LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
willemmarieke
Berichten: 12
Lid geworden op: 28 nov 2011 19:57

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door willemmarieke »

nog steeds niet gehoord van rowenco,mijn zoontje wacht al 4 maanden op geld terug van de geretouneerde tablet heb van morgen [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] gebeld op zijn 06 nummer deze zegt alles staat op zijn site, maar niemand heeft nog geld terug
Laatst gewijzigd door Radar op 12 jan 2012 10:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

KRIJ
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:51

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door KRIJ »

Het moet van mijn hart!!!!!
Heb steeds zeer negatief over Rowenco gesproken en getwijfeld aan de leveringen zoals vermeld op de site van Rowenco. Deze waren niet te controleren totdat, bestelling 1908 op de site van Rowenco verscheen. Dit was de bestelling van mijn broer (ik heb 1909) en deze heeft vandaag zijn 10 inch tablet in goede staat ontvangen. Komt het waaqrschijnlijk toch nog goed.
Hoop blijft leven!!

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Het lijkt wel een loterij: http://www.rowenco.nl/douaneproblemen

Er zitten behoorlijke "gaten" tussen de bestelnummers. Ik zou dus niet te vroeg juichen. En dan maar hopen dat ie het doet.

KRIJ
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:51

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door KRIJ »

Ik heb ook gezien dat er grote gaten zitten tussen de bestelnummers. Toch is het bestelnummer 1908 in prima staat afgeleverd en fuctioneerd uitstekend.
Mijn broer en ik hebben tegelijkertijd een 10 inch tablet besteld en hij had nummer 1908 en ik 1909. Ik heb heel veel kritiek geleverd zowel via dit forum, klacht.nl en de SMS. Mogelijk is dat de reden, dat ik niets ontvangen heb. Hij heeft namelijk nooit gereageerd. We zullen zien wat de toekomst brengt. :)

LeepeHeepie
Berichten: 15
Lid geworden op: 29 nov 2011 08:12

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door LeepeHeepie »

De toekomst brengt waarschijnlijk helemaal niets. Er heeft toevallig 1 iemand een tabletje in orde ontvangen, er wachten er nog weet ik veel hoeveel......

willemmarieke
Berichten: 12
Lid geworden op: 28 nov 2011 19:57

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door willemmarieke »

wij wachten al enkele maanden op terugbetaling van ruim 200 euro van het spaargeld van mijn zoontje, [ongefundeerde bewering verwijderd door de moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 12 jan 2012 10:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

kaat1975
Berichten: 48
Lid geworden op: 10 feb 2009 20:06

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door kaat1975 »

Op de site van Rowenco staan inmiddels geen producten meer, alleen de lijst met uitgeleverde bestellingen. Gister is weer wat uitgeleverd. Nou ik geloof er geen bal van! Wel erg toevallig dat er nog niemand die hier op het forum schrijft iets uitgeleverd heeft gekregen of uberhaupt iets heeft gehoord van Rowenco [persoonsgegevens verwijderd door de moderator]

Ik hoop dat het dagvaarden snel gaat beginnen al is het alleen maar om ze een halt toe te roepen!
Laatst gewijzigd door Radar op 12 jan 2012 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

KRIJ
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:51

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door KRIJ »

Nadat mijn broer op 06-01-2012 zijn 10 inch tablet (order 1908) in prima staat ontvangen had en ik dit persoonlijk kon controleren kan ik u meedelen, dat ik vandaag 13-01-2012 ook mijn tablet (order 1909) in prima staat ontvangen heb. Ik ga er dus vanuit, dat [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] bezig is zijn verplichtingen na te komen. Het zou wellicht beter zijn als iedereen die zijn of haar bestelling in goede orde ontvangen heeft, hiervan even melding zou maken. Ik denk, hoewel dit moeilijk is (ik was ook alle hoop verloren) [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] even de tijd te gunnen. Komt het wellicht allemaal nog goed. :D
Laatst gewijzigd door Radar op 24 jan 2012 14:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

beertje52
Berichten: 30
Lid geworden op: 21 nov 2011 19:19

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door beertje52 »

Ook ik heb net een tablet mogen ontvangen in prima staat! Echt splinternieuw en in plaats van een 7 inch (incl. toetsenbord), die ik had besteld, heb ik, zoals beloofd door [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator], inderdaad een 10 inch (incl. toetsenbord) gekregen!
En daarbij ook nog excuses voor het feit dat het allemaal zo lang heeft geduurd, inclusief een bedankje voor het door mij getoonde geduld!
Ik hoop en ga er nu ook een klein beetje van uit, dat [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] inderdaad alles alsnog netjes wil oplossen voor zijn klanten en dat uiteindelijk iedereen zijn bestelling zal ontvangen!
By the way: mijn bestelnummer was: 1320.
Laatst gewijzigd door Radar op 24 jan 2012 14:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

truisch
Berichten: 47
Lid geworden op: 24 nov 2011 12:40

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door truisch »

Allemaal goed en wel, maar er zijn een hoop mensen die in de tussentijd een andere oplossing hebben gezocht en gevonden. Ik heb bijvoorbeeld zelf een ander tablet aangeschaft in de tussentijd, zodat ik echt niet zit te wachten op een tablet van Rowenco. Ik wil gewoon mijn geld terug hebben.
Er zijn mensen die het tablet voor hun kinderen hadden willen aanschaffen als Sint of kerst-cadeau, moeten die na een halfjaar alsnog een keer met dat cadeautje aankomen???

Zo van:
Het is een beetje laat,
maar de Nederlandse Douane was een beetje kwaad.
Vandaar dat je dit cadeau nu pas (of alvast) krijgt,
ik hoop dat het werkt is wat Zwarte Piet hijgt.
Want dat moet je maar afwachten.
Bel niet naar Rowenco met klachten.
Want die bestaan niet meer
of nemen de telefoon niet meer aan, het spijt me zeer.
Gelukkig werd de eigenaar van de shop
er niet veel armer op,
want dan heeft hij voor Sint misschien wat te leen.
Zoals je begrijp is die nu door zijn centen heen.

Nou ik weet eigenlijk wel zeker dat bij het gezin [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. de Sint heel royaal is gevierd van onze centen. Tenzij dat geld natuurlijk gewoon in de aanschaf van de producten voor de nieuwe website van de familie is gaan zitten. Nogmaals, mensen mocht je bestellen via die nieuwe website (waarvan ik de naam niet zal noemen, omdat die toch weer direct door de moderator wordt verwijderd :wink: :mrgreen: ), bestel dan onder rembours!!! Mocht er dan niet geleverd worden dan ben je alleen je tijd en niet je geld kwijt. En zie je straks niet zo :cry: of zo :evil: uit.
Laatst gewijzigd door Radar op 24 jan 2012 14:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Heeft Rowenco aandelen Tros?
Alweer bijdragen gecensureerd..

LeepeHeepie
Berichten: 15
Lid geworden op: 29 nov 2011 08:12

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door LeepeHeepie »

Ja, ik wordt ook een beetje weggesensureerd zeg maar. Maar goed, ik zit echt niet meer op dat tabletje te wachten, ik heb al een paar maanden een andere gekocht, maar mijn geld krijg ik niet. Laat hem dat tabletje dat ik besteld had lekker verkopen via zijn nieuwe site en mij mijn geld teruggeven.

Radar
Site Admin
Berichten: 5518
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door Radar »

Uit dit topic hebben wij inderdaad de nodige (delen van) berichten verwijderd, onder andere vanwege het noemen van persoonsgegevens en off topic gaan door andere bedrijven in deze discussie te betrekken. Dit is in strijd met onze gedragsregels. Wie onze gedragsregels schendt, riskeert een forum-ban.

tabletfan
Berichten: 16
Lid geworden op: 24 nov 2011 19:04

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door tabletfan »

Als het andere bedrijf dezelfde eigenaar heeft en dezelfde producten verkoopt, dan lijkt me dat buitengewoon on-topic.

Dan stel ik mijn vraag graag opnieuw: Hoe denken de bezoekers hier te weten dat de tweede website van dezelfde eigenaar is? Ik zou dat graag bevestigd, danwel ontkracht zien.

truisch
Berichten: 47
Lid geworden op: 24 nov 2011 12:40

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door truisch »

tabletfan schreef:Als het andere bedrijf dezelfde eigenaar heeft en dezelfde producten verkoopt, dan lijkt me dat buitengewoon on-topic.

Dan stel ik mijn vraag graag opnieuw: Hoe denken de bezoekers hier te weten dat de tweede website van dezelfde eigenaar is? Ik zou dat graag bevestigd, danwel ontkracht zien.
Bij navraag bij de KVK kan je achterhalen dat de eigenaar van Rowenco en die van de nieuwe website directe familie (man en vrouw) zijn. Nu kan je natuurlijk zeggen dat het dan niet om dezelfde eigenaar gaat en om dezelfde webshop, maar in mijn beleving gaat het wel om een doorstart van Rowenco als er precies dezelfde producten worden 'verkocht' en onder dezelfde eigenaars. Maar misschien dat ik het verkeerd zie. Maar ik hoop dat de moderator me dat dan kan uitleggen.

yko
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 dec 2011 11:32

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door yko »

Eindelijk ontving ik 2 weken geleden een 'andere' adapter omdat de orginele die bij de netbook zat al binnen 3 maanden was doorgebrand.
Ik schrijf expres 'andere' adapter want gezien de wijze waarop die verpakt was en de wijze hoe het snoer was opgerold, lees niet was opgerold en bijeengebonden, denk ik dat het een gebruikte was.
Nu is dit niet erg ware het niet dat ook deze adapter het niet deed, ik heb met een geleende adapter getest en het is niet de netbook wat stuk is, het is duidelijk de adapter.
Hier gelijk melding van gemaakt bij alle bij mij bekende mailadressen maar tot op heden geen reactie, laat staan andere adapter.

Ik vraag me af of deze mensen nog lang door kunnen gaan met hun praktijken om vervolgens doodleuk een andere site op te starten.
Hopelijk wordt er snel eens iets aangedaan of gaat Radar er eens een mooie documentaire van maken.

LeepeHeepie
Berichten: 15
Lid geworden op: 29 nov 2011 08:12

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door LeepeHeepie »

Ik ben bang dat deze mensen er gewoon mee doorgaan, hun hebben tenslotte niets fout gedaan, het is allemaal de schuld van anderen. En dat ze er nog mee wegkomen ook, dat ziet er wel naar uit......

Harinkie33
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 dec 2011 14:00

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door Harinkie33 »

Rowenco heeft vanaf de dertiende al geen tablets meer uitgeleverd, staan geen goederen meer op hun site. Wat is er aan de hand daar?

vala203
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jan 2012 21:34

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door vala203 »

Morgen ga ik aangifte doen bij de politie, daar Rowenco in mijn geval niet terugbetaald, maar wel het apparaat retour heeft gehad.
Dit is dus strafbaar.

Als er meer mensen zijn die problemen hebben met Rowenco, en menen dat zij een strafbaar feit hebben gepleegd, dan raad ik u ten zeerste aan aangifte te doen bij de politie tegen het bedrijf.

Stel, de verhalen over de Douane en DHL, enz.... zijn waar, dan nog deugd het verhaal aan geen kanten, en zou Rowenco per direct gestopt moeten zijn met het verkopen van hun producten, als is dit maar voor tijdelijke aard, om meerdere problemen met klanten te voorkomen.
Dan nog het feit dat ze beweren artikelen op voorraad te hebben, wat NIET het geval is, is valse informatie verschaffen.

Voor diegene die zijn geld terug wilt, en ook van mening is dat Rowenco zich met strafbare zaken heeft beziggehouden, raad ik u nogmaals aan om aangifte te doen, zodat we samen sterker staan om ons geld terug te eisen.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Rowenco levert tablets niet, steeds weer ecxuses!!

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ik heb Rowenco nog geprobeerd te bellen (telefoonnummer 000000000000000, zie http://www.rowenco.nl/index.php?route=i ... on/contact). Maar dit blijkt een niet bestaand nummer te zijn?

Gesloten