LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Sara, klopt dit?
Re: Sara, klopt dit?
Suzanne en mijn faxnummer maak ik alleen per e-mail bekend.
Sara, reageer je ook nog op mijn e-mailtje.
sara, kijk even in je hotmail
Sara kijkt even misschien is ze nu wel boodschappen doen.
Suzanna,
ik vermoed dat je yahoo bedoelt en dat is aangekomen en op gereageerd.
Rechter,
indien ik van jou ooit nog een e-mail ontvang zal ik zeker reageren. Maar tot nu toe heb je niets verstuurd dus kan ik niet reageren.
Groet, Sara
ik vermoed dat je yahoo bedoelt en dat is aangekomen en op gereageerd.
Rechter,
indien ik van jou ooit nog een e-mail ontvang zal ik zeker reageren. Maar tot nu toe heb je niets verstuurd dus kan ik niet reageren.
Groet, Sara
Sara,
Wat niet is, kan nog komen. Bovendien weet ik je adres van yahoo niet.
Groet,
Paul
Wat niet is, kan nog komen. Bovendien weet ik je adres van yahoo niet.
Groet,
Paul
Sara,
Hahaha Sara eindelijk niet eens het laatste woord.
Hahaha Sara eindelijk niet eens het laatste woord.
Sara heeft eters, die is druk nu!
Sara
Bedankt voor je antwoord. Zoals ik al vermoedde heeft elke zin van Dexia een lading en die heb je mooi voor me ondervangen. Het spijt me trouwens te zien dat zo'n randdebiel als rechter jou zo lastig kan blijven vallen en het is trouwens stomvervelend voor de overige lezers van dit forum. Ik zie hem/het /haar trouwens pas sinds vandaag voor het eerst verschijnen dus als hij/het/haar zich een beetje had ingelzen was dit hele gesprek niet nodig geweest. En dan te bedenken dat zoiets ook stemrecht heeft.
In elk geval hardstikke bedankt voor je concept. Zet je het ook weer op de site van L.Blok?
Vriendelijke groeten
van
Jos.
Bedankt voor je antwoord. Zoals ik al vermoedde heeft elke zin van Dexia een lading en die heb je mooi voor me ondervangen. Het spijt me trouwens te zien dat zo'n randdebiel als rechter jou zo lastig kan blijven vallen en het is trouwens stomvervelend voor de overige lezers van dit forum. Ik zie hem/het /haar trouwens pas sinds vandaag voor het eerst verschijnen dus als hij/het/haar zich een beetje had ingelzen was dit hele gesprek niet nodig geweest. En dan te bedenken dat zoiets ook stemrecht heeft.
In elk geval hardstikke bedankt voor je concept. Zet je het ook weer op de site van L.Blok?
Vriendelijke groeten
van
Jos.
Hi Jos 1,
Wat de heer Blok doet met zijn site is aan hem.
Rechter,
Nog steeds geen e-mail. Wat wil je nou?
Wat de heer Blok doet met zijn site is aan hem.
Rechter,
Nog steeds geen e-mail. Wat wil je nou?
Hoe te handelen bij een effenten lease van Dexia, als je er na 5 jaar vanaf wil??