LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hypotheek nu omzetten of in juli

Hypotheek of hypotheekverstrekkers kan je hier bespreken.
Fiesiekus

Re: Hypotheek nu omzetten of in juli

Ongelezen bericht door Fiesiekus »

Je ziet het verkeerd. De belasting komt niet om de hoek kijken. Aegon & je tusenpersoon hebben je een waardelze polis aangesmeerd. Je moet zien dat je je poen terugkrijgt.

Mk

Ongelezen bericht door Mk »

Klopt. Je betaalt alleen belasting over de winst (die je niet gemaakt hebt...)

wareman

Ongelezen bericht door wareman »

Je dat snap ik wel, dan weet ik genoeg dat kap ik met die *** polis....sorry voor het taal gebruik, ik kan mijn tussenpersoon wel schieten.....Ik weet nog precies wat hij zei, wil je nog een beetje op vakantie willen gaan Ja zei ik. Ok dan weet ik dat, wil je risico lopen ja een beetje, maargoed je bent 24jaar en je hebt van de wereld geen verstand. Hij zei in het begin ik doe niet aan beleggingshypotheken, en smeren ze je zo'n polis aan, ben blij dat ik er nu achter kom en niet pas naar 10jaar...

wareman

Krijg zowiezo dat bedrag terug hahahah, heb tenminste iets....Dat andere kan ik dus ook wel terug krijgen via juridisch prodecures etc...

Fiesiekus

wareman schreef:...........ik kan mijn tussenpersoon wel schieten...... en smeren ze je zo'n polis aan.....
Hé CB, hier nog ééntje..
Mijd gewoon een hypotheekadviseur en loop binnen bij de bank waar je al een betaalrekening of spaarrekening hebt.

gtp

Ongelezen bericht door gtp »

he fiesiekus naar de bank en dan??? denk je nu werkelijk dat die het beter doen??Deze denken alleen maar aan bonussen abnormale uitkeringen als ze niets presteren, en als ze dan te kort komen kloppen ze bij de overheid aan en gaat jan met de pet het gelag betalen. succes bij de bank.

Fiesiekus

Da's nog altijd beter dan dat wareman de provisie van een tussenpersoon moet betalen. Bovendien kloppen ook tussenpersonen weer bij diezelfde banken aan.

Ik had bijvoorbeeld een tussenpersoon (Gert Jan T. uit A.) die de "Postbank Meerwaarde Hypotheek " aanbeveelde (lees: door m'n strot wilde douwen). Had ik toch ook gewoon naar de Postbank kunnen gaan?

wareman

Stel je voor ik zou het aanvechten zodat ik dat anadere geld krijg van de Aegon moet ik dan doen via kifid?
Of kan M.Rossum mij ook helpen..?

wareman

Afbeelding]

Dus als ik deze invul dan komt alles goed, dan ben ik dus van de Aegon af :D...Dan kan ik mijn bankspaar hypotheek rond gaan maken :D

gtp

Wareman,je zou toch ALLES ZELF doen,nu ga je weer iemand lastig vallen (je weet toch alles beter) en dan heb je weer om iemand af te breken.

CB

Ongelezen bericht door CB »

Hé CB, hier nog ééntje..
Mijd gewoon een hypotheekadviseur en loop binnen bij de bank waar je al een betaalrekening of spaarrekening hebt.
@Fiesiekus, dat doe ik al. Ik werk daar namelijk.

wareman

@gtp, hoezo weet ik alles beter, ik vraag gewoon dingen daar is een forum voor toch? Ik wil idd alles zelf doen, als je er last van hebt moet je misschien dit subonderwerp niet openen.?

Fiesiekus

@wareman, plaats je vragen over volledige schadevergeoding in de rubriek van Van Rossum.

P.S.1 dit Aegon formulier dus beslist niet invullen&opsturen. Als je dat doet, heb je geen poot meer om op te staan en ben je al je overige centen kwijt aan die gasten.

P.S.2 kan je me s.v.p. per PB de naam van de tussenpersoon/adviseur op de hoogte stellen?

wareman

Dus als ik dit Aegon formulier instuur, dan ben ik al het overige geld dus kwijt behalve mijn afkoopwaaarde op dat Aegon formulier.
Die 4757 die krijg ik zowiezo, en als ik het aanvecht dan krijg ik misschien alles terug?

Fiesiekus

Ja!!!!!!!!!!!

wareman

Ok, dank je wel...

Fiesiekus

Staat vandaag een artikel in de Volkskrant dat er iets gaat gebeuren met de beleggingsverzekeringen & woekerpolissen. Meneer De Jager wil dat overstappen makkelijker gaat worden.

Let ook op qua tussenpersoon: je "oude" tussenpersoon vangt geld van de verzekeringsmaatschappij zolang je polis doorloopt, hij heeft er dan alle belang bij dat je blijft zitten waar je zit qua maatschappij (hoezo onafhankelijk en objectief advies.............) .

Een andere tussenpersoon consulteren heeft dan meer waarde (hoewel...het liefst helemaal geen tussenpersoon meer).

Avies Eigen Huis: wacht nog de regelgeving van meneer De Jager af vóórdat je overstapt.

gtp

avies (advies misschien??) Eigen Huis = is tegenwoordig ook een intermediar (tussenpersoon)

Fiesiekus

Ja Avies = advies. Gôh, wat een drama zeg :|

wareman

Deze jongen gaat mooi over na een bankspaarhypotheek, en makkelijk overstappen is een heel mooi voorstel, van de Jager. Dan worden we weer genaaid....Wegmet die belegging en woekerrommel, zou bij de wet voorboden moeten worden.

Gesloten