LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dexia heeft 150 mensen aan geklaagd

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
jan2

Re: dexia heeft 150 mensen aan geklaagd

Ongelezen bericht door jan2 »

Een "zorgvuldig" traject

De gluiperds, ... zorgvuldige methodes ons ons geld afhandig te maken...

Luc

Ongelezen bericht door Luc »

Dat ze zóver gaan. Volgens mij valt er maar één conclusie te trekken: ze hebben niets meer te verliezen. Naam is al besmeurd, het is nu nog een kwestie van geld innen. Kantoor aan de Beethovenstraat is al dicht.

Het is mij een volslagen raadsel wat Aegon hier voor rol in heeft gespeeld. Ik vind dat het tijd wordt dat Aegons naam ook eens ter sprake komt, zij hebben nog wel alle belang bij hun tot nog toe, goede naam. Zij zijn de bedenkers van deze wanproducten en hebben het verkocht aan een tent die - inderdaad - voor de rest opdraait: geld innen.

Met Dexia valt niet meer te praten, anders hadden ze allang geschikt.

Het wordt tijd voor Aegon.

Luc

jan2

Ongelezen bericht door jan2 »

wel ff dimme :wink: , ik heb 800 aandelen bij Aegon geleast .....moeten eerst nog even van 11 naar 35.

Luc

Ongelezen bericht door Luc »

Jan,

Aegon heeft zijn verantwoordelijkheid afgekocht door die rommel aan Dexia over te doen. Of Dexia nou van alles op de hoogte was of niet, of dat het een onderlinge afspraak is geweest, het maakt niet uit.

Aegon blijft nu buiten schot en dat vind ik tegen alles wat rechtvaardig is, in.

Ik vind het tijd worden om Aegon onder druk te zetten. Het kan mij niet zoveel schelen of zij nog enige invloed bij Dexia hebben, het gaat er om dat zij nog wél hun naam in Nederland te verliezen hebben en als je daar aan gaat knagen, dan knaag je aan hun stoelpoten.

Overigens ook onbegrijpelijk dat andere banken Dexia blijkbaar zomaar laten gaan. Banken krijgen hiermee een slechte naam, maar je hoort er niets over. Onvoorstelbaar.

Volgens mij is het beter om diegene onder druk te zetten die nóg wel belang heeft bij een enigszins redelijke afloop voor de gedupeerden en dat is Aegon.

Al is het het laatste wat ik doe, die komen hier wat mij betreft, niet mee weg.

Luc

Moman

Ongelezen bericht door Moman »

Ik denk dat een aantal gedupeerden eens moeten nadenken over het sturen van een incassoburo naar Dexia, om zo de schuld te vereffenen of innen.
LegioLeasers zijn willens en wetens bedonderd en worden (ook met dat slechte Dexia aanbod) gewoon aan hun lot overgelaten. En als je dan een incassoburo stuurt, dan niet zo'n trutteclub als GGN, die gaan echt nergens over, durven nix, snappen nix en incasseren nix. Ik ken daar een aantal mannen, nog uit de tijd dat ik zelf bij een incassoburo werkte. Wij hebben zelfs een keer geld opgehaald bij GGN, omdat ze zelf een rekening niet wilde betaalden, was bij die flikkers binnen 3 minuten geregeld omdat het slappelingen zijn.

Verder wens ik alle gedupeerden veel sterkte toe, laat jullie niet gek maken door die Belgische Alibaba en zn rovers.

Ab S.

Ongelezen bericht door Ab S. »

Luc,

Helemaal met je eens Aegon blijft zo mooi buitenschot, terwijl dit toch de bakermat is van al deze wanproducten.

Moman.

ik ben bezig met een incassobureau om terugbetaling van de contracten te krijgen van Dexia.

Ab S.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

In de Libelle van deze week Plukker wordt wegens wanbetaling voor de rechter gedaagd. :x :shock: :x

Gast

En nu maar voor Dexia hopen dat die 150 knakkers allemaal makke lammetjes zijn zonder al te veel rancune:

http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=8849

Mara

Ongelezen bericht door Mara »

Ons kontrakt was afgelopen op 30 juni 2003, nu krijgen we brief op brief van Dexia met de mededeling dat we de restschuld moeten betalen. In de laatste brief van vorige week stond dat we per omgaande moesten betalen en zo niet dat ze dan een incassoburo in zouden schakelen en ons zouden laten registreren bij het BKR. Is er iemand die in deze situatie ons nu eens een goed advies kan geven en niet van die onzin die veelvuldig op dit forum voorkomt??????
Wij zitten verlegen om goed en een voudig advies en niet om flauwe lullige grappen!! Het is volgens mij ook geen onderwerp om grappen over te maken.

Mara

Gast

Het hele forum staat vol met Info en uw plaatsing op zich is al raar.

PLUKKER

Ongelezen bericht door PLUKKER »

Luc schrijft:
Naam is al besmeurd, het is nu nog een kwestie van geld innen. Kantoor aan de Beethovenstraat is al dicht.
Op de Beethovenstraat zaten voornamelijk Kempen-medewerkers en verrassing...: die zitten er nog! De paar Dexia-medewerkers die ertussen zaten zijn gewoon naar de IJ-oever verhuisd na ongedaanmaking van de fusie.

Oftewel, wat een paniekzaaierij weer. Denk toch eens na voordat je allemaal zaken gaat lopen verkondigen waar je geen kaas van hebt gegeten.

PLUKKER – blijft opletten

Gast

Quote:
Geplaatst op 29 Apr 2003 00:37 door Luc

--------------------------------------------------------------------------------

Je hebt van die snoeiharde fluitjes, tegen hijgers.

Gerdi

Ongelezen bericht door Gerdi »

Plukker,

Geplaatst op 07 Aug 2003 01:36 door Luc

--------------------------------------------------------------------------------

Jan-Willem, hij is het niet waard.

Haal die twee berichten ff weg, anders trouble... oké...?

Hij staat bij mij op negeren en daar ben ik meer dan blij mee

Vgr,

Luc

PLUKKER

Gerdi bedankt. Jammer dat J-W zelf niet zo slim was om in te zien dat het geen pas heeft om persoonlijke bedreigingen te uiten. Nogal kinderlijk allemaal. Hij heeft me een aantal malen bedreigd en uitgenodigd hem te mailen. Nou ja, wat hij wil doen met Luc moet hij weten, maar PLUKKER zit daar niet op te wachten. En op mijn uitnodiging om mij dan maar te mailen als hij per se wat wil, durfde hij niet in te gaan. Beetje brallen, dat kan J-W wel.

Luc is een lachertje. Maar toegegeven: hij heeft zich ontwikkeld van loos schreeuwertje tot iemand die af en toe best wat zinnigs onderneemt en plaatst hier.

PLUKKER - kan wel objectief blijven

Gast

Geplaatst op 03 Aug 2003 15:38 door Ted de Bruin

Toevallig ken ik Luc persoonlijk Plukker en ik kan je verzekeren, dat het een intelligent mens is met een hele goede opleiding en die het hart op de juiste plaats heeft.

Maar als jij zo flink bent , om 's-nachts 10 juli 2003 een (hatelijke) Poll over Luc op het forum te plaatsen, die de volgende dag verwijderd werd door de Redactie, dan moet je jezelf eens afvragen, wie hier nu op de man speelt.

Luc is een goed en fijn mens, neem dat maar van mij aan.

De beste groeten aan Luc en in iets mindere mate aan Plukker.

Ted.

Gerdi

Ongelezen bericht door Gerdi »

Plukker jouw antwoord aan mij is tegen dovemans oren gericht.
8) 8) :roll: :roll:

Gerdi.

PLUKKER

Waarom antwoord je dan? :lol:

PLUKKER - blijft lachen met deze mensen

Hannes

Ongelezen bericht door Hannes »

Gerdi bedankt. Jammer dat J-W zelf niet zo slim was om in te zien dat het geen pas heeft om persoonlijke bedreigingen te uiten. Nogal kinderlijk allemaal. Hij heeft me een aantal malen bedreigd en uitgenodigd hem te mailen.

Nou Plukker ik zou ook niet mailen naar een adres: [email protected] terwijl het echteadres van J-W er wel bijstond.

Wie is er dan laf :?: :?:

Hannes.

PLUKKER

PLUKKERs adres is heel erg echt. Waarom twijfel je daaraan vriend? Waarom zou PLUKKER iemand mailen als diegene zegt wat aan PLUKKER kwijt te willen? Wat wil je nou? Waar bemoei je je mee? Aaaaargh, PLUKKER wordt gek van deze hetze.

PLUKKER - is bijna moedeloos

Francien

Ongelezen bericht door Francien »

Dit is de eerste keer dat Plukker moedeloos wordt. Gaat het weer een beetje Plukker :wink: :lol:

Francien

Gesloten