dhc, als iets tenenkrommend is dan is het jouw relaas. Je kan wel degelijk in bezwaar gaan tegen een boete. Je zal je verhaal eventueel dan moeten toelichten bij de rechter. Maar er is wel degelijk een kans dat je boete of wordt verlaagd of niet betaald hoeft te worden. Jij denkt alle wijsheid in pacht te hebben, maar je kletst ook uit je nek.dhc schreef:Jammer, dacht toch echt dat je met de noorderzon was vertrokken.stofzuigertje schreef:Op verzoek moet elke agent altijd zich kunnen legitimeren.
Als hij zoals hier weigerde is hij dus fout.
Maar als een moeder naast het kind achterin gaat zitten en niet beide ouders voorin is ook beter.
Verder is loshalen soms noodzakelijk, een kind kan in braaksel in de keel stikken dus soms is loshalen noodzakelijk en hij zag alleen een kind niet meer in zitje....
En als er daar geen geschikte legale parkeerplaatsen zijn en alleen vluchtstrook of niets mag je zo doorrijden.
Een rechtszaak van maken en niet zomaar betalen en accepteren dus.
En de reactie van dhc, die lees ik niet eens meer!
Ik hoef je toch niet nog eens te wijzen op je blaartrekkende onzinverhalen?
Misschien moet je eens uitleggen welke wettelijke basis jij ziet om deze zaak voor te laten komen.
Iemand die na zijn 65e nog achter de lopende band van de kringloopwinkel moet staan weet geen poep van rechten en wetten.
beste Gozik; laat dit soort topics aan je voorbijgaan, daar heb je geen verstand van.
Kind niet in een wettelijk verplicht kinderstoeltje? PV!
de reactie van paps zal ik verder maar buiten beschouwing laten, kijk naar wegmisbruikers...weet je vaak genoeg....
Het zal wel een principe zaak moeten zijn, want ik zou het betalen en vergeten.