Re: probleem pc 's van Aldi Medion klachten en problemen blijven
Geplaatst: 17 sep 2011 17:00
Het is weer zover het apparaat geeft weer aan de lopende band springende stoppen. Één grote ellende.
Aldi / Medion in discrediet brengen... Met een dergelijke opmerking wordt ik zelf in discrediet gebracht. Oproerkraaier forumlid (Tennis) moest verwijderd worden omdat deze student iedere keer de discussie doelbewust in een onoverzichtelijke ruzie liet ontaarden. Gelukkig heeft de moderator alles weer overzichtelijk gemaakt. Nu blijkt er alweer iemand, net als forumlid "Tennis", maanden dit draadje te volgen. Ik heb de ellende van dit apparaat, maar kijk zo nu en dan eens op dit draadje en vind het enigzins eigenaardig wanneer iemand "al maanden dit draadje blijkt te volgen"...
@Medion: Wanneer je gewoon een goed werkend service apparaat in bedrijf hebt dan hoef je geen negatieve publiciteit in de gaten te houden. Zou het niet verstandig zijn om daarin te investeren?
Wie inderdaad bleek mee te kijken zodra er negatieve publiciteit over Medion op het internet verschijnt is de Medion klantenservice zelf. Dan maken ze inderdaad mooie sier met een correcte oplossing die in de gehele voorgeschiedenis (aangetekende brieven noem maar op) uit bleef. Je reageert daarop en krijgt vervolgens geen enkele reactie meer. Men weet daar dan in ieder geval dat men met een echte klacht te maken heeft die niet op bovenstaande wijze is weg te moffelen.
Zie het andere Medion draadje waarin eveneens forumlid Medionboos op zo'n aanbod reageert en vervolgens blijkt te worden bedonderd door de klantenservice van Medion.
Een nieuwe gratis Medion computer... Ik zou hem niet eens willen. Het Medion argument dat het eektriciteitsnet van mijn huis de oorzaak zou zijn hoor ik (wat een toeval) wederom. Nee, ik woon niet heel afgelegen, er zijn nooit andere problemen met dit net geweest en betreffende computer geeft ook in andere woningen dezelfde problemen. Op internet bleken veel mensen deze klachten te ondervinden met Medion PC's. Een specialist heeft uitgezocht dat Medion een grote partij moederborden met kortsluiting heeft gebruikt. Toen bleek dat ik helemaal niet de enige was en dat Medion verdomd goed wist waar het aan lag.
Ondertussen had Medion ook nog op hun service afdeling alle nieuwe onderdelen uit mijn PC geroofd en voor oude troep vervangen. Maar hoe dat ging kun je hierboven lezen...
Ik houd jullie op de hoogte.
Aldi / Medion in discrediet brengen... Met een dergelijke opmerking wordt ik zelf in discrediet gebracht. Oproerkraaier forumlid (Tennis) moest verwijderd worden omdat deze student iedere keer de discussie doelbewust in een onoverzichtelijke ruzie liet ontaarden. Gelukkig heeft de moderator alles weer overzichtelijk gemaakt. Nu blijkt er alweer iemand, net als forumlid "Tennis", maanden dit draadje te volgen. Ik heb de ellende van dit apparaat, maar kijk zo nu en dan eens op dit draadje en vind het enigzins eigenaardig wanneer iemand "al maanden dit draadje blijkt te volgen"...
@Medion: Wanneer je gewoon een goed werkend service apparaat in bedrijf hebt dan hoef je geen negatieve publiciteit in de gaten te houden. Zou het niet verstandig zijn om daarin te investeren?
Wie inderdaad bleek mee te kijken zodra er negatieve publiciteit over Medion op het internet verschijnt is de Medion klantenservice zelf. Dan maken ze inderdaad mooie sier met een correcte oplossing die in de gehele voorgeschiedenis (aangetekende brieven noem maar op) uit bleef. Je reageert daarop en krijgt vervolgens geen enkele reactie meer. Men weet daar dan in ieder geval dat men met een echte klacht te maken heeft die niet op bovenstaande wijze is weg te moffelen.
Zie het andere Medion draadje waarin eveneens forumlid Medionboos op zo'n aanbod reageert en vervolgens blijkt te worden bedonderd door de klantenservice van Medion.
Een nieuwe gratis Medion computer... Ik zou hem niet eens willen. Het Medion argument dat het eektriciteitsnet van mijn huis de oorzaak zou zijn hoor ik (wat een toeval) wederom. Nee, ik woon niet heel afgelegen, er zijn nooit andere problemen met dit net geweest en betreffende computer geeft ook in andere woningen dezelfde problemen. Op internet bleken veel mensen deze klachten te ondervinden met Medion PC's. Een specialist heeft uitgezocht dat Medion een grote partij moederborden met kortsluiting heeft gebruikt. Toen bleek dat ik helemaal niet de enige was en dat Medion verdomd goed wist waar het aan lag.
Ondertussen had Medion ook nog op hun service afdeling alle nieuwe onderdelen uit mijn PC geroofd en voor oude troep vervangen. Maar hoe dat ging kun je hierboven lezen...
Ik houd jullie op de hoogte.