Huiskamer
Re: Huiskamer
@StevieNL81: Er is een app voor Radar. Even kijken in de AppStore of Android winkel.
Als Australië wint, mogen ze het niet organiseren. Dat is zo afgesproken.
-
Afijn, dat wordt volgend jaar ergens in het land een drukte van belang. Of van onbelang, net hoe je er in staat.
-
Dat wordt dus het typische 'lachen als een Hollander die pijn in zijn portemonnee heeft'.
Nederland heeft GEWONNEN!
moederslink
vindt dit leuk
-
Terechte winnaar , een mooie ballad !
Ik ben blij!
Velen zongen niet eens zuiver, zelfs Madonna niet en dat terwijl ze vlg zeggen 1 miljoen heeft gekregen voor die rare performance
Verder zag ik veel theater en lawaai acts en rare uitdossingen en veel kabaal gedoe....
Nee geef mij dan Duncan maar , puur , eenvoudig en ook nog eens loepzuiver gezongen. Goeie uitstraling ook .
Ik ben blij!
Velen zongen niet eens zuiver, zelfs Madonna niet en dat terwijl ze vlg zeggen 1 miljoen heeft gekregen voor die rare performance
Verder zag ik veel theater en lawaai acts en rare uitdossingen en veel kabaal gedoe....
Nee geef mij dan Duncan maar , puur , eenvoudig en ook nog eens loepzuiver gezongen. Goeie uitstraling ook .
Nou dat “zuiver” vond ik nogal tegenvallen. De rest heb ik helemaal niet gezien.
Gelijk met de F1 in Zandvoort !!witte angora schreef: ↑19 mei 2019 01:15Afijn, dat wordt volgend jaar ergens in het land een drukte van belang. Of van onbelang, net hoe je er in staat.
Het maakt niet uit waarvoor je de oordoppen in doet, want herrie maken ze allemaal !
Maar je slaat dan wel twee vliegen in één klap.
Ik stel voor dat ze de rekening van deze peperdure idioterie neer leggen bij de geïnteresseerde kijkers. Per uitzending € 10 of € 20 doorberekenen, komen ze een aardig mee op weg.
@scontra: Het wordt dan in Zandvoort en omliggende gemeenten nog drukker.
Je merkt niet, dat er vals wordt gezongen.
@ZeerPrivé: Er waren in Nederland alleen al 4.000.000 kijker. 40 tot 80 miljoen Euro.
Je merkt niet, dat er vals wordt gezongen.
@ZeerPrivé: Er waren in Nederland alleen al 4.000.000 kijker. 40 tot 80 miljoen Euro.
Laatst gewijzigd door Costnix op 19 mei 2019 11:29, 2 keer totaal gewijzigd.
Keer 3 uitzendingen = 240 miljoen euro. Wedden dat er dan ineens niet meer zoveel kijkers zijn? Overigens worden die kijkcijfers bepaald door een zeer achterhaald 'kastjessysteem' waar bovendien ontzettend mee te sjoemelen valt.
Tuurkijk haakt dan 95 procent van de kijkers dan af.
Kijken, kijken. Niet Kopen
Kijken, kijken. Niet Kopen
-
Wat een azijnzeikerij hier weer. Niemand is verplicht te kijken. Ik vind er ook niets aan nou ik kijk dus niet. Probleem opgelost.
Daarbij de kijker mee laten betalen, ik ga nooit naar het theater of naar een museum maar betaal wel mee aan deze zwaar gesubsidieerde instellingen, hoor je mij hierover klagen?
Daarbij de kijker mee laten betalen, ik ga nooit naar het theater of naar een museum maar betaal wel mee aan deze zwaar gesubsidieerde instellingen, hoor je mij hierover klagen?
juliomariner schreef: ↑19 mei 2019 12:49Wat een azijnzeikerij hier weer. Niemand is verplicht te kijken. Ik vind er ook niets aan nou ik kijk dus niet. Probleem opgelost.
Ik kijk nooit naar voetbal, maar betaal daar ook aan mee. Hoor je mij daarover klagen?? NEE.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Zou u wel eens moeten doen, dat "Z" gevoel verdwijnt dan vanzelf en u krijgt nog "korting" op de toegangsprijs ook, maar dat omdat het reeds gesubsidieerd is.juliomariner schreef: ↑19 mei 2019 12:49Wat een azijnzeikerij, ik ga nooit naar het theater of naar een museum.
ZeerPrivé
en Komkommertijd
vinden dit leuk
scontra schreef: ↑19 mei 2019 13:03Zou u wel eens moeten doen, dat "Z" gevoel verdwijnt dan vanzelf en u krijgt nog "korting" op de toegangsprijs ook, maar dat omdat het reeds gesubsidieerd is.juliomariner schreef: ↑19 mei 2019 12:49Wat een azijnzeikerij, ik ga nooit naar het theater of naar een museum.
Eens! Kwam er als kind al graag en zo'n 40 jaar verder nog steeds.
-
Waaron zou ik dat moeten? Wordt ik daar beter of anders van? Nee. Daarbij hoor ik liever bij het klootjesvolk dan de zichzelf superieur voelende zgn culturele elite
Costnix
en Komkommertijd
vinden dit leuk
Laat u zich niet zo opjutten Juliomariner, kom op.juliomariner schreef: ↑19 mei 2019 13:10Waaron zou ik dat moeten? Wordt ik daar beter of anders van? Nee. Daarbij hoor ik liever bij het klootjesvolk dan de zichzelf superieur voelende zgn culturele elite
Ik behoor ook tot het klootjesvolk en ik kom graag in een museum. Daarvoor hoef je echt niet tot de elite te behoren
Erthanax
, moederslink
, scontra
en Komkommertijd
vinden dit leuk