LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
hank12
Berichten: 28
Lid geworden op: 15 feb 2011 00:49

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door hank12 »

Guardian72 schreef: Het punt is dat momenteel oplichting formeel nog bewezen moet worden.
Tom van Zundert maakt het ons wel makkelijk,
Eerst je bedrijf opheffen en dan vragen of iedereen even wil tekenen is al stap 1
Vervolgens papieren vervalsen onder insolventienummer 1052102
(voor de duidelijkheid: een insolventienummer ziet er als volgt uit: R01/234 of F04/135)

hank12
Berichten: 28
Lid geworden op: 15 feb 2011 00:49

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door hank12 »

En het aller domste, onderaan de verklaring:
U kunt deze verklaring retourneren aan Extremediscount.nl, bla bla

Helaas, Extremediscount.nl is opgeheven dus kan ik daar ook niets naar retourneren

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door JtC »

@ C. de Waal: als je akkoord gaat met Euro 50,00 terwijl je een vordering op hem hebt van Euro 1000,00 dan ben je als gedupeerde dus echt een randdebiel. De "beter iets dan niets" reden gaat natuurlijk nergens over. Ik hoop niet dat de gedupeerden hier akkoord gaan met een dergelijk schijntje van het bedrag. Die 50 Euro maakt dan ook niet meer uit, als je zo'n groot bedrag kon besteden. Persoonlijk zou ik dan zeggen: "Steek dat schijntje dan ook maar in plaatsen die ik liever niet zie". Ook erg geloofwaardig trouwens...

Jeannot
Berichten: 27
Lid geworden op: 27 nov 2010 19:16

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Jeannot »

Guardian72 schreef:
Het punt is dat momenteel oplichting formeel nog bewezen moet worden.
Ik denk dat het niet lang meer zal duren eer alle bewijzen hiervoor op tafel liggen.

Henk1985
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 dec 2010 13:12

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Henk1985 »

Nogmaals ga niet in op het ``aanbod `` van Tom van Zundert.
Tenzij je nog een keer genaaid wilt worden.
Kijk anders ook even op opgelichtopinternet.nl :idea:

Oja politie, thuiswinkelwaarborg, consumentenbond, trosradar enz.als jullie meelezen bedankt voor jullie actieve medewerking tegen een internet oplichter,wat zouden we toch moeten zonder jullie :evil: :evil: :evil: :evil:

umberto56
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 feb 2011 10:42

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door umberto56 »

Alleen de naam al: ExtremeDiscount
Ik heb al problemen genoeg met Chear!
Internetwinkelen? Vaak problemen en je kan ze niet bezoeken,ze verschuilen zich!
Een winkel met een internetwinkel ernaast stelt zich dan ook heel anders op!Daar kan je gerust kopen.

miky01
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 feb 2011 17:01

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door miky01 »

hallo allemaal ik ben ook een gedupeerde van extreme discount ik weet niet wat het beste is om te doen, moet ik aangifte doen, of in gaan op zijn aan bod. ik moest inloggen op een site met een wachtwoord maar die deed het niet. nu heb ik een email gehad om als nog te reageren per brief en op te sturen. hoe denken jullie er over.

Jeannot
Berichten: 27
Lid geworden op: 27 nov 2010 19:16

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Jeannot »

miky01 schreef:Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl
hallo allemaal ik ben ook een gedupeerde van extreme discount ik weet niet wat het beste is om te doen, moet ik aangifte doen, of in gaan op zijn aan bod. ik moest inloggen op een site met een wachtwoord maar die deed het niet. nu heb ik een email gehad om als nog te reageren per brief en op te sturen. hoe denken jullie er over.
Zeker aangifte doen bij de politie en kijk ook even op http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-b ... 90721308/0 waar je je kunt registreren en je als mede-gedupeerde opgeven, wat velen van ons vóór jou al gedaan hebben. Opgelicht-op-Internet legt je dan uit in een stappenplan hoe je te werk moet gaan.

Mee te nemen naar de politie :
- identiteitskaart
- kopie bestelbon
- kopie betaalbewijs
- mails van ExtremeDiscount
- andere eventuele nuttige informatie

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Jeannot schreef:
Mee te nemen naar de politie :
- identiteitskaart
- kopie bestelbon
- kopie betaalbewijs
- mails van ExtremeDiscount
- andere eventuele nuttige informatie
Eventueel ook prints dit topic en het topic bij OpgelichtOpInternet - om aan te tonen dat jouw geval niet op zichzelf staat.

g.v.campenhout
Berichten: 35
Lid geworden op: 30 nov 2010 19:23

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door g.v.campenhout »

Natuurlijk heb ik aangifte gedaan over het handelen van ED.
Maar of het allemaal zinvol is geweest vraag ik mij af. De meeste gaan regelrecht de prullenbak of de la in.
Zie maar hoe de politie met de aangiften omgaat. Onze aangiften hebben totaal geen prioriteit. Kijk maar eens naar Zembla van gisterenavond.
http://zembla.vara.nl/Forum.3672.0.html

Jeannot
Berichten: 27
Lid geworden op: 27 nov 2010 19:16

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Jeannot »

g.v.campenhout schreef: Zie maar hoe de politie met de aangiften omgaat. Onze aangiften hebben totaal geen prioriteit. Kijk maar eens naar Zembla van gisterenavond.
http://zembla.vara.nl/Forum.3672.0.html
Ik heb je link aangeklikt en een stuk van de uitzending beluisterd. Dit is inderdaad heel ontmoedigend.

"Mijn" Belgische politieagente, die zich met mijn dossier ExtremeDiscount bezighoudt, daarentegen doet heel veel moeite en heeft me al enkele malen opgebeld en gemaild voor bijkomende info. Dit geeft me dus wel het gevoel dat ze er werkelijk mee bezig is/zijn.

Dimension
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 mar 2010 16:39

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Dimension »

Beste mensen,

Er is er maar 1 die er beter van wordt als jullie accoord gaan met het saneringsvoorstel, en dat is Ton van Zundert. Als jullie accoord gaan krijgt hij waarschijnlijk niet te maken met de Wsnp. Als dat nl. wel gebeurt, krijg hij drie jaar lang het sociaal minimum, alles daarboven wordt voor de schuldeisers opzij gezet. Dit hoop hij dus met zijn voorstel te omzeilen.
Hij beweert in een artikel wat ik hier voor me heb dat als je meewerkt aan het saneringsvoorstel je 5.5% terug ontvangt, terwijl je maar 1.5% ontvangt mocht het via de Wsnp (Wet schuldsanering natuurlijke personen) afgewerkt worden. Laat je dus goed informeren over wat je gaat doen.
Succes aan iedereen, wij hadden gelukkig op tijd ons geld terug ontvangen, alhoewel het me heel vele energie en boze telefoontjes heeft gekost.

efvee
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 feb 2011 13:11

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door efvee »

Ook vandaag inderdaad weer een treurmail van de zielige Tom van Zundert.
Ik ga dus zeker niet akkoord. Hij probeert de mensen zelfs tegen elkaar uit te spelen en zit denk ik in zijn kamertje te lachen. Benieuwd wie die geheimzinnige tussenpersoon is: zou hij heel goed zelf kunnen zijn.
Laat hij net als ieder ander gewoon een baan accepteren en jarenlang in de schuldsanering zitten. Misschien komt hij er als beter en eerlijker mens uit.
Dus van mij geen akkoord! En Radar en Opgelicht: doe er eindelijk eens iets aan :evil: :evil:

Jeannot
Berichten: 27
Lid geworden op: 27 nov 2010 19:16

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Jeannot »

Mijn fiat krijgt hij evenmin.

g.v.campenhout
Berichten: 35
Lid geworden op: 30 nov 2010 19:23

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door g.v.campenhout »

Hebben jullie onderstaand programma gezien? Wel aandacht hiervoor en niet voor ED. Merkwaardig!

zaak over PC4Everyone

TROS Radar 28-02-2011

ingrid123
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 mar 2011 07:39

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door ingrid123 »

Ik ben gelukkig maar 60 euro kwijt. Daar krijg ik dus wel 3,30 van terug, wat nobel van dhr van Zundert!!!
Gaat hij zeker overmaken vanaf een tropisch eiland

ingrid123
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 mar 2011 07:39

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door ingrid123 »

PS, politie wil geen aangifte aannemen. Moet eerst maar afwachten wat de thuiswinkel er mee doet.
Niets dus!!!!
Zegt alleen contract op....da's dus wel zeker kopen met een echt keurmerk!!!

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

ingrid123 schreef:PS, politie wil geen aangifte aannemen. Moet eerst maar afwachten wat de thuiswinkel er mee doet.
Niets dus!!!!
Zegt alleen contract op....da's dus wel zeker kopen met een echt keurmerk!!!
Politie moet aangifte opnemen - kijk voor eventuele aangiftenummers bij het topic op opgelicht op internet, en neem een print mee van dat en dit topic.
Er is sprake van mogelijk een economisch delict (fraude met faillisement) wat men moet onderzoeken. Nog steeds weigering - dan klacht bij korpsbeheerder neerleggen.

ingrid123
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 mar 2011 07:39

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door ingrid123 »

Ok, bedankt, ga ik mee verder. Zo'n oplichter moet toch gestopt kunnen worden.

g.v.campenhout
Berichten: 35
Lid geworden op: 30 nov 2010 19:23

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door g.v.campenhout »

Onderstaande mail is aan u afgelopen maandag 1-3 aan u verstuurd.



Aangezien deze mail via een e-mail server is verstuurd, kan deze e-mail door uw spamfilter zijn tegengehouden.

Om er zeker van te zijn dat deze e-mail met belangrijke informatie u bereikt, is deze email handmatig verstuurd. Zekerheidshalve is een automatische ontvangstbevestiging aan deze email toegevoegd.



Met vriendelijke groet,



Extremediscount.nl

Wel een volhouder die Heer Van Zundert !!!!!!!!!!! Mijn accoord krijgt hij nooit. :evil:

Gesloten