LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC router TWG-850-4U verliest internet.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
renegade66

Re: UPC router TWG-850-4U verliest internet.

Ongelezen bericht door renegade66 »

Mooi advies, en zo worden de onkosten van een bedrijf meer, en de rest van de klanten mag meebetalen!
het is echt nooit goed, de kosten worden gedrukt om mensen niet zomaar een ander modem te geven. conclusie: UPC is niet behulpzaam en is een aso bedrijf

Upc zegt dat klant geduld moet hebben, probleem wordt uitgezocht en verholpen.
conclusie: upc is een slecht bedrijf want ze willen niet helpen.

medewerker upc geeft een advies om toch een ander modem te kunnen krijgen.
conclusie: upc is een aso bedrijf en en drijven zo de kosten op.

de onkosten zijn echt niet meer dan wanneer het modem gewoon wordt omgeruild.
kortom niets is in jullie ogen goed, of we nu behulpzaam zijn of niet.

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

renegade66 schreef: zorg dat er kortsluiting in het modem komt. dan krijg je zeker een nieuwe. (geen water overheen gieten, dan moet je betalen).

ben ik toch weer een beetje behulpzaam. :lol: :lol:
Dit is geen advies, maar gaat de kant uit van crimineel gedrag.
Iets vernielen, is voor mij gewoon aso, daar kan je nog zo mooie woorden voor vinden!
Als je werkelijk bij UPC werkt, dan zou ik jou als werkgever de laan uit sturen, met zulke adviezen! :twisted:

tiptoo

Ongelezen bericht door tiptoo »

tennis schreef: Als je werkelijk bij UPC werkt, dan zou ik jou als werkgever de laan uit sturen, met zulke adviezen! :twisted:
:mrgreen: Roy werkt niet bij upc :lol:

jolanda77

Ongelezen bericht door jolanda77 »

en het vernielen van ander mans eigendom is strafbaar bij de wet

renegade66

zoals ik al eerder zei: het was sarcastisch bedoeld, maar dat is nu precies wat ik eerder bedoelde, hoe of wat ik ook zeg, het is nooit goed. maar ja blijkbaar mag dat allemaal niet gezegd worden aangezien dat verwijderd is. ohja ik had ook gezegd dat jullie onnozele halzen waren door er in te tuinen. ik weet niet wat daar verkeerd aan is, ik kom alleen op een redelijk nette manier voor mijn mening uit.

tiptoo

renegade66 schreef: ik kom alleen op een redelijk nette manier voor mijn mening uit.
:lol: vind je? lijkt er anders niet op :mrgreen:

jolanda77

Ongelezen bericht door jolanda77 »

denken laat je aan een paard over die heeft meer verstand dan mensen die voor bij upc werken

renegade66

denken laat je aan een paard over die heeft meer verstand dan mensen die voor bij upc werken

en dat zegt iemand die niet eens normaal nederlands kan schrijven?

waarom mogen mensen als jolanda77 en tiptoo wel denigrerend opmerkingen maken en als ik er op antwoord word alles verwijderd? gezien bovenstaande......

ik vind dat de moderator eens die 2 personen goed mag aanpakken, zij doen in diverse topics niets anders dan provoceren. er zijn heel wat mensen die zich aan deze 2 personen ergeren. :twisted: :evil:

tiptoo

renegade66 schreef:
ik vind dat de moderator eens die 2 personen goed mag aanpakken, zij doen in diverse topics niets anders dan provoceren. er zijn heel wat mensen die zich aan deze 2 personen ergeren. :twisted: :evil:

en dat zeg jij???? hoe jij hier op sommige mensen een reactie geeft denk maar eens aan mmichel die je een zielig mannetje vond, dat is netjes??????????

renegade66

ja nu wel, klopt helemaal agro. zij zal nooit haar excuus aanbieden, ik ben wel zo mans om dat te doen. maar ik kap ermee.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

jolanda77 schreef:denken laat je aan een paard over die heeft meer verstand dan mensen die voor bij upc werken
*****, wat een domme reactie. Bij UPC werken gewone mensen zoals u en ik. Ze hebben alleen met een complex product te maken. Een netwerk zoals dat van UPC (of welke provider dan ook) hoort tot de meeste complexe zaken die er bestaan. Het oplossen van problemen is dan meestal niet eenvoudig.

Soms kan je beter hamburgerverkoper zijn. Inkoop bijna niks, verkoop 4 euro. Als de klant niet tevreden is geef je een nieuwe....

tiptoo

renegade66 schreef: in dit topic heb ik TS voorzien van advies, blijkbaar is lezen niet jou sterkste kant agro, jij weet het allemaal zo goed met je netwerken!!!! je weet er geen bal van...
agro leest stukken beter dan jou, en ik zou niet eens excuses van je accepteren je bent gewoon eigenwijs en wilt gelijk krijgen....geloof me dat krijg je van mij niet.

agro

Ongelezen bericht door agro »

renegade66 schreef:
in dit topic heb ik TS voorzien van advies, blijkbaar is lezen niet jou sterkste kant agro, jij weet het allemaal zo goed met je netwerken!!!! je weet er geen bal van...
Het advies:
het kan verschillende oorzaken hebben, zoals henri al zei: eerst router ff terugzetten naar fabrieksinstellingen, ik neem aan dat je dit probleem niet in het begin had?

werkt dit niet dan zou ik UPC vragen of er nieuwe firmware is ingezet.
werkt dit ook niet dan heeft je rouer een probleem, maar aangezien je met het andere modem precies hetzelfde probleem hebt en ik het al meer gezien heb, lijkt het mij een firmware probleem.
Verder dan het modem resetten kom je niet, ook de zogenaamde helpdesk komt nooit verder, en dan het probleem vervolgens op de leverancier afwimpelen.
Ik mag dan volgens jou geen bal verstand hebben van netwerken, maar tis goed dat jij er nogal veel verstand van hebt, kan je tenminste het advies geven om te resetten.
tiptoo bied ik geen excuus aan, zij heeft mij echt pissed off gemaakt. ok het had in nettere bewoording gekund. maar daar laat ik het ook bij.
Zodanig dan het je rechtvaardigt een dood verwensing te doen en een tippelhoer kan en mag noemen?

tiptoo

@ agro ...laat die RR maar die is niet wijzer , ik lig er niet wakker van en het zegt genoeg over hem persoonlijk , tis en blijft een apart figuur.

je weet meteen hoe ze bij upc met mensen omgaan, gelukkig heb ik geen upc.

tiptoo

melding RR

tiptoo

weer melding

agro

Ongelezen bericht door agro »

renegade66 schreef:
tippelhoer kan en mag noemen?
het spijt me maar dat maak jij er van, ik heb dat niet gezegd, ik heb tippelhoe* gezegd. daar kun je nog van alles van maken.

ach laat ook maar........... jullie weet het zo goed. :lol: :lol:
Je plaatste onderstaand citaat:
val voor mijn part d**d, tippelhoe*.
Gezien de zinsopbouw kan ik er niet meer van maken dan "val voor mijn part dood tippelhoer" maar ik ben natuurlijk te dom om er iets anders van kunnen te maken, maar doe enige suggesties in deze, hopelijk kan ik het dan ook begrijpen, en mogelijk ook anderen die het misschien verkeerd interpreteren.

Het lijkt er op dat zoals upc met zijn klanten omgaat nog steeds niks veranderd is, denk dat er weinig providers zijn waar de medewerkers hun klant dood wensen, een zielig figuur of een tippelhoer noemen, maar upc is hierin altijd al een uitzondering geweest, tenminste deze ervaringen heb ik in het verleden en soms nu nog ook persoonlijk mogen ondervinden.
Laatst gewijzigd door agro op 09 dec 2010 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Roytheslayer

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

tiptoo schreef:
tennis schreef: Als je werkelijk bij UPC werkt, dan zou ik jou als werkgever de laan uit sturen, met zulke adviezen! :twisted:
:mrgreen: Roy werkt niet bij upc :lol:
Nee werk niet bij UPC, of heet renegade toevallig ook Royen gaat dit niet over mij?

Vind je trouwens veel te ver gaan Renegade om iemand uit te maken voor Tippelhoer en dan ook nog eens dood te wensen.

Je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn maar dit gaat veel te ver.

tiptoo

Roytheslayer schreef:
Nee werk niet bij UPC, of heet renegade toevallig ook Royen gaat dit niet over mij?

.
dit gaat niet over jou nee.
Vind je trouwens veel te ver gaan Renegade om iemand uit te maken voor Tippelhoer en dan ook nog eens dood te wensen.

Je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn maar dit gaat veel te ver.[/quote]
dat vind ik dus ook dus hoop dat de moderatie hier iets aan doet.

tiptoo

bericht gemeld henrie

Gesloten