LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HERBALIFE

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.

HERBALIFE JA OF NEE?

Ja, het werkt!
43
23%
Nee, ik vind het te duur, maar werkt wel.
23
12%
Nee, het werkt niet!
108
57%
Ik weet niet wat Herbalife is!
17
9%
 
Totaal aantal stemmen: 191

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door antileugens »

Als je het goed doet geef je wel degelijk advies maar dat is wel in combinatie met de verkoop van de producten dus of dat wat voor je is betwijfel ik. Ach, en het woord sekte word veel te snel gebruikt.

Persoonlijk vind ik mensen die dit soort concepten afbranden meer sekteachtig gedrag vertonen. Tenminste, diegenen die daar een roeping in zien.

hollenberg
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 aug 2009 21:34

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door hollenberg »

Hi antileugens

Nou goed sekte is misschien wat overdreven gezegt, maar ik denk gewoon dat je moet oppassen als mensen je willen laten geloven dat "dit" de weg is. Ik heb zelf aan macrobiotiek gedaan, het hielp mij wel degelijk, maar aan ieder voordeel zit een nadeel. Je komt zo in zo'n apart wereldje en op een geven moment kom je toch in de goed en fout cirkel. Er werd daar gesproken over de domme consument, over iedereen die niet zo at, nou dat vind ik nogal een veroordeling. Ervaar je dat zelf ook dat je zo een beetje gaat denken?En wat word er verteld op die trainingen?

groet tanja

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door mlmangel »

Falseprofits: rijk worden met Herbalife

http://potdorie.nl/weblog/pivot/entry.php?id=26

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door antileugens »

Overtreding van de forumregels:
Bijdragen mogen maar een (1) keer worden geplaatst door bezoekers.
Laatst gewijzigd door antileugens op 19 aug 2009 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.

herbashoppen
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 aug 2009 18:05

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door herbashoppen »

Goedkope Herbalife producten? Wij geven tot wel 25% korting!

Orginele Nederlandse Herbalife producten tegen extra lage prijzen.

Bij herbashoppen koopt u gemakkelijk, voordelig en snel uw Herbalife producten. Nergens krijgt u bijna 25% korting op de Herbalife producten. Kijk op onze website www.herbashoppen.nl en bereken zelf uw voordeel ten opzichte van de advies verkoop prijs!

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door antileugens »

In strijd met de forumregels: Je mag geen reklame maken. Graag onmiddelijk verwijderen of er zal een abusemail naar de moderator worden gestuurd. Ook zal er in dat geval een mail worden gestuurd naar HBL Nederland omdat je niet onder de RRP mag verkopen.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door mlmangel »

weghaald wegens achterhaald
Laatst gewijzigd door mlmangel op 19 aug 2009 13:44, 1 keer totaal gewijzigd.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door antileugens »

Sorry, zie het nu ook. Om een of andere manier is de verkeerde link geplaatst. Het was de bedoeling de link te plaatsen van waar je het eerder had geplaatst. Heb geen zin om die nogmaals op te zoeken maar zal de foute link weghalen.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door jor »



Geplaatst op 18 Aug 2009 18:07 door herbashoppen
Goedkope Herbalife producten? Wij geven tot wel 25% korting!

Orginele Nederlandse Herbalife producten tegen extra lage prijzen.

Bij herbashoppen koopt u gemakkelijk, voordelig en snel uw Herbalife producten. Nergens krijgt u bijna 25% korting op de Herbalife producten. Kijk op onze website www.herb*shoppe*** en bereken zelf uw voordeel ten opzichte van de advies verkoop prijs!
Reclame maken doe je maar ergens waar het wel toegestaan is.Hier overtreed je de forumregels!
Ten overvloede, Herbalife is fel tegen het plaatsen van dit soort links( overtreden van forumregels door reclame ) en daarom gaat er ook een abusemail naar Herbalife zelf.
Het is niet toegestaan advertenties te plaatsen op het forum, of om allerlei commerciële, danwel non-commerciële bedrijven en organisaties te promoten.

http://www.trosradar.nl/index.php?id=367

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door jor »

Zou er trouwens nimmer iets kopen want als je zo wanhopig bent dat je op een forum waar dat niet is toegestaan gewoon reclame gaat maken is de kans dat je opgelicht word erg groot. Waarom zouden zij zich bij de verkoop wel aan de regels houden?

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door antileugens »

HBL is nog feller tegen het verkopen tegen prijzen onder de verkoopprijs. Heb je dat ook in de mail naar HBL vermeld?

Ik kan me goed voorstellen dat sommige mensen tegen MLM zijn maar dit soort tactieken zijn ook bij de voorstanders uit den boze.

bettyford
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 okt 2009 17:47

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door bettyford »

Herbalife ... mijn oom en tante gebruikten het en ja ze vielen er van af...
Hij is overleden aan maag/darm kanker en zij heeft jaren 3 keer per week haar nieren moeten spoelen tot zij een donornier kreeg... vind het wel toenvallig ! Ik ga het in ieder geval niet gebruiken. Water drinken, letten op wat je eet en bewegen helpen ook !

wolferl
Berichten: 157
Lid geworden op: 29 jul 2005 11:51

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door wolferl »

bettyford schreef:Herbalife ... mijn oom en tante gebruikten het en ja ze vielen er van af...
Hij is overleden aan maag/darm kanker en zij heeft jaren 3 keer per week haar nieren moeten spoelen tot zij een donornier kreeg... vind het wel toenvallig ! Ik ga het in ieder geval niet gebruiken. Water drinken, letten op wat je eet en bewegen helpen ook !
Jeetje wat erg, hier schrik ik wel weer van.

Terwijl ik toch bekend ben/was met Herbalife.

Toen ik 17 jaar was (zo'n 10 jaar terug) werd ik ook benaderd door een stel distributeurs, een echtpaar. Ansich waren her aardige mensen, ik mocht over de vloer komen bij ze. Ze boden mij aan om onder hun vleugels Herbalife te gaan verkopen. Naief als ik was en lekker gemaakt door al die verhalen, folders, video's die ik te zien kreeg over hoe je als distributeur rijk kon worden en extra's verdienen zoals gouden horloges met diamanten, of andere sieraden. Reizen naar verre landen in peperdure hotels. Nou ik zag dat wel zitten. Dus ging ik met ze in zee. Ik moest zelf maar een bedrijfsnaam bedenken, dus dat deed ik. Tegenwoordig is die naam vele duizenden euro's waard. Ik kreeg van hun producten op hun kosten, bij het verkopen mocht ik de winst zelf houden en de inkoop aan hun terug betalen. De zaken liepen redelijk goed, ik verkocht vrij veel, maar de winst was wel karig, en de kosten waren hoog. Ik kwam dus meer en meer in de problemen, helemaal toen er veel mensen gebruik maakte van de 30 dagen geld terug garantie. Ik kreeg half aangevreten potjes terug en moest door die hoge kosten vaak uit eigen middelen betalen. Mijn distributeurs zagen het niet meer zitten. De laatste keer dat ik hun zag was tijdens een cursus. Tenminste hun noemde dat een cursus, ik noemde het meer een brainwash avond voor met goud bedekte in het leer gestoken omhoog gevallen distributeurs. De duurste auto's werden voor het hotel gereden, ik vond het als 17 jarige best wel indrukwekkend, en angstig. Het leek net een maffia, die sfeer hing er. En ja dat allemaal door hopeloze mensen te bedriegen met afslank middelen brrrrr. Nou ik was ook snel weer weg daar, tussen die snobs hoor ik niet. Mijn distributeur liet mij per brief weten dat de samenwerking stop werd gezet, en dat alle producten die ik toen nog had terug naar hem moesten. En ik zou verder nog van ze horen. Dat laatste nam ik niet zo serieus. Maar toch kreeg ik na een maand ongeveer een brief van hem, of ik de restant terug wilde betalen. Of ik dus even 1900 gulden wilde vergoeden. Ik viel om van verbazing. Ik belde hem op en vroeg wat we konden afspreken met dit. Maar hij was consequent en wilde geen regeling of andere afspraak. Betalen, en anders incasso inschakelen. Ik heb toen met veel pijn in het hart betaald. Later ben ik hem nog eens tegen gekomen, ik vroeg aan hem waarom het zo moest zijn. Ik maakte volgens hem niet genoeg winst, en zijn distributeur vond dat ook niet zo fijn dus hij moest wel. Ik begreep gelijk wat voor een boevenbende dit was. Ik heb laatst vernomen dat ze nog steeds met die zwendel bezig zijn en al aardig opgeklommen zijn in die distributeur ladder. En voor diegene die met droge ogen durft te beweren dat dit geen pyramide is, dat is het wel degelijk. Elke distributeur heeft weer een distributeur die boven hem staat, en zo gaat dat maar door.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door antileugens »

Ik moest zelf maar een bedrijfsnaam bedenken, dus dat deed ik. Tegenwoordig is die naam vele duizenden euro's waard.
Wat is er met die bedrijfsnaam gedaan?
Ik kreeg van hun producten op hun kosten, bij het verkopen mocht ik de winst zelf houden en de inkoop aan hun terug betalen. De zaken liepen redelijk goed, ik verkocht vrij veel, maar de winst was wel karig, en de kosten waren hoog.
Over welke kosten heb je het hier. Je kreeg de producten toch voorgeschoten?!
Ik kwam dus meer en meer in de problemen, helemaal toen er veel mensen gebruik maakte van de 30 dagen geld terug garantie. Ik kreeg half aangevreten potjes terug en moest door die hoge kosten vaak uit eigen middelen betalen.
Huh, de 30-dagen garantie is toch dat je het geld gewoon terug krijgt. Waarom betaalde jij het dan?
Mijn distributeur liet mij per brief weten dat de samenwerking stop werd gezet, en dat alle producten die ik toen nog had terug naar hem moesten. En ik zou verder nog van ze horen. Dat laatste nam ik niet zo serieus. Maar toch kreeg ik na een maand ongeveer een brief van hem, of ik de restant terug wilde betalen. Of ik dus even 1900 gulden wilde vergoeden.

Lijkt me nogal logisch als je de producten die ze je hebben voorgeschoten niet terug geeft.

Kortom, je verhaal geeft nogal wat vraagtekens.

wolferl
Berichten: 157
Lid geworden op: 29 jul 2005 11:51

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door wolferl »

Het is gegaan zoals het gegaan is.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door antileugens »

Ok, samengevat dus:

Je hebt een bedrijfsnaam die veel geld waard is laten verlopen.
Je hebt voor je sponsor veel kosten gemaakt en zelf de winst opgestreken.
Je hebt mensen hun geld terug betaald maar je bent vergeten dit van Herbalife terug te claimen.
Je hebt producten van je sponsor afgenomen maar die niet terugbetaald en je bent nu overstuur dat ze dat geld toch willen hebben.

En nu wil je slachtoffer spelen terwijl je anderen voor je kosten hebt laten opdraaien?!

Tja.....of is het toch anders gelopen?!

wolferl
Berichten: 157
Lid geworden op: 29 jul 2005 11:51

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door wolferl »

antileugens schreef:Ok, samengevat dus:

Je hebt een bedrijfsnaam die veel geld waard is laten verlopen.
Je hebt voor je sponsor veel kosten gemaakt en zelf de winst opgestreken.
Je hebt mensen hun geld terug betaald maar je bent vergeten dit van Herbalife terug te claimen.
Je hebt producten van je sponsor afgenomen maar die niet terugbetaald en je bent nu overstuur dat ze dat geld toch willen hebben.

En nu wil je slachtoffer spelen terwijl je anderen voor je kosten hebt laten opdraaien?!

Tja.....of is het toch anders gelopen?!

Nee droplul, ik had alles betaald.
Heb je aandelen van Herbalife ofzo :?

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door antileugens »

In dat geval klopt je verhaal van geen kanten. En nee, ik heb geen aandelen in Herbalife en heb er absoluut niks mee te maken.

Maar het lijkt me duidelijk; iedereen die je tegenspreekt of je vragen stelt is meteen een droplul. Het lijkt er meer op dat dát de reden is dat je het gevoel hebt het slachtoffer te zijn. Typisch slachtoffer gedrag: het ligt altijd aan een ander.

Diertje
Berichten: 20
Lid geworden op: 28 jul 2009 20:37

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Diertje »

Toevalig las ik gister een stukje over herbalife op hyves.
Ik heb dit ooit geprobeerd,maar bij mij werkte het gewoon niet.
Veel geld lichter en nog geen verbetering dus.
Ik reageer op haar stukje dat het mij niet heeft geholpen enzo..krijg van haar meteen een boze reactie terug en modder gooien e.d terwijl ik heel netjes was hoor.
Dus ik reageer nog een keer waarom ze zo vijandig reageert,en ja hoor , mijn reactie verwijdert, dus ik weer reageren,vraag waarom is mijn reactie weg,nou je snapt het al, ook die reactie weg.

Waarom toch?
Niet iedereen hoeft baat te hebben bij die middelen?
Het is wel raar hoor,als je niet in hun straatje loopt ebn je dom,stom,je spoort niet blablabla... zegt genoeg over hun vind ik ..
:mrgreen:

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door antileugens »

Op Hyves is dat natuurlijk te verwachten want daar word deze Hyves waarschijnlijk gemodereerd door een Herbalifer dus kom je aan zijn/haar inkomen. Niet goed te keuren maar je ziet hetzelfde bij anti-MLM'ers; ook die zetten eenzijdige info op hun sites.

Gesloten