LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Liegende tandarts
Re: Liegende tandarts
Leuk al die linken Liesbeth, ben jij zelf al wat stappen verder in je zaak ?
-
@ liesbeth
wat wil je nou bereiken hier?
je kan beter je engerie dan in een rechtzaak steken ofzo...
hier neemt niemand je serieus....dus?je kan van alles neerzetten,ik kijk niet eens naar de links...
veel succes....en hou er mee op je maakt jezelf totaal belachelijk...harde woorden moeten blijkbaar bij jou ,want hints snap je niet...
alleen jou wereld....
wat wil je nou bereiken hier?
je kan beter je engerie dan in een rechtzaak steken ofzo...
hier neemt niemand je serieus....dus?je kan van alles neerzetten,ik kijk niet eens naar de links...
veel succes....en hou er mee op je maakt jezelf totaal belachelijk...harde woorden moeten blijkbaar bij jou ,want hints snap je niet...
alleen jou wereld....
Weer gemeld bij de radar,met verzoek om dit onderwerp af te sluiten.
-
- Contacteer:
Als jullie allemaal uitgelachen zijn dan hoop ik dat jullie het volgende document eens door willen nemen. Men weet zogezegd niet waardoor deze aandoening veroorzaakt word.
Dit is één grote strontput en ik hoop dat Tros Radar hier niet aan mee doet.....
Onderaan de pagina is het volledige document te downloaden.
http://www.dovepress.com/morgellons-dis ... e-CCID-MVP
De lachebekjes moeten zich de ogen uit het hoofd schamen.
Dit is één grote strontput en ik hoop dat Tros Radar hier niet aan mee doet.....
Onderaan de pagina is het volledige document te downloaden.
http://www.dovepress.com/morgellons-dis ... e-CCID-MVP
De lachebekjes moeten zich de ogen uit het hoofd schamen.
Laatst gewijzigd door Liesbeth67 op 12 aug 2011 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Liesbeth nogmaals leuk al die linken maar ben je zelf al
wat verder gekomen in je zaak ?
Heb je dit al eerder gevraagd maar helaas geen antwoord.
wat verder gekomen in je zaak ?
Heb je dit al eerder gevraagd maar helaas geen antwoord.
-
- Contacteer:
Er is (nog) geen zaak en als die er wel komt hou ik dat liever even voor me.
En waarom heb je de tandarts dan niet aangeklaagd vraag ik me dan af ?Liesbeth67 schreef:Er is (nog) geen zaak en als die er wel komt hou ik dat liever even voor me.
-
- Contacteer:
Vanwege de bureaucratie in ons kikkerlandje.
Laat ik zeggen dat ik me nu op dat pad bevind.
En hier wou ik het even bij laten als je het niet erg vind.
Ik vind het prima hoor dat jij het hier bij wilt laten maar vreemd vind ikLiesbeth67 schreef:Vanwege de bureaucratie in ons kikkerlandje.
het wel, je zet hier vanalles neer in dit topic over een liegende tandarts wat zomaar kan zijn maar je hebt hem/haar niet aangeklaagd en geen (letsel)zaak
van gemaakt.
even mijn ongezouten mening wat dit betreft: als je er verder geen zaak van gaat maken meot je verder dus je mond houden. best als je het niet eens bent met zaken, dingen niet begrijpt etc, maar dat geeft je dan niet het recht zomaar mensen door het slijk te halen . Laster heeft dat. Als je ruggegraat zou hebben zou je hiermee naar de medische tuchtraad gaan. Niet verschuilen achter bureuacratie etc, een eerlijke patient met een eerlijke klacht word gehoord en krijgt indien er gelijk is in de meeste gevallen ook gewoon gelijk ook. de tijd dat artsen elkaar "'de hand boven het hoofd houden"' is echt voorbij. dus gewoon doen.
Maar niet met van alles gaan schermen en vervolgens met flauwe excuses de meest logische stap niet nemen. Zeker gezien alle energie die je steekt in het zwart maken van allerlei mensen en zelfs complete beroepsgroepen eigenlijk....
slappe hap.
Maar niet met van alles gaan schermen en vervolgens met flauwe excuses de meest logische stap niet nemen. Zeker gezien alle energie die je steekt in het zwart maken van allerlei mensen en zelfs complete beroepsgroepen eigenlijk....
slappe hap.
-
vroem schreef:slappe hap.
In het liegende tandarts topic!
@ Vroem ik ging er eigenlijk wel een beetje vanuit dat Liesbeth naar de tuchtraad was gestapt met dit of in ieder geval een (letselschade)zaak had aangespannen tegen de tandarts maar dat alles is helemaal niet ten sprake.
Raar maar waar.
Raar maar waar.
Het word echt lachtwekkende..............
Dit is uiteindelijke en consumenten forum niet en psychiatrische forum.
Dit is uiteindelijke en consumenten forum niet en psychiatrische forum.
-
nee ik had al een link gegeven over psych hulp,maar zelfs die hint snapt ze niet...
joh vroem we nemen je allemaal serieus,laat haar lekker in het sop gaarkoken...
joh vroem we nemen je allemaal serieus,laat haar lekker in het sop gaarkoken...
Liesbeth67 schreef:Dat is een heel lang verhaal, maar in het heel kort:
Ruim 3 jaar geleden is er een tandheelkundig adhesief in mijn mond en slokdarm terecht gekomen. ( hier ben ik erg ziek door geworden, maar ik word in de doofpot gestopt) Een tijdje daarna is er door een andere tandarts een OPT gemaakt waarop mijn ogen, neus en bovenlip te zien zijn. Volgens deze tandarts zijn adhesieven niet te zien op rontgenfoto's. Productinformatie verteld mij iets heel anders; deze tandarts neemt m.i. een loopje met mijn gezondheid.....
3 jaar klagen en in die 3 jaar geen klacht bij de medische tuchtraad of bij de desbetreffende tandarts neergelegd, sorry Liesbeth maar dat is voor mij onbegrijpelijk.
-
@choco
dat zijn nou mensen die denken dat de tandarts het heeft gedaan,tal van onderzoelen waarschijnlijk gedaan en niks gevonden en gewoon door blijven gaan....
het niet willen inzien...denken dat jij gelijk hebt...
al zou ze nu neer zetten ik zit heb een klacht ingedient bij de medische tuchtraad dan nog zou ik haar niet geloven...
zo en zo heb je een probleem met je zlef als je hier neit serieus genomen wordt en je blijft maar doorgaan?dus ik denk dat de tandarts misschien dat ook inziet????zou het?
dat zijn nou mensen die denken dat de tandarts het heeft gedaan,tal van onderzoelen waarschijnlijk gedaan en niks gevonden en gewoon door blijven gaan....
het niet willen inzien...denken dat jij gelijk hebt...
al zou ze nu neer zetten ik zit heb een klacht ingedient bij de medische tuchtraad dan nog zou ik haar niet geloven...
zo en zo heb je een probleem met je zlef als je hier neit serieus genomen wordt en je blijft maar doorgaan?dus ik denk dat de tandarts misschien dat ook inziet????zou het?
Verwacht dat een klacht die eventueel ingediend zou worden door haar naar 3 jaar ook niet echt serieus nog wordt genomen.
Liesbeth, hoe denk je zelf over dit alles, ben zeer benieuwd.
Liesbeth, hoe denk je zelf over dit alles, ben zeer benieuwd.
Je zou toch zeggen dat TS na al dit juist een zaak zou willen aanspannen om dan vervolgens bij eventueel gelijk iedereen de mond te kunnen snoeren.
-
In het topic van de liegende tandarts kunnen anderen ook best liegen?
Ziedaar een mogelijke verklaring.
Ziedaar een mogelijke verklaring.