LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gedagvaard voor 20 augustus

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Gast

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door Gast »

Vragen om uitstel



In de dagvaarding kunt u lezen wanneer de zitting plaatsvindt. U moet uw verweer dan dus klaar hebben. Heeft u meer tijd nodig om uw verweer voor te bereiden dan kunt u de kantonrechter schriftelijk of mondeling om uitstel vragen. U moet wel altijd aangeven waarom u uitstel nodig heeft. Vraagt u schriftelijk om uitstel dan moet u dit vóór de zittingsdag doen. Mondeling uitstel vraagt u op de zitting zelf. De kantonrechter kan een nieuwe zittingsdag vaststelten.



Ontvangt de rechter uw verzoek om uitstel te laat, dan zal hij geen rekening houden met uw verzoek.



Notabene

Vermeld op uw verzoek cm uitstel de namen van beide partijen, de datum waarop de zitting zou plaatsvinden en, als u dat weet, het rolnummer van de zaak. Het rolnummer staat soms vermeld op de dagvaarding of in een begeleidende brief van de griffie.

Gompie

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door Gompie »

Geplaatst op 28 Jul 2003 14:07 door rempie


--------------------------------------------------------------------------------

kom nu niet met een een verhaal dat je dit advies hebt van payback!

Ik waardeer die acties van payback heus, maar zelf Piet maakt hier op het forum iedereen zwart als die persoon maar werkt of heeft gewerkt bij DEXIA, waarvan ik denk dat zijn methode van werken ook tegendraads kan gaan werken! Als payback zo.n grote mond heeft, waarom beginnen ze zelf dan geen rechtzaak? Nee, die liften leker mee op de juridische procedures van SLV en SEL!

Pay-back is een Vereniging die parasiteert en alleen maar negatieve publiciteit opwekt.

Gompie

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door Gompie »

Pay-back begint geen enkele rechtszaak: Monique als ik jou was ging ik me als wieder weerga aanmelden bij SLV want aan demonstranten heb je niets. Houden je handje vast en als je veroordeelt wordt, sat je er alleen voor.
Geplaatst op 06 Jul 2003 16:01 door Pieter


--------------------------------------------------------------------------------

Payback hoort niet in het rijtje thuis.

Payback heeft totaal andere werkwijze om tot een oplossing te komen. Payback heeft geen zin om minstens 5 jaar te wachten op een uitspraak.
Daar hebben wij de tijd niet voor want dan zijn we allang ten ondergegaan aan de incasso's en restschulden.
Hiermee wil ik niet zeggen dat de rechtzaken overbodig zijn. absoluut niet. Zij zijn een onderdeel van het geheel. het een kan niet zonder het andere.

Mvg Pieter


jan2
Berichten: 171
Lid geworden op: 23 jul 2003 14:23

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door jan2 »

Piet, als je een zaak wil winnen komt er meer kijken dan alleen maar roepen dat we misleid zijn etc.

Wordt Monique bijgestaan door een goeie advocaat ?

Als Monique verliest is dat koren op de molen voor Dexia....

Ga daarom zorgvuldig te werk, probeer de Dexiaproblematiek niet te
forceren door snel een procesje te voeren.....

Ik zou proberen de zaak op te schorten.....
Niet adviseren samen met Dexia naar de rechter te gaan omwille van de publiciteit...

gr. jan2.

rempie
Berichten: 48
Lid geworden op: 25 jul 2003 16:31

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door rempie »

Er is gewoon nog geen dagvaardiging. Piet hoopt allen dat het een dagvaardiging wordt als Monique niet betaald.
Piet, zeg nu gewoon hoe de vork in de steel zit en hou lekker op met dat geheimzinnige gedoe.

Totdat het tegendeel is bewezen, ga ik er gewon vanuit dat er geen dagvaardiging is. Dus Piet, bewijs maar dat ik ongelijk heb!!!!!!

Gompie

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door Gompie »

Ik schreef toch Pay-back voert geen rechtszaken. Maar als ze het proces aangaan met Dexia vind ik het een goede zaak. Dan komt er een uitspraak en gaat het balletje rollen. Want Monique of haar partner hebben niet beiden het contract getekend.

Monique meld je aan bij Eegalease en je wint de zaak en neem geen risico's.

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door Pieter »

Beste Jan2,

Je slaat de spijker op zijn kop. PAYBACK probeert haar leden bij te staan.

Wij zijn ons bewust van de precedent werking en de zaak dient daarom zorgvuldig aangepakt te worden.

Zodra we meer informatie kunnen verschaffen zullen we dat ook doen zoals jullie ook van ons gewend zijn.

Mvg Pieter

Gompie

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door Gompie »

Monique nog maar een keer meld je z.s.m. aan bij Eegalease, anders ga je de boot in.

rempie
Berichten: 48
Lid geworden op: 25 jul 2003 16:31

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door rempie »

het maakt mij niet uit of payback een rechtzaak wel of niet begint. Als er een dagvaardiging komt, wordt het alleen iets duidelijker welek kant het opgaat.
Piet gaat nu dingen zeggen die hij niet kan of wil bezijzen en dat stoort mij, nee, daar ik erger ik matelaas aan. Zoals ik al zei, wel meeliften op iemand anders werk en zelf er de veren van plukken! Ik wil alleen maar de dagvaardiging met het rolnummer zien, maar dat is bij Piet topsecret.

Piet gaat zoals her er nu naar uitziet een beetje op Geaorge Bush lijken. Zoals George Bush zegt dat er nucleaire wapens in Irak zijn, zo zegt Piet dat er een dagvaardiging is. Bush heeft nog geen enkel bewijs kunnen tonen. Dus Piet doe je best, zo moeilijk moet het toch niet zijn!

Gompie

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door Gompie »

Geplaatst op 25 Jul 2003 14:59 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

http://www.eegalease.nl/faq/main_right2 ... aname=ref4

Voor Monique


rempie
Berichten: 48
Lid geworden op: 25 jul 2003 16:31

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door rempie »

Pieter,

Weer zo'n loze opmerking! Laat me aub niet lachen! Jij en Piet hebben wel steeds commentaat op de politiek, maar jullie zouden zo door kunnen gaan voor politici. Veel ge-o.h. maar er komt voor de rest weinig uit.

Nogmaals kom maar met bewijzen?????????

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door Pieter »

Beste Gompie,

Waarom denk je dat Dexia Monique heeft uitgezocht?

Zij valt buiten de boot bij Eegalease en is totaal op zich zelf aangewezen.

De zaak kan zowel op SLV en EL gedupeerde zijn weerslag hebben.

Mvg Pieter

Gompie

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door Gompie »

Monique ga niet in zee met Pay-back maar meld je aan bij Eegalease daar hebben circa 13.000 mensen aangemeld bij Pay-back dacht ik zo'n kleine 1500 Pay-back verricht heus wel goed werk een beetje stoken hier en een beetje stoken daar maar het blijven speldeprikjes.


EEGALEASE daar moet je zijn.

Gompie

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door Gompie »

Hoezo geen Eegalease :!: :!: :!: :!: :!:
Geplaatst op 26 Jul 2003 18:48 door monique


--------------------------------------------------------------------------------

hier nog even een reactie van mij

Ik ga een brief ter vernietiging van het contract sturen naar de rechtbank en Dexia natuurlijk.

Ik heb namelijk niet mee getekend.
Ik was in de veronderstelling dat contractvernietiging niet voor ons van toepassing zou zijn.Omdat ons contract afliep in 1999 en Eegaleae vanaf jaar 2000 ging procederen.

Nu met goede hulp ga ik dat natuurlijk alsnog doen
Ik weet niet of ik zijn naam mag noemen maar jullie zullen ongetwijfeld weten wie ik bedoel.

groetjes monique

L. Blok
Berichten: 155
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:35

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door L. Blok »

Gompie,
Als jij mensen een zogenaamd advies wil geven, laat je dan eerst eens registreren op dit forum. Want wat je nu loopt te doen is alleen maar grote onrust te veroorzaken. Dus registreer je eens want op deze wijze is het veel geblaat en weinig wol.

rempie
Berichten: 48
Lid geworden op: 25 jul 2003 16:31

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door rempie »

Als Eegalease je niet bij kan staan, dan wel zeker Stichting Leaseverlies.

Zij hebben allebei toezegd de 1e die wordt gedagvaard juridisch bij te staan!

Demonstraties van payback zijn ok, maar juridisch kunnen ze geen potten breken.

Vreemd dat nog nergens in de media een bericht is verschenen:
EERSTE DAGVAARDIG VAN DIEXIA TEGEN GEDUPEERDE LEASEPRODUCT EEN FEIT". Dit terwijl het zo'n hot-item is!!!!!!!!
Laatst gewijzigd door rempie op 28 jul 2003 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door Pieter »

Beste Gompie,

Ga ook even naar de site van Eega lease. Daar zul je zien dat ondanks dat Monique een Eegaleaser is zich niet kan aansluiten bij EL. En dus ook niet kan rekeken op de steun van Eegalease.

Wie denk je wie haar gewezen heeft op de vernietings brief?


Mvg Pieter

Gompie

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door Gompie »

Hr. Blok ik respecteer uw mening en laat u in uw waarde dus vice versa ook graag. Ik maak zelf wel uit of ik me registreer. 8)

L. Blok
Berichten: 155
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:35

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door L. Blok »

Geen sterk verweer, Gompie! ! !

rempie
Berichten: 48
Lid geworden op: 25 jul 2003 16:31

Re: gedagvaard voor 20 augustus

Ongelezen bericht door rempie »

L. blok,

Wie zit er hier onrust te stoken /zaaien????

Ik denk eeder dat dat Piet en Pieter zijn met hun geheimzinnige gedoe!!!!!

Tig-keer gevraagd voor een rol/dossiernummer en een kopie op dit forum. Als je er al antwoord op krijgt zijn het ontwijkende antwoorden.

Dus niet zeggen dat Gompie de onrust teweeg brengt. Nee, dat is payback met hun geheimzinnige gedoe!

Gesloten