LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Amway

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Amway

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 19 Mrt 2009 08:30 door antileugens

Jor, wees eerlijk, in het kader van MLM word door de tegenstanders vrij regelmatig het woord oplichters gebruikt
Het merendeel is misschien tegen mlm , maar dat het merendeel amway oplichters noemt is overdreven.Unicef gebruiken om anderen te overtuigen is op zijn zachtst gezegd heel erg vreemd/dom.Waarom zou dit nodig moeten zijn? amway heeft toch niets te verbergen.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Amway

Ongelezen bericht door antileugens »

Klaarblijkelijk ben je een andere mening toegedaan dan ik en die andere poster. Dat mag, maar vergeet niet dat dat niet betekend dat je gelijk hebt. (voor ik van van alles beschuldig word; het betekend óók niet dat IK gelijk heb(

;-)

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Amway

Ongelezen bericht door jor »

http://members.lycos.nl/mlmwaarheid/hoo ... penpps.htm

Afdeling fantastische verhalen, stap vlug in!!


http://www.hotnewlaunch.com/?gclid=CI6J ... 3godTzYK5w


Geplaatst op 30 Mrt 2004 19:05 door Gast

Mijn ervaringen met Amway zijn negatief. Godzijdank ben ik er niet ingestapt omdat ik eerst maar eens wat info op Internet heb gezocht.

Degene die de presentatie hield kwam met zeer onrealistische veronderstellingen om het nog wat te laten lijken, en vertelde er gewoonweg leugens bij (wat normaal lijkt te zijn voor MLM'ers). Daarnaast wimpelde hij kritische vragen weg met non-argumenten of aantoonbaar foute weerwoorden.
Meer dan 5 jaar!!!! later nog steeds hetzelfde gezwets.
MLM-Mode =aan
Geweldige tijd gehad met amway, 16 buitenlandse reizen, 4 nieuwe auto's, een 6 cijferig getal inkomen ( Let Op, Per maand ) enz.

MLM-Mode =uit
Waardeloze ervaring gehad met amway, vrijwel niets verdiend, hoop tijd kwijt en een 6 cijferig getal inkomen, achter de komma dan. Mijn krantenjongen gaat ervan huilen en brengt voor dat loon nooit 1 krant meer rond.

Voor de onpartijdige hier, natuurlijk 100% mijn eigen schuld,klopt ook. Ik had nooit zo dom moeten zijn om met dit totaal achterhaalde concept (MLM) te gaan beginnen.
Vraag, hoeveel mensen zijn bereid hun man/vrouw bij elke afwas te dwingen met het maatbekertje te werken omdat het anders 600% te duur word?.
Vraag, hoeveel vaders/moeders zijn bereid elke ochtend/avond achter hun kids te staan om hun te wijzen op het minimale gebruik van de tandpasta omdat het anders 600% te duur word?
Oplossing, koop de hier genoemde produkten en anderen gewoon bij bv de Lidle, voor de prijs van 1 fles 750ml afwasmiddel van amway koop je gemakkelijk 6 literflessen afwasmiddel daar en je hoeft geen scheidsrechtertje te spelen aan de afwas.
Koop daar ook 6 tube's tandpasta en ook daar heb je geen omkijken meer naar.
Tot slot, bespaar jezelf de afgang om het aan familie en vrienden aan te bieden met het risico dat zij jou een zeikerd gaan vinden met je mlm-praatjes en je liever zien gaan dan komen.

Sterkte/geluk met mlm, jullie zullen het nodig hebben.
Laatst gewijzigd door jor op 22 mar 2009 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Amway

Ongelezen bericht door antileugens »

Blijf jij maar lekker met je argumenten over Amway voor jezelf bevestigen dat MLM niet werkt. Daardoor is het ook onmiddelijk duidelijk wáárom MLM voor jou niet werkt.
Grappig dat nou juist jij degene bent die mijn argumenten tegen Amway gebruikt om MLM in het algemeen af te kraken. Helemaal grappig is het dat jij die argumenten kent en toch je vrienden en familie hebt benadert. Kijk, als ik er zo over zou denken zou ik dat niet doen. Maar ach, sommige mensen willen nu eenmaal moraalridder spelen ook al betekend dat dat ze niet meer naar hun eigen gedrag kijken kunnen. Zou dát de werkelijke reden zijn dat hun familie/vrienden hen een zeikerd vinden?!

Sterkte/geluk met je zelfbeeld, je zult het nodig hebben.

;-)

lobbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 apr 2009 15:15

Re: Amway

Ongelezen bericht door lobbie »

In mijn ogen kan mlm best werken.
Wat ik alleen niet snap is dat dezelfde mensen(voor en tegenstanders) zich maar zo druk blijven maken.
Werkt het voor jou prima toch..
Werkt het niet voor jou ook prima.
Maar maak je toch niet zo druk.
MLM lijkt misschien op piramide, maar als er niks ingelegd hoeft te worden is het in mijn ogen geen pyramide spel.
Dat je produkten van te voren moet kopen lijkt me niet meer dan logisch, wie wil er nu iets van mij kopen als ik niks kan demonstreren( vergelijk het met een winkel, daar wordt toch ook de etalage gevuld). Dat je bij sommige bedrijven zelf voorraad in moet slaan is iets waar je goed over na moet denken. Ik ga komende week naar een info avond en ben benieuwd.
Ik zal hiervan nog wel iets op dit forum zetten.

Samantha2
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mei 2009 16:18

Re: Amway

Ongelezen bericht door Samantha2 »

Sinds een aantal maanden werk ik voor Amway. Het bevalt me goed. Op het moment heb ik er nog een baan naast maar ik hoop in de toekomst alleen nog voor Amway te werken. Ik heb nu na een aantal maanden al een leuk extra inkomen.

Gelukkig heb ik dit forum niet gelezen voor ik ermee begon anders was ik door de vele negatieve reacties waarschijnlijk nooit begonnen. Wat mij trouwens ook opvalt is dat de mensen de negatieve reacties geven ook nooit voor Amway hebben gewerkt.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Amway

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 22 Mei 2009 16:31 door Samantha2
Wat mij trouwens ook opvalt is dat de mensen de negatieve reacties geven ook nooit voor Amway hebben gewerkt.
Ten eerste fijn dat je het naar je zin hebt.
Je laatste opmerking is niet echt valide, rechters hebben over het algemeen ook geen moord/inbraak gepleegd om erover te kunnen oordelen.

asitwas
Berichten: 104
Lid geworden op: 14 mei 2009 00:31

Re: Amway

Ongelezen bericht door asitwas »

@ meneer Jor,
rechters hebben over het algemeen ook geen moord/inbraak gepleegd om erover te kunnen oordelen.
Verhelderend..., maar zij laten zich wél adviseren door experts en niet door roddeltjes, en dat zien we hier wel gebeuren.

Een serieuze netwerker zal zich dan ook niet echt door jou laten bekeren.
Asitwas, en succes Samantha2

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Amway

Ongelezen bericht door antileugens »

Het bevalt me goed
En dat is uiteindelijk toch waar het om draait?!

kuklos
Berichten: 10133
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Amway

Ongelezen bericht door kuklos »

maar zij laten zich wél adviseren door experts en niet door roddeltjes, en dat zien we hier wel gebeuren.
Aantoonbare onzin. Rechters laten zich niet adviseren. maar goed, leg eens uit hoe je dat ziet.
En wanneer mag iemand zich een expert in mlm noemen? aangezien schijnbaar iedereen die het niet ziet zitten in mlm nog nooit onderzoek heeft gedaan, aldus de mlm-ers.

asitwas
Berichten: 104
Lid geworden op: 14 mei 2009 00:31

Re: Amway

Ongelezen bericht door asitwas »

Rechters laten zich niet adviseren.
Weten ze zo veel... of zijn ze eigenwijs....:?

kuklos
Berichten: 10133
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Amway

Ongelezen bericht door kuklos »

Graag een antwoord. Dit is geen antwoord.

asitwas
Berichten: 104
Lid geworden op: 14 mei 2009 00:31

Re: Amway

Ongelezen bericht door asitwas »

Was ook niet zo bedoeld....
Een terecht wijzing dat rechters zich wél laten adviseren.

En alleen je info halen bij critici die duidelijk onzin verkopen, is niet snugger.... en niet eerlijk.

En argumenten zoals dat "alleen de top verdient", zijn onzin.
De struktuur van mlm is zodanig dat dat onmogelijk is.

En op zulke argumenten drijven de critici.

kuklos
Berichten: 10133
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Amway

Ongelezen bericht door kuklos »

Nog steeds antwoord dus.
1) Wanneer ben je dan wel een expert in de mlm? Aan welke voorwaarden moet je voldoen?

2) Laat maar eens zien dat rechters zich laten adviseren. Ze hebben een juridische opleiding genoten, dat klopt, maar verder.

asitwas
Berichten: 104
Lid geworden op: 14 mei 2009 00:31

Re: Amway

Ongelezen bericht door asitwas »

Laat maar eens zien dat rechters zich laten adviseren.
Je gelooft dat niet?
Je denkt dat ze echt alwetend zijn?

Zolang men, je, zulke argumenten aanvoert geloof ik niet dat men, je, op zoek is naar "de tepel".

We gaan nu de deur uit, dus tot later.

kuklos
Berichten: 10133
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Amway

Ongelezen bericht door kuklos »

Aan de schrijfstijl en ontwikende antwoorden kunnen we zien wie dit is. Bekend persoon en hier gebanned, en Amway adept. Jammer dat hij opnieuw de vragen niet beantwoord.

Dus ik herhaal ze:

1) Wanneer ben je een expert in de mlm?
2) Laat zien dat rechters geadviseerd worden.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Amway

Ongelezen bericht door antileugens »

In antwoord op je vraag hoef je maar even te googelen. De eerste link die ik vind: http://www.rechtspraak.nl/Gerechten/Hog ... N+AMRO.htm
En in antwoord op je tweede vraag: Om te bepalen wanneer je expert ben is natuurlijk niet zo makkelijk, maar het is wel vrij makkelijk om te oordelen over wie GEEN expert is.

asitwas
Berichten: 104
Lid geworden op: 14 mei 2009 00:31

Re: Amway

Ongelezen bericht door asitwas »

Aan de schrijfstijl en ontwikende antwoorden kunnen we zien wie dit is.

Een genie is natuurlijk gemakkelijk te herkennen........
Ontwijkende antwoorden zijn mij vreemd.
Bekend persoon en hier gebanned, en Amway adept. Jammer dat hij opnieuw de vragen niet beantwoord.

Dus ik herhaal ze:
Wat betreft de antwoorden...
Antileugens heeft de moeite voor je genomen.
Is toch niet genoeg voor je.
Er schijnt een gezegde te zijn dat één zot meer vragen kan stellen dan 10 wijzen kunnen beantwoorden.

We wachten dus maar af.
maar het is wel vrij makkelijk om te oordelen over wie GEEN expert is.
Klip en klaar.

kuklos
Berichten: 10133
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Amway

Ongelezen bericht door kuklos »

Opnieuw een zwakke uitvlucht. Wanneer je een expert bent kunnen ze niks over zeggen, alleen wanneer je het niet bent.
Dus laat me raden, iedereen die niet positief is over de methodiek is geen expert. Zo lust ik er nog wel een.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Amway

Ongelezen bericht door antileugens »

Ok, iemand met verstand van zaken dan. Dat is dus iemand die gedegen en meerzijdig onderzoek heeft gedaan, het volledig begrijpt en zijn argumenten met feiten kan onderbouwen

Ik denk overigens dat asitwas mij wel als expert ziet en ik ben zeker niet iemand die over alle MLM bedrijven positief is. Wel stel ik dat er met de basis van MLM NIETS mis is. Of in elk geval zeker niet meer mis dan met de reguliere manier van zaken doen. Overal zitten rotte appelen maar het lijkt wel of de fervent tegenstanders nooit wat goeds over MLM kunnen zeggen en altijd doen alsof het normale bedrijfsleven veel beter is.

Overigens vind ik jouw gebruik van een zwakke uitvlucht op zich een zeer zwakke uitvlucht.

Gesloten