LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ***BROKKENMAFFIA****
Re: ***BROKKENMAFFIA****
dat klopt helemaal
ik heb 1 hond (schaam me bijna, 1tje maar, iedereen heeft hier meerdere 4 voeters)
ik heb een piepklein woninkje voor mezelf en ik werk 3 hele dagen
en 2 dagen van 4 uur.
alle dagen dat ik werk gaat mijn hond om 6 uur mee hardlopen (20 kilometer) om half 8 krijgt hij eten, om kwart voor 8 nog een plasje en dan verlaat ik hem.
de 3 dagen dat ik heel de dag werk komt om half 11 de uitlaatservice, die halen hem als tweede op en brengen hem als 1nalaatste thuis. dus rond half 2/2uur.
de hond ploft bekaf na het spelen met nog 7 honden op de bank neer.
en om half 5 sta ik er weer! vrolijk gaan we even plassen, eten, spelen en om half 7 weer een flinke boswandeling van ongeveer 1,5 uur.
op dinsdag en donderdag trainen we ook van 9 tot 10 uur flyball
en op zaterdag gehoorzaamheid.
mensen kijken me vaak boos of verwijtend aan als ik zeg dat ik een herder thuis heb en ze weten dat ik 3 hele dagen werk.
maar zeg nou zelf, besteed ik zo niet meer tijd en aandacht aan mijn hond dan iemand die de HELE dag thuis loopt en 3 x een blokje om doet ???
eerst bekijken WAT een persoon met zijn honden doet
en DAARNA oordelen
ik heb 1 hond (schaam me bijna, 1tje maar, iedereen heeft hier meerdere 4 voeters)
ik heb een piepklein woninkje voor mezelf en ik werk 3 hele dagen
en 2 dagen van 4 uur.
alle dagen dat ik werk gaat mijn hond om 6 uur mee hardlopen (20 kilometer) om half 8 krijgt hij eten, om kwart voor 8 nog een plasje en dan verlaat ik hem.
de 3 dagen dat ik heel de dag werk komt om half 11 de uitlaatservice, die halen hem als tweede op en brengen hem als 1nalaatste thuis. dus rond half 2/2uur.
de hond ploft bekaf na het spelen met nog 7 honden op de bank neer.
en om half 5 sta ik er weer! vrolijk gaan we even plassen, eten, spelen en om half 7 weer een flinke boswandeling van ongeveer 1,5 uur.
op dinsdag en donderdag trainen we ook van 9 tot 10 uur flyball
en op zaterdag gehoorzaamheid.
mensen kijken me vaak boos of verwijtend aan als ik zeg dat ik een herder thuis heb en ze weten dat ik 3 hele dagen werk.
maar zeg nou zelf, besteed ik zo niet meer tijd en aandacht aan mijn hond dan iemand die de HELE dag thuis loopt en 3 x een blokje om doet ???
eerst bekijken WAT een persoon met zijn honden doet
en DAARNA oordelen
HEEEEEEEE BULLENMANS MET EEN N
kan jij wel traplopen dan?
alleen met hulp zeker
je kan niet eens fatsoenelijk communiceren
je bent een jaloers huilerig mannetje dat volgens mij uren met haviksogen naar de computer zit te staren in de hoop ergens op in te kunnen hakken
en als je zo snel niemand ziet neem je een willekeurig persoon
en waarom?
geen idee, ik volg je uitgebluste brein niet zo, maar er komt een dag dat ik je kan volgen ik heb een neus voor mannetjes als jij
jaja kan je mij ook meteen als heks bestempelen.
en ik mocht willen dat ik een bezem had dan had ik je in elk geval een paar flinke tikken op je billen kunnen geven.
ga maar lekker even met jezelf spelen
kan jij wel traplopen dan?
alleen met hulp zeker
je kan niet eens fatsoenelijk communiceren
je bent een jaloers huilerig mannetje dat volgens mij uren met haviksogen naar de computer zit te staren in de hoop ergens op in te kunnen hakken
en als je zo snel niemand ziet neem je een willekeurig persoon
en waarom?
geen idee, ik volg je uitgebluste brein niet zo, maar er komt een dag dat ik je kan volgen ik heb een neus voor mannetjes als jij
jaja kan je mij ook meteen als heks bestempelen.
en ik mocht willen dat ik een bezem had dan had ik je in elk geval een paar flinke tikken op je billen kunnen geven.
ga maar lekker even met jezelf spelen
bullenmans toch
een brokken hond op een landgoed die heel de dag in een kennel zit??
een brokken hond op een landgoed die heel de dag in een kennel zit??
Pas maar op dat ik je niet omtover in een konijntje, wordt je hier met huid en haar gebarft.
Eucalipta
Eucalipta
paar flinke tikken op je billen kunnen geven
Op de voor of achter bibs
Op de voor of achter bibs
wil allebei de kanten wel even bewerken
maar ben bang voor de slappe lach als ik de voorkant te zien krijg
maar ben bang voor de slappe lach als ik de voorkant te zien krijg
Wil deze top-ic geen verkeerde draai geven maar, mag het ook een "zweepje" zijn.............
Eucalipta
Eucalipta
Okee, ook jullie lust ik rauw.
(jeetje waar gaat dit heen )
Eucalipta
(jeetje waar gaat dit heen )
Eucalipta
nergens!!!!
en dat is het hooploos aan deze forum.
en dat is het hooploos aan deze forum.
ik vraag me af waarom Naomi op die vleesfokker zo minderwaardig reageerd (zie bericht van 7 febr.12.02) terwijl je bij die Ramona wat gas terug neemt en ineens hetzelfde bericht wat minder uit de hoogte brengt!
raar hoor
teven hoeven niet rond dezelfde tijd loops te worden
ook niet vaak!
ik denk dat je beter kan schrijven ''het kan voorkomen dat...''
raar hoor
teven hoeven niet rond dezelfde tijd loops te worden
ook niet vaak!
ik denk dat je beter kan schrijven ''het kan voorkomen dat...''