charlie hop ev theo klaassen?
en zo doen ze het elke keer,ze vragen niks...
en bij het reisburo blijven ze volhouden,moetmet meisjesnaamm reizen..dus dat moet er in???
nou ik weet het niet meer hoor....
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
hier sluit ik me graag bij aan.rozemarijntje schreef:ff want ik snap er geen snars meer van?
Zo zal het inderdaad ook wel zijn... Als men er al op let bij controle. Men kijkt gewoon naar de 1e naam en als die overeenkomt met het ticket of boarding pass is alles goed.Teunbosseman schreef: Denk dat men nu "denkt" bij controles, meisjesnaam was hetzelfde als getrouwde naam.
Yep staat erop.....durf niet te zeggen of je hier mee problemen kan krijgen zoals verkeerde naam.jonahund schreef:Weet er iemand of de Titel (bijvoorbeeld Mr. of Mrs.) op het ticket staat vermeld bij Wizzair? Ik heb namelijk per ongeluk bij mijn vrouw ook Mr. ingevuld, ipv Mrs dus.... Heb wel de naam juist gespeld, alleen de titel is dus fout. Heb ook online inchecken, dus als de titel niet op het ticket staat, maakt deze fout niet uit, en hoef ik dus geen 40 euro te betalen...
Iemand die dit weet?
Bij voorbaat dank
Ja, je naam overtypen van je paspoort of ID kaart schijnt voor veel mensen heel moeilijk te zijnik lees eigenlijk meestal de zelfde problemen over een letter of naam .
Door 2 minuten extra tijd te stoppen in de controle van wat je hebt opgegeven bespaar je heel veel geld. Ik denk dat er niet veel mensen zijn die zo'n uurloon verdienen..... Maar goed, kennelijk heb je genoeg geld dat je tickets bij de oude, vertrouwde maatschappij kunt veroorloven. Dan ga je natuurlijk niet controleren of je de boel wel goed hebt ingevuld....peter en sonja schreef:ik lees eigenlijk meestal de zelfde problemen over een letter of naam .
je paspoort nummer en foto e.d schijnen helemaal niet zo belangrijk te zijn ????.
het feit ligt dat ze zich verschuilen in de kleine lettertjes e.d .waar dus een flinke onevenredige extra rekening aan vast zit .dit heet in het kort klant vriendelijkheid toch . nee wizzair denkt liever in veevervoer.de dames -heren aan de balie,s van wizzair kunnen hier niet veel aan doen .het zijn de gedragsregels van de leidinggevende die het woord klantvriendelijk niet begrijpen.zelfs de heren van de douane zeggen het is een belachelijke benadering van klanten om extra geld te genereren.
het zal bij de andere prijsvechters niet anders zijn helaas. het is gewoon ordinair gezegd extra geld genereren. wat heet moderne en legale diefstal.
van deze vliegtuig maatschappijen.
voor ons over een LETTER probleem gewoon weer bij onze oude vertrouwde vliegtuigmaatschappij.
Heel simpel toch ? Zolang "we" maar niet hoeven te betalenbprosman schreef: Het is maar net hoe het "ons" uitkomt.