Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Twee weken geen reacties meer geweest van Woneninterieur.
Deze maand geen goed nieuws berichten meer geweest van klanten die hun geld terug hebben.
Einde?
Deze maand geen goed nieuws berichten meer geweest van klanten die hun geld terug hebben.
Einde?
Er staat een reactie met vijf sterren op Trustpilot, onder meer wegens de snelle levering. 

-
Petra Walravens
Bedrijf met slechte communicatie wat zich niet aan afspraken houdt. Na maanden wachten en allerlei beloftes hebben we de bestelling geannuleerd. Het geld zou dezelfde week op onze rekening terug gestort worden. Helaas, niets ontvangen. Op mail komt geen reactie behalve als je via hier communiceert. Dus hierbij wederom een slechte recensie erbij. Koop er niets want je bent je geld kwijt. Dit bedrijf houdt zich niet aan afspraken.
Update 29 februari
En weer ontvang ik een bericht om deze recensie te verwijderen. Ze vragen zich af waar ik mee bezig ben.
Nou heel eenvoudig: de waarheid mag gezegd en gezien worden. Zolang ik mijn geld niet terug krijg, blijft de recensie staan.
Update 1 maart: het order nummer #4375 toegevoegd omdat anders de recensie verwijderd kan worden op verzoek van de verkoper. Naar mijn geld kan ik natuurlijk fluiten maar ik blijf niet recensies verwijderen op verzoek van Woneninterieur. Het wordt tijd dat dit bedrijf zich aan afspraken gaat houden en het geld terug geeft als ze niet uitleveren.
Update: 15 maart
Deze week bericht ontvangen dat het geld donderdag op mijn rekening zou moeten staan. Helaas! Ook dit niet waar gemaakt door Woneninterieur. Waarschijnlijk op de rekening van het administratiekantoor gestort waar ook mijn kast zou moeten staan. Volgens Woninterieur zou mijn kast daar per abuis afgeleverd zijn.
Update 23 maart:
Ik heb wederom niets ontvangen. Advies: bestel hier niet! Geld kwijt en geen levering.
Datum van ervaring: 29 februari 2024
Update 29 februari
En weer ontvang ik een bericht om deze recensie te verwijderen. Ze vragen zich af waar ik mee bezig ben.
Nou heel eenvoudig: de waarheid mag gezegd en gezien worden. Zolang ik mijn geld niet terug krijg, blijft de recensie staan.
Update 1 maart: het order nummer #4375 toegevoegd omdat anders de recensie verwijderd kan worden op verzoek van de verkoper. Naar mijn geld kan ik natuurlijk fluiten maar ik blijf niet recensies verwijderen op verzoek van Woneninterieur. Het wordt tijd dat dit bedrijf zich aan afspraken gaat houden en het geld terug geeft als ze niet uitleveren.
Update: 15 maart
Deze week bericht ontvangen dat het geld donderdag op mijn rekening zou moeten staan. Helaas! Ook dit niet waar gemaakt door Woneninterieur. Waarschijnlijk op de rekening van het administratiekantoor gestort waar ook mijn kast zou moeten staan. Volgens Woninterieur zou mijn kast daar per abuis afgeleverd zijn.
Update 23 maart:
Ik heb wederom niets ontvangen. Advies: bestel hier niet! Geld kwijt en geen levering.
Datum van ervaring: 29 februari 2024
Betreft order: 5243.
Hier ook geen levering van de op 31 december bestelde eettafel. Als je contact opneemt schuift de leverdatum steeds verder op. Nu ook twee keer gemaild dat ik de order wil annuleren en mijn geld terug wil. Geen reactie. Als je een mail stuurt waarin je vraagt wanneer het meubel geleverd wordt, krijg je direct een uiterst vriendelijk mailtje terug dat het op een bepaalde datum geleverd wordt en misschien zelfs nog eerder! Dan weten ze wel een mail terug te sturen.....
Ik heb inmiddels de eettafel direct bij de betreffende leverancier besteld en toen had ik deze binnen 3 dagen in huis. Het niet kunnen leveren is dus onzin.
Er is iets goed mis bij Woneninterieur, heel vervelend voor het bedrijf maar blijf wel open en eerlijk communiceren, hou je klant op de hoogte en stop met het aanbieden van alle producten op de website die toch niet geleverd gaan worden.
Graag order per direct 5243 annuleren.
Hier ook geen levering van de op 31 december bestelde eettafel. Als je contact opneemt schuift de leverdatum steeds verder op. Nu ook twee keer gemaild dat ik de order wil annuleren en mijn geld terug wil. Geen reactie. Als je een mail stuurt waarin je vraagt wanneer het meubel geleverd wordt, krijg je direct een uiterst vriendelijk mailtje terug dat het op een bepaalde datum geleverd wordt en misschien zelfs nog eerder! Dan weten ze wel een mail terug te sturen.....
Ik heb inmiddels de eettafel direct bij de betreffende leverancier besteld en toen had ik deze binnen 3 dagen in huis. Het niet kunnen leveren is dus onzin.
Er is iets goed mis bij Woneninterieur, heel vervelend voor het bedrijf maar blijf wel open en eerlijk communiceren, hou je klant op de hoogte en stop met het aanbieden van alle producten op de website die toch niet geleverd gaan worden.
Graag order per direct 5243 annuleren.
-
E_Schoenmaker
Moneyman schreef: ↑11 mar 2024 23:01Tuurlijk, rare verhalen trekken mijn aandacht. En dat een man van een collega aangifte zou gaan doen omdat hij dat interessant zou vinden is absoluut een raar verhaal.E_Schoenmaker schreef: ↑11 mar 2024 22:39Niets anders dan anderen, hij vond het een interessante casus en wou dit graag oppakken. Ik wacht alleen eerst netjes de wettelijke termijn af.
Wel interessant dat dit hetgeen is waarin je geïnteresseerd bent van het verhaal.
De man in kwestie is agent. Ik schrijf nergens dat iemand aangifte voor mij doet ....
Niks om je druk over te maken, het klonk alleen wat raar.
Inmiddels aangifte gedaan of nog iets gehoord van Woneninterieur? Het blijft zo stil van die kant. Dat voorspelt niet veel goeds.
Inmiddels aangifte gedaan of nog iets gehoord van Woneninterieur? Het blijft zo stil van die kant. Dat voorspelt niet veel goeds.
-
E_Schoenmaker
Update: Toen ik mijn review hier plaatste heb ik natuurlijk binnen een dag een email ontvangen. Niet over mijn annulering of over de terugbetaling natuurlijk, maar dat ze mij gingen bellen i.v.m. de review die ik had geplaatst.E_Schoenmaker schreef: ↑09 mar 2024 11:52Bijzettafels ondernummer #5390.
Op 16-1-2024 een set bijzettafels besteld en een gedeelte hiervan aanbetaald à €152,55.
Zelfs nog vooraf uitgebreid gechat met een medewerker met mijn zorgen dat zij niet zo goed scoorden online en hoe het met hun interne problemen stond.
Dit was het antwoord:
'eind 2023 hadden wij te maken met een enorme overbelasting op onze service en het lukte ons niet om vertraging pro actief te communiceren waardoor er slechte reviews kwamen. gelukkig is dat weer op orde'.
Op mijn vraag hoe het met de levertijd was van mijn product had deze een stabiele levertijd van maximaal 2 weken. Ik heb aangegeven dat ze het voordeel van de twijfel ging geven (alles hier natuurlijk niet gelezen) en zij gaven aan van mij een tevreden klant te gaan maken.
Jullie raden het al. In het begin volop contact en reactie. Zelf er steeds achteraan gemaild. Mevrouw eerste week februari wordt het écht geleverd. Weer gemaild. Mevrouw 3e week februari wordt het écht geleverd en nemen wij contact met u op.
Tot op heden niets vernomen. 5 dagen geleden bericht gestuurd dat ik vanaf dat moment de order annuleer en binnen twee weken het geld retour verwacht. Natuurlijk geen reactie meer.
Ondanks de gevoerde gesprekken van tevoren en aangeven dat de problemen onder controle zijn de consument alsnog aan het lijntje houden. Daar heb ik wel moeite mee, terwijl ik het hele proces meer dan vriendelijk ben geweest.
Ik heb tot op heden geen bevestiging van annuleren ontvangen laat staan netjes het geld retour (al kan dit nog komen de komende dagen, ik heb weinig hoop).
De vervolg stap is helaas intern via de man van een collega van mij aangifte doen en een bemiddelingsinstantie inschakelen. Ik hou jullie op de hoogte.
Netjes aangegeven dat ik deze best wil verwijderen zodra ik de terugbetaling heb ontvangen. Dat ging goedkomen zeiden ze. Toch gingen ze me bellen werd aangegeven (geen idee op welk telefoonnummer).
Natuurlijk nooit gebeld en niks meer van vernomen. Het is nu 24 maart. De wettelijke termijn van 14 dagen is verstreken. Ik had gehoopt dat aangifte onnodig was gebleken.
De reactie van iemand over niks bestellen als je slechte reviews ziet: Normaliter geloof ik in tweede kansen. Het bedrijf gaf aan met interne problemen te kampen en in een aantal reviews was ook te lezen dat er geleverd was of was terugbetaald. Hierom heb ik contact met ze gehad en na dit gesprek ze het voordeel van de twijfel gegeven. Ik had ze namelijk ook graag een goede review willen geven om te laten zien dat hun problemen inderdaad opgelost waren zoals ze zelf zeiden. Dat ze vervolgens in gebreke blijven is dus meer dan jammer.
Wellicht dat Radar binnenkort, net als bij beddenplein, hier een item aan kan besteden, who knows.
Order #4780 niet geleverd en geen geld terug
Na bijna 4 maanden wachten waarin iedere 2 weken we hetzelfde geautomatiseerde bericht kregen dat onze stoelen echt over 2 weken geleverd zouden worden, is ons geduld op en hebben we 3 weken geleden de order geannuleerd. Na de annulering en vragen om bevestiging hebben we geen bericht meer teruggekregen. Dus geen stoelen en geen geld, ik voel me bestolen.
Update 24-03-2024:
Na veel contact met de klantenservice hebben ze 1 maart beloofd de week erna het geld terug te storten. Inmiddels 3 week verder, en nog steeds wacht ik op mijn geld. Ik update de review als er iets veranderd.
Na bijna 4 maanden wachten waarin iedere 2 weken we hetzelfde geautomatiseerde bericht kregen dat onze stoelen echt over 2 weken geleverd zouden worden, is ons geduld op en hebben we 3 weken geleden de order geannuleerd. Na de annulering en vragen om bevestiging hebben we geen bericht meer teruggekregen. Dus geen stoelen en geen geld, ik voel me bestolen.
Update 24-03-2024:
Na veel contact met de klantenservice hebben ze 1 maart beloofd de week erna het geld terug te storten. Inmiddels 3 week verder, en nog steeds wacht ik op mijn geld. Ik update de review als er iets veranderd.
ook ik wacht al vanaf Juli vorig jaar op mijn bestelling (order#3982). Nadat dit na meerdere pogingen niet afgeleverd kon worden, de bestelling geanuleerd. Hiervoor vaak contact gehad, waarbij er iedere keer een ander excuus werd gebruikt. Nu al die maanden later nog steeds mijn 700 Euro niet terug gestort gekregen.
Bizar hoe veel mensen dit probleem hebben en er op de site nog steeds besteld kan worden. Het zijn gewoon oplichters, want wettelijk zijn ze gewoon verplicht om dat geld al lang terug te storten. Maar hebben hier gewoon schiet aan! absurd dat dit kan in deze tijd. Wil gewoon mijn Geld terug en hoop dat niemand anders hier meer in trapt. te ziek voor woorden.
Iedere keer dat ik contact heb in de chat wordt het weer uitgesteld en geen enkele afspraak komen ze na! Bestel hier aub niets
Bizar hoe veel mensen dit probleem hebben en er op de site nog steeds besteld kan worden. Het zijn gewoon oplichters, want wettelijk zijn ze gewoon verplicht om dat geld al lang terug te storten. Maar hebben hier gewoon schiet aan! absurd dat dit kan in deze tijd. Wil gewoon mijn Geld terug en hoop dat niemand anders hier meer in trapt. te ziek voor woorden.
Iedere keer dat ik contact heb in de chat wordt het weer uitgesteld en geen enkele afspraak komen ze na! Bestel hier aub niets
-
Een Wiskunde Student
Het gaat nu al over orders die in 2024 zijn besteld, niet geleverd, geannuleerd door klant en niet terugbetaald door woneninterieur. Het blijft maar doorgaan, inmiddels al meer dan een half jaar, en je moet van goede huize komen om te beweren dat dit geen oplichting is.
Ik hoop dat de website snel uit de lucht gaat zodat er in ieder geval geen nieuwe gedupeerden bij komen.
Ik hoop dat de website snel uit de lucht gaat zodat er in ieder geval geen nieuwe gedupeerden bij komen.
Ook hier dezelfde problemen. In januari order gecanceld omdat het niet geleverd kon worden. Sindsdien krijg ik elke week te horen dat het geld overgemaakt zal worden. Stelletje oplichters, ik word er moe van.
-
Marlies Wiersema
Nog steeds geen geld terug!
Ordernummer 5055.
Bijna 4 maanden geleden besteld, 6 keer zijn leveringen niet nagekomen.
Leugen op leugen op leugen. Geld teruggevraagd, niet gebeurd ook al zegt woneninterieur.nl van wel.
Wederom leugen op leugen op leugen.
Aangifte bij politie is ook gedaan. Oplichting met de hoofdletter O....
Ordernummer 5055.
Bijna 4 maanden geleden besteld, 6 keer zijn leveringen niet nagekomen.
Leugen op leugen op leugen. Geld teruggevraagd, niet gebeurd ook al zegt woneninterieur.nl van wel.
Wederom leugen op leugen op leugen.
Aangifte bij politie is ook gedaan. Oplichting met de hoofdletter O....
Aan alle gedupeerden die zich bekocht voelen door louche bedrijven, wil ik mijn verhaal delen en een luid alarm laten klinken over de schimmige activiteiten van Woneninterieur.
Op 2 januari heb ik bij Woneninterieur een tv-meubel en een tafel besteld. Maar na twee weken begon ik te twijfelen aan de betrouwbaarheid van deze partij. Een snelle zoekopdracht op internet onthulde al snel dat Woneninterieur geen haar beter is dan de gemiddelde oplichter, die producten niet levert en weigert geld terug te geven. Telefonisch zijn ze onbereikbaar, omdat ze liever niet met klachten worden lastiggevallen. Communicatie met Woneninterieur is dus beperkt tot e-mails, waarin ze keer op keer beloofden mijn geld terug te storten, maar steeds met excuses over kwamen over 'interne problemen'. Zelfs nadat ik er een incassobureau bij haalde, bleef het stil aan hun kant. Twee maanden zijn verstreken sinds de beloofde terugbetaling, en het lijkt er sterk op dat ik flink genaaid ben.
Mijn advies? Doe geen zaken met Woneninterieur. Hun website lijkt misschien betrouwbaar, maar het is niets meer dan een façade gebouwd met AI om nieuwe slachtoffers binnen te halen.
Voor degenen die al zijn genaaid door Woneninterieur, wil ik een platform bieden om de handen ineen te slaan. Laten we onze krachten bundelen en een collectieve schadeclaim indienen om de kosten voor eenieder te verlichten. Ik heb een telegramgroep opgezet waarin we dit kunnen coördineren.
Via de volgende link kan een ieder die dit wenst toegang krijgen tot deze groep: https://t.me/+Ygfh-HT3Whw3MjA0.
Samen staan we sterk in onze strijd. Het wordt tijd dat bedrijven zoals Woneninterieur de prijs betalen voor hun praktijken..
Op 2 januari heb ik bij Woneninterieur een tv-meubel en een tafel besteld. Maar na twee weken begon ik te twijfelen aan de betrouwbaarheid van deze partij. Een snelle zoekopdracht op internet onthulde al snel dat Woneninterieur geen haar beter is dan de gemiddelde oplichter, die producten niet levert en weigert geld terug te geven. Telefonisch zijn ze onbereikbaar, omdat ze liever niet met klachten worden lastiggevallen. Communicatie met Woneninterieur is dus beperkt tot e-mails, waarin ze keer op keer beloofden mijn geld terug te storten, maar steeds met excuses over kwamen over 'interne problemen'. Zelfs nadat ik er een incassobureau bij haalde, bleef het stil aan hun kant. Twee maanden zijn verstreken sinds de beloofde terugbetaling, en het lijkt er sterk op dat ik flink genaaid ben.
Mijn advies? Doe geen zaken met Woneninterieur. Hun website lijkt misschien betrouwbaar, maar het is niets meer dan een façade gebouwd met AI om nieuwe slachtoffers binnen te halen.
Voor degenen die al zijn genaaid door Woneninterieur, wil ik een platform bieden om de handen ineen te slaan. Laten we onze krachten bundelen en een collectieve schadeclaim indienen om de kosten voor eenieder te verlichten. Ik heb een telegramgroep opgezet waarin we dit kunnen coördineren.
Via de volgende link kan een ieder die dit wenst toegang krijgen tot deze groep: https://t.me/+Ygfh-HT3Whw3MjA0.
Samen staan we sterk in onze strijd. Het wordt tijd dat bedrijven zoals Woneninterieur de prijs betalen voor hun praktijken..
-
GerritJochems
Echt vreselijk. Ook wij hebben de verschrikkelijke ervaring dat we opgelicht zijn.Op 17 januari stoelen besteld. Ordernr 5406 Daarna herhaaldelijk gemaild over de levering. Steeds standaards mails terug. Met de belofte dat de levering vertraagd was en werd opgeschoven.
Deze week was onze grens meer
dan bereikt en hebben we
gevraagd om annulering van onze stoelen. Daarin benoemd wanneer er niet gereageerd zou worden dat we de media gaan opzoeken en gerechtelijke stappen gaan ondernemen. Normaal zijn ze snel met standaards mail sturen, nu krijgen we geen reactie op onze eis tot annulering van onze stoelen.
Hoe is het mogelijk dat zij hun gang kunnen gaan en zoveel klanten oplichten. Wij zijn nu dus de dupe zoals velen. Gewoon niet te vatten. Dit moet echt stoppen!!!
Deze week was onze grens meer
dan bereikt en hebben we
gevraagd om annulering van onze stoelen. Daarin benoemd wanneer er niet gereageerd zou worden dat we de media gaan opzoeken en gerechtelijke stappen gaan ondernemen. Normaal zijn ze snel met standaards mail sturen, nu krijgen we geen reactie op onze eis tot annulering van onze stoelen.
Hoe is het mogelijk dat zij hun gang kunnen gaan en zoveel klanten oplichten. Wij zijn nu dus de dupe zoals velen. Gewoon niet te vatten. Dit moet echt stoppen!!!
-
witte angora
Ach Moneyman... als ik jou was zou ik dit allemaal onthouden voor het moment dat je bij hen op de stoep staat om geld te innen...
Al past dat niet bij wie je bent, en zal je werkgever er ook niet blij mee zijn als jij je van een dergelijk vocabulaire zou bedienen.
@ Woneninterieur: jullie hebben je stinkende best gedaan om de boel te redden, na de dingen waar jullie mee geconfronteerd worden. Misschien is het beter de handdoek in de ring te gooien en een faillissement aan te vragen. Misschien dat het sommigen dan duidelijk wordt dat er al die tijd van oplichting geen sprake was, maar dat het een kwestie was van zakelijke pech.
Al past dat niet bij wie je bent, en zal je werkgever er ook niet blij mee zijn als jij je van een dergelijk vocabulaire zou bedienen.
@ Woneninterieur: jullie hebben je stinkende best gedaan om de boel te redden, na de dingen waar jullie mee geconfronteerd worden. Misschien is het beter de handdoek in de ring te gooien en een faillissement aan te vragen. Misschien dat het sommigen dan duidelijk wordt dat er al die tijd van oplichting geen sprake was, maar dat het een kwestie was van zakelijke pech.
Dat zou, afgaande op wat we hier zien, wel verstandig (en wellicht al te laat) zijn. Want té lang doorgaan tegen beter weten in gaat op een gegeven moment wél de grens tussen civiel- en strafrecht over.witte angora schreef: ↑26 mar 2024 10:34Misschien is het beter de handdoek in de ring te gooien en een faillissement aan te vragen. Misschien dat het sommigen dan duidelijk wordt dat er al die tijd van oplichting geen sprake was, maar dat het een kwestie was van zakelijke pech.
Ik wil ook mijn geld terug! Ik heb in september 2023 een order geplaatst (4480), 6 eetkamerstoelen, maar leveren ho maar! Ik heb dit vorige maand geannuleerd en tot op heden mijn geld niet terug! Echt absurd hoe Woneninterieur met mensen omgaat. Ik een week geleden een officiële klacht bij het bedrijf ingediend en vandaag ook bij ConsuWijzer en meerdere slechte reviews geplaatst. Geef aub mijn geld terug!!!!
-
Joevandeshow
Op 26 november 2023 hebben we een fauteuil besteld met ordernummer 4970. Deze is nooit meer aangekomen, terwijl de levertijd maar 5 weken was. Vanaf 16 januari begon het mailen. Ze reageerden wel heel netjes, maar ze hebben ons daarna nog twee maanden aan het lijntje gehouden met nieuwe levertijden waarop echt nog wel iets zou binnenkomen.
Op een gegeven moment geloofden we dat niet meer en hebben we koop herroepen. Zij moesten binnen 14 dagen het geldbedrag terugbetalen volgens de wet, ook niet gebeurd. Nu ga ik ze dagvaarden als jurist (geen loos dreigement). Maar echt bizar dat dit kan, dit bedrijf moet sluiten. Ik ga ook aangifte doen. Bestel alsjeblieft niets hier, ik zie ook geen enkele review waaruit blijkt dat wel iets is geleverd. Dit is gewoon een malafide bedrijf. VER WEG VAN BLIJVEN!!
Op een gegeven moment geloofden we dat niet meer en hebben we koop herroepen. Zij moesten binnen 14 dagen het geldbedrag terugbetalen volgens de wet, ook niet gebeurd. Nu ga ik ze dagvaarden als jurist (geen loos dreigement). Maar echt bizar dat dit kan, dit bedrijf moet sluiten. Ik ga ook aangifte doen. Bestel alsjeblieft niets hier, ik zie ook geen enkele review waaruit blijkt dat wel iets is geleverd. Dit is gewoon een malafide bedrijf. VER WEG VAN BLIJVEN!!
Vandaag weer de nodige nieuwe klachten op Trustpilot. Zelfs dat Woneninterieur een tegen aangifte gaat doen wegens een valse aangifte.
Geen spullen, geen geld terug, alleen maar smoesjes.
Geen spullen, geen geld terug, alleen maar smoesjes.
In december kinder meubels besteld ordernr: 5214 waaronder een kast, commode en een ledikant. Volgens de webshop zouden deze na 2 welen geleverd worden. Na meerdere keren te zijn afgewimpeld via de chat nog steeds geen bestelling ontvangen. Terugbellen doet dit bedrijf niet aan. Op emails word niet gereageerd, en beloftes van levering worden niet nagekomen. €1000 heeft alles bij elkaar gekost. Nu uit nood andere meubels besteld wat een hoop stress met zich meebrengt als je je babykamer op orde wilt hebben voor de bevalling. Wij zijn er vanuit gegaan dat dit bedrijf te vertrouwen was, de webshop oogt professioneel en reviews op de site wekken de suggestie dat dit bedrijf te vertrouwen is maar niets is minder waar. Nu na onderzoek online regent het klachten op trustpilot. Deze shop moet offline worden gehaald want er zijn al teveel mensen slachtoffer van deze oplichters. Inmiddels melding gemaakt bij ACM, indien er geen terugbetaling volgt doen we ook aangifte bij de politie en schakelen we rechtsbijstand in. Aan jullie de keuze woneneninterieur, ik ga door tot het bittere einde!
Laatst gewijzigd door Archie84 op 27 mar 2024 00:13, 1 keer totaal gewijzigd.