LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Huismerk inkten van 123inkt

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
paweterings

Re: Huismerk inkten van 123inkt

Ongelezen bericht door paweterings »

Mijn ervaring met 123inkt huismerken was tot nu toe altijd goed (Brother laserprinter, HP Deskjet 5940 en HP Officejet H470). Nu bestelde ik huismerk inkt voor de HP Officejet Pro 8100 en het resultaat is bedroevend slecht: het rood is vaag bruin. Ik heb een set originele HP kleurencartridges erin gezet en het verschil is dag en nacht.
Probleem is dat ook huismerk cartridges erg duur zijn, dus kopen alleen om uit te proberen is wat kostbaar!
Ik heb gemaild voor restitutie voor de niet functionerende cartridges: ben benieuwd.

paweterings

Ongelezen bericht door paweterings »

Ik heb inmiddels contact gehad met 123Inkt. Ik moest een print van de afdrukkwaliteit mailen. 123Inkt gaf toe dat dit onder de maat is. Ik krijg een creditnota voor de gekochte huismerkcartridges.
Keurig opgelost :)

pesthooft

Ongelezen bericht door pesthooft »

Beste mensen. Alle problemen met alternatieve inktmerken zijn ook bij mij bekend. Al jaren geleden ben ik aan het experimenteren geweest. Ben daarbij ook nog eens de garantie van een printer kwijt geraakt. Geloof me, experimenteren kan je duur te staan komen. Gebruik nu de originele merk inkt van je printer. Ook die zijn bij 123inkt aanmerkelijk goedkoper dan bij, zoals in mijn geval, Epson en andere printer merken.

Gesloten