LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ticketloket.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Sandrb86
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:06

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Sandrb86 »

Hier hetzelfde verhaal..
Laatst gewijzigd door Sandrb86 op 17 mei 2015 13:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Lennytje
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 okt 2011 10:07

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Lennytje »

Ik heb uiteindelijk via Marktplaats andere kaarten gekocht,van Ticketloket bevestiging gehad dat ze mijn geld terug gaan storten (heb daar een hard hoofd in!)Heb een e-ticket gekocht die ook op andere naam stond,ook wat angst maar binnen gekomen.Een oprecht persoon,ze bestaan nog!!Voor mij never nooit meer Ticketloket!!

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Lennytje schreef:Voor mij never nooit meer Ticketloket!!
Dat zouden meer mensen moeten doen - dan is het vanzelf afgelopen met die woekeraars.

stronkstronk
Berichten: 288
Lid geworden op: 16 aug 2011 13:29

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door stronkstronk »

Kijk hier voor de juiste verkoopkanalen en laat je niet bedonderen!!

Dat mensen via marktplaats kopen bij particulieren is een keuze maar HAAL de tickets dan zelf op en controleer of het geen valse tickets zijn. Als je ze niet kan halen dan koop je ze ook niet.

lavita
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 okt 2011 10:15

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door lavita »

helemaal mee eens, ik voel me ook heel dom dat ik hier ben ingetrapt!
Maar ja als een site bovenin bij google staat en er professioneel uitziet en de prijs niet heel erg afwijkt van die van de "echte" kaarten.... is de fout dus toch snel gemaakt. Ik had van tevoren ook nooit geloofd dat ik er in zou trappen.
Maar daar komt dan ook nog bij dat de officiele sites niet benaderbaar waren en al direct uitverkocht (waarschijnlijk doordat een bureau als ticketloket alle kaarten aan het opkopen was)?

Nu zit ik dus te wachten op kaarten van George Michael voor vrijdag. ik ben bang dat ik naar die kaarten kan fluiten en dus ook naar een leuke avond waar ik al maanden naar uitkijk.
En dan vraag 2 zal ik mijn geld wel (volledig) terugkrijgen?

stronkstronk
Berichten: 288
Lid geworden op: 16 aug 2011 13:29

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door stronkstronk »

lavita schreef:helemaal mee eens, ik voel me ook heel dom dat ik hier ben ingetrapt!
Maar ja als een site bovenin bij google staat en er professioneel uitziet en de prijs niet heel erg afwijkt van die van de "echte" kaarten.... is de fout dus toch snel gemaakt. Ik had van tevoren ook nooit geloofd dat ik er in zou trappen
Deze oneerlijke site eigenaren KOPEN zich bovenin bij Google.

van Wortel
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 okt 2011 12:20

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door van Wortel »

Zelfde probleem bij ons, 2 arena kaarten besteld en betaald bij Ticketloket. Maak ik gister, na lang wachten, eindelijk de enveloppe open zitter er 2 kaarten in voor staanplaatsen op de eerste ring.
Ik geloof alles bij elkaar een verschil ongeveer 60 euro.
Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op!

Zijn er mensen die inmiddels al contact gezocht hebben met Ticketloket en ook een bevredigend antwoord hebben gekregen?

lavita
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 okt 2011 10:15

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door lavita »

ik krijg alleen standaard berichtjes, nooit een direct antwoord op een mail.
Daarnaast heb ik al diverse malen gevraagd om mij te bellen, maar uiteraard gebeurt dat niet.
Alleen al het geld is natuurlijk een verschrikking, maar verdorie! ik verheug me al maanden op vrijdagavond!

Suca
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 okt 2011 13:11

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Suca »

Wat een K.. organisatie. IK heb 3 kaartjes 1e rang besteld en betaald en ik ontvang daags van te voren het bericht dat ik 2e rangs kaarten ontvang.
Op de dag van het concert ontvang ik deze uiteindelijk digitaal na veel mailen.
Ten tweed heb ik niet het verschil retour ontvangen van 1e rangs en 2e rangs.
Ik wil graag wat meer doen maar wet niet wat.
Ik voel me zo BELAZERD!!!

mariachi01
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 okt 2011 10:49

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door mariachi01 »

Er is nog hoop voor sommige mensen die bij ticketloket hebben besteld. LEES goed de algemene voorwaarden van Ticketloket, die staan helemaal onderin de bevestigingsmail die je krijgt als je kaarten via klantenservice@ticketloket hebt besteld, lees artikel 2.2 goed door. Veel succes met het terughalen van het geld. Ik ben ook afgezet, maar van ticketloket info gekregen dat er terugboeking plaats gaat vinden. Wordt vervolgd.

mariachi01
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 okt 2011 10:49

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door mariachi01 »

Lenny Kravitz ervaring: 17 okt wij kwamen binnen met de e-tickets van ticketloket, maar ik geef ticketloket 2 dagen om het verschil terug te betalen, mijn tip: eis terugbetaling via iDeal, want dat is onherroepelijk en niet meer terug te draaien, zo heeft ticketloket dat ook bij ons gedaan. Lees goed art. 2.2 van de leveringsvoorwaarden, onderin de bevestiging van je tickets door [email protected]. Wil je procederen: Ga voor voorbeeldbrieven naar consuwijzer.nl

Lennytje
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 okt 2011 10:07

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Lennytje »

Goed nieuws! Ik had gistermiddag mail gestuurd met bijgevoegd briefje dat ik de Lenny Kravitz kaarten terug had gestuurd. Vandaag heb ik het volledige bedrag terugbetaald gekregen!!

Heb ze vriendelijk bedankt,en gemeld never nooit meer te bestellen bij hun en dit ook aan iedereen doorgeef. Slechte reclame blijft beter hangen bij mensen..wellicht op korte termijn bestaat Ticketloket niet meer!!
Jullie allen succes! Tipje,geef aan dat je gesproken hebt met je Rechtsbijstand en dat als je voor een bepaalde datum/tijdstip je geen antwoord hebt gehad je dan verdere stappen onderneemt,heeft mij geholpen!

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Toch is het simpel.

Je besteld en betaald voor kaartjes voor rij X.

Je krijgt - uiteindelijk - kaartjes voor rij Y.

Derhalve heeft de leverancier (ticketloket) NIET geleverd wat je besteld en betaald hebt - dus pleegt men wanprestatie.
Je zou het even moeten laten nakijken door een jurist - maar als je het zwart wit zou zien - heb je kaartjes voor rij Y zomaar ontvangen (niet besteld) en zijn die dus gratis. (Of , omdat ze niet aangetekend verzonden zijn (terwijl daar WEL voor betaald is) zou het ook zomaar kunnen zijn dat je ze 'niet' hebt ontvangen...

[niet onderbouwde bewering verwijderd door moderator]
Als ik het mis heb, nodig ik ticketloket.com uit om dit alhier te bewijzen.

duiner
Berichten: 637
Lid geworden op: 10 okt 2011 21:23

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door duiner »

.
Steekproef met Andre Rieu , 17 december 2011, Arnhem , 2de rang :

€ 109,00 ......bij Ticketloket
€ 85,00 ......bij zijn eigen website

tjonge, tjonge, wat zijn jullie soms naief , kijk eens verder , en zijn eigen website is betrouwbaarder ook nog !
.

Lennytje
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 okt 2011 10:07

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Lennytje »

duiner schreef:.
Steekproef met Andre Rieu , 17 december 2011, Arnhem , 2de rang :

€ 109,00 ......bij Ticketloket
€ 85,00 ......bij zijn eigen website

tjonge, tjonge, wat zijn jullie soms naief , kijk eens verder , en zijn eigen website is betrouwbaarder ook nog !
.

Denk niet dat je het er nog hoeft in te wrijven..komen niet voor niks hier op dit forum...

stronkstronk
Berichten: 288
Lid geworden op: 16 aug 2011 13:29

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door stronkstronk »

Lennytje schreef:Denk niet dat je het er nog hoeft in te wrijven..komen niet voor niks hier op dit forum...
Juist daarom moet het er ingewreven worden zodat iedereen eens snapt dat je niet met zulke gasten in zee moet gaan.

En ik zal het er nog eens inwrijven: Koop bij officiele ticketbureaus en voorkom teleurstellingen!! Betaal niet teveel!!

En nog een keertje dan maar dan in het rood en vet:
En ik zal het er nog eens inwrijven: Koop bij officiele ticketbureaus en voorkom teleurstellingen!! Betaal niet teveel!!

Angel1974
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 okt 2011 19:30

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Angel1974 »

Lennytje schreef:Ik heb uiteindelijk via Marktplaats andere kaarten gekocht,van Ticketloket bevestiging gehad dat ze mijn geld terug gaan storten (heb daar een hard hoofd in!)Heb een e-ticket gekocht die ook op andere naam stond,ook wat angst maar binnen gekomen.Een oprecht persoon,ze bestaan nog!!Voor mij never nooit meer Ticketloket!!

En wat vondt je uiteindelijk van het concert?! Was al met de de stress meer dan waard toch?! Wat een show! :)

Terugkerend op TicketLoket. Mijn aangetekende post is gisteren aangekomen. Hoop dat aan het einde van de week ons geld is teruggestort.

Lennytje
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 okt 2011 10:07

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Lennytje »

Het concert was zeeeeeeeer vet! Vond het beter dan paar jaar geleden in de Arena!!

Woutervandruten
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 okt 2011 16:06

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Woutervandruten »

Keek zo net op mijn rekening en het hele bedrag van 173,50 was terug gestort zonder dat ik ook maar iets heb opgestuurd. Waarschijnlijk waren de kaarten dan ook nep! Jammer dat ik het concert heb moeten missen. Nooit meer ticketloket!!

Angel1974
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 okt 2011 19:30

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Angel1974 »

Woutervandruten schreef:Keek zo net op mijn rekening en het hele bedrag van 173,50 was terug gestort zonder dat ik ook maar iets heb opgestuurd. Waarschijnlijk waren de kaarten dan ook nep! Jammer dat ik het concert heb moeten missen. Nooit meer ticketloket!!

Oh echt?! Ga gelijk mn vriend eens bellen of hij t ook even wilt checken. Wij hebben namelijk wel de kaarten netjes teruggestuurd...

Gesloten