzorgd. Een ex schoonmoeder en vader hebben giga problemen met een door mij verzorgd product. Dat vind ik heel erg vervelend en zal er dan ook alles aan doen het voor ze op te lossen.

Ik zeg wat ik denk en doe wat ik zeg!
(waar is dat ook alweer van, meer gehoord?)

Sara Etty

Ik weet niet waar dat van is Jean, maar in elk geval niet afkomstig van Legio of Labouchere, een ik zeg wat ik denk en doe wat ik zeg product hebben ze immers nooit geleverd...

Maar afgezien daarvan, ik ken ook wel financieel adviseurs die de aandelenlease producten nooit hebben willen aanraden omdat ze daar terechte twijfels bij hadden. Bij jou lag dat kennelijk anders als ik het zo lees. Hoe komt dat?

Groet, Sara

Sara Etty

PS: met schoonmoeders, ex of niet, moet je altijd voorzichtig zijn geloof ik... een wijze les voor de toekomst?

Jean

Sara, je bent een pittig tantetje, daar hou ik wel van. Waarom ik aandelenlease heb aangeraden en geadviseerd had verschillende redenen. Je zou het ook aan Jurgen kunnen vragen...maar goed, je vraagt het aan mij.

Heel simpel, t was mijn baan, mijn inkomen, en, in de beginjaren een ijzersterk product die voor veel mensen heel veel geld heeft opgeleverd.

Verder, een te lang verhaal om verder te vertellen, dat heb ik al een paar keer gedaan hier op het forum.

Laat ik dat verder maar vertellen in onze real life ontmoeting.

Mijn ex schoonfamilie wilde het graag.....op hun verzoek!

Voor de goede orde; aandelenlease wordt niet aangeboden maar....mocht de markt weer een opgaande beweging hebben dan blijft het een goed produkt mits goed uitgelegd aan de klant.

En nou ga ik weg, wil je verder door praten bel je maar...nummer staat er.

Martin

Ongelezen bericht door Martin »

Jean,

Ik kan me niet voorstellen dat mevrouw Sara Etty jou wilt ontmoeten.

Verdwijn met je waanzinnige verhalen.

Martin.

J.Daatselaar

Ongelezen bericht door J.Daatselaar »

De meeste kans maak je volgens mij bij de Gemeentelijke Krediet Bank.

J.Daatselaar

Jean

Martin, mevr. Etty is vrouw genoeg omdat zelf te kunnen beslissen...heeft ze jou niet voor nodig hoor!
Dus....bemoei je er even niet mee.
Jou zie ik wel bij de eerstvolgende meeting van Payback.

Idaho

Ongelezen bericht door Idaho »

Gewoon ff tussendoor.....Sara, je bent een kanjer!
Keep up the good work!

Idaho

Ongelezen bericht door Idaho »

Gewoon ff tussendoor.....Sara, je bent een kanjer!
Keep up the good work!

J.Daatselaar

Ongelezen bericht door J.Daatselaar »

Moet wel het laatste woord hebben.

Luc

Ongelezen bericht door Luc »

Jean schrijft: "Heb klanten zat en hoef het zeker niet te hebben van jullie op dit forum."

Je steekt er anders bijzonder veel tijd en moeite in...

Jean

Kwestie van plannen Luc.....hoe komt het dat jij er zo fel op bent? Ben je zo gefrustreerd dat je iemand de kans hebt gegeven om jou een oor aan te naaien dat je daardoor het vertrouwen kwijt bent geraakt in de mensheid.

Je komt toch ook wel naar Payback he, mettertijd?

Ik wil jouw spreken.....is kijken waar de schoen wringt

A.S.

Ongelezen bericht door A.S. »

Als je Luc wilt spreken moet je van goede huize komen Jean ;)

Luc

Jean, laat ik jou nou helemaal niet willen spreken hahahahahaha.

Jean

Hoezo, zit luc dan al in de hoogste boom, banaantje te eten?

Jean

Hoezo wil mij niet spreken? Geen lef? Hier een grote mond en daar niet? Je verschuilen achter bijv. iemand als mevr. Etty? Grote Kerel! (of grote Aap)

Luc

Ik krijg nu visioenen van Jean als het type uitsmijter, volgepakt met brochures, klaar om zieltjes te winnen.

Doeiiii! Al krijg ik geld toe.

Jean

hahahaha, nog "slimmer" dan een aap. Al kreeg ik geld toe!?
Ben geen type uitsmijter, verre van dat zelfs. Maar ben gewoon niet bang voor types als jij die een hele grote mond hebben op dit forum, zich meestens veschuilen achter fake emailadressen, fakenamen etc. en dan nog het woord laten doen door een advocate in spe, mevr. Etty. Die heeft tenminste lef om een discussie aan te gaan met inhoud.
Jij en vele anderen kunnen alleen maar smalende opmerkingen maken waar je zowiezo niets mee oplost.

Gesloten