Ik heb nooit beweerd dat elke levende ziel een vast passief inkomen kan krijgen uit MLM.
En dat hoort trouwens NIEMAND te beweren want dit is gewoon niet zo... ben ik heel eerlijk in.
Dit wordt denk ik in de war gehaald met het feit dat wel IEDEREEN welkom is in MLM..
Mits je 18 of ouder bent... voor de rest doen opleiding er niet toe..sterker nog.. en sorry dit kan ik niet hard maken.. Maar de laagst geschoolde halen vaak groot succes denk ik.. hun kansen zijn beter.
Waarom? Geen idee. Als je sympathiek bent een een goeie sociale vaardigheid en je hebt mensenkennis... dat helpt je in MLM..
Mensen met hoge opleidingen zijn, vind ik, zo gekneed en geprogrammeerd. Zo moet je geld verdienen! Andere manieren bestaan niet.
Ik zei al eerder dat de clichés en wetten van e normale matschappij niet gelden en geen betekenis hebben in MLM...
Al heb je alleen een zwemdiploma... Je bent welkom, heb je succes is dat mooi...
Trouwens, succes zit 'tussen de oren'
Neem een student van 21, een vader van 3 kinderen van 50 en dan bijvoorbeeld nog iemand die eigen baas is of iemand die in de uitkering zit.
De student heeft misschien maar een inkomen van 1200 Netto, Ik denk dat diegene blij is als er al 1000 bijkomt met MLM
De vader moet het nu doen met 3200 netto bijvoorbeeld... Dat is veel meer geld en diegene zal pas vinden dat hij succes heeft als er op zijn minst 2000 extra bijkomt met MLM.
Zo werkt de geest nou eenmaal..
Als iemand succes ervaart zal dit motiveren om nog meer te doen in MLM, akkoord? Als je goed bent in poker en je verdiend er leuk mee bij ga je toch niet stoppen?
Maar als iemand niet snel genoeg, ongeduldigheid, zijn succes behaald heeft dit een negatief effect en is de kans op stoppen groter aan het worden.
Die eigen baas verdiend misschien wel 8000 of meer in de maand en werkt al dik 50 uur in de week... Om het dan nog te gaan combineren met MLM om vervolgens het moment van succes te bereiken, dat is dus 8000 bijvoorbeeld.. Duurt langer want het is een groot bedrag!
Rome was ook niet in 2 weken gebouwd toch?
MLM is heel erg emotie en motivatie gericht..
Helder verhaal?