Gewoon nergens op reageren is de beste remedie om van dit gespuis af te komen.
No worries!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Sorry - maar da`s geen goed advies!lelici schreef: Gewoon nergens op reageren is de beste remedie om van dit gespuis af te komen.
No worries!
Je zit nog geen 24 uur op het forum en meent dat je het allemaal betr weet??lelici schreef:Van z'n lang zal ze leven niet doen!!
Zoals gezegd kan iedereen achter mijn (adres)gegevens komen, om dan vervolgens op internet bij louche instanties artikelen naar mij op te laten sturen.
En ik moet dan vervolgens een dossier aanmaken, aanvechten (per mail, fax of aangetekend schrijven) en desnoods ook aangifte doen (afpersing, bedreiging, oplichting etc.). Dat dacht ik toch niet, ik heb wel wat beters te doen!!![]()
Laat ze eerst maar eens bewijzen dat ik die goederen ook besteld heb, en dat kunnen ze dus niet, om de doodeenvoudige reden dat ik zulks ook nooit gedaan heb.
Dan hoef je dus ook niets te ondernemen, sterker nog je hoeft zelfs de artikelen niet eens te retourneren.
Als dat waar zou zijn, dan ken ik wel een aantal personen die ik met dit "ongemak" wil opzadelen.
Gewoon lezen wat mensen zoals o.a Guardian72 schrijven. Gewoon jezelf eens inlezen en dan kom je er achter dat je net als ik nog veel kunt leren van deze mensen. Dit is mijn advies als je een beetje serieus wilt worden genomen.lelici schreef:Oh, je moet lang op dit forum zitten om er iets vanaf te weten. Tja dat wist ik niet, mijn excuses daarvoor.
Maar ik vindt het prima hoor. Maken jullie er toch mooi veel werk van, ik laat me in ieder geval niet gek maken door een stelletje oplichters die nou precies daar op zitten te wachten.
Als jij goede argumenten kunt aandragen waarom ik wel op zulke loze dreigementen zou moeten reageren, en dat kun jij beslist want je zit per slot van rekening al lang op dit forum, ben ik daar best ontvankelijk voor.
Groetjes.
@ lelici,lelici schreef:Oh, je moet lang op dit forum zitten om er iets vanaf te weten. Tja dat wist ik niet, mijn excuses daarvoor.
Maar ik vindt het prima hoor. Maken jullie er toch mooi veel werk van, ik laat me in ieder geval niet gek maken door een stelletje oplichters die nou precies daar op zitten te wachten.
Als jij goede argumenten kunt aandragen waarom ik wel op zulke loze dreigementen zou moeten reageren, en dat kun jij beslist want je zit per slot van rekening al lang op dit forum, ben ik daar best ontvankelijk voor.
Groetjes.
als jij iets ontvangt wat niet besteld is, en daarna een herinnering - waarom zou je dan stil blijven zitten en niets doen
Ja, maar dat is ook geheel iets anders dan op hun dreigementen reageren. Als ik een uitnodiging zou krijgen om voor de rechtbank te verschijnen, zou ik die gelegenheid zeker niet aan me voorbij laten gaan, en acte de presence geven, om zo een precedent te scheppen om voorgoed van dit soort ongedierte verlost te blijven.Hij negeerde alles, en werd bij verstek veroordeeld.
Zoals Renegade66 al treffend opmerkt, googlen is hier niet noodzakelijk.lelici schreef:Natuurlijk gaat deze waaier ook niet op, daar dit bedrijf al jaren samenwerkt met deze boevenbende. (Google maar eens even.)
Van te goeder trouw, kan hier dus onderhand absoluut geen meer sprake zijn!