LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Koersplan Spaarbeleg, ergernis over jaaroverzicht
Re: Koersplan Spaarbeleg, ergernis over jaaroverzicht
Beste amd,
Grote klasse,
Als je een kopie wil sturen naar Johan Mulder weet hij wel wat er mee te doen.
Met vriendelijke groet,
SpaarLEUGEN
Grote klasse,
Als je een kopie wil sturen naar Johan Mulder weet hij wel wat er mee te doen.
Met vriendelijke groet,
SpaarLEUGEN
Hallo allemaal,
Ik volg dit forum al een half jaar en heb de kogel door de kerk (lees Koersplan) gejaagd en heb 29 december spaarbeleg gebeld om de afkoop hoogte op te vragen van mijn koersplan.
De mevrouw van spaarbeleg had zeker net een zwaar shaggie opgestoken want ze zat vreselijk ongegeneerd in de hoorn te hoesten/blaffen.
De hoogte was €6981.- en ze zou wel even een bericht naar mijn tussenpersoon sturen terwijl ik daar niet eens om vroeg !!!!
Binnen 3 dagen kreeg ik bericht dat ik contact op moest nemen met mijn tussenpersoon (is afdeling schade en verzekeringen van mijn werkgever), en ja hoor die hadden een brief waarin vermeld stond dat ik wilde afkopen en dat zij dat verder met mij konden afhandelen.
Ik werk bij een gemeente en ben via spaarloon regeling aan koersplan begonnen in December 1995.
Ik heb totaal ongeveer € 8500.- incl 1 malig €2286 buiten mijn werkgever om gestort.
De belasting heeft t/m 2002 voor ongeveer 35% meebetaald aan mijn inleg en na veel rekenen kwam ik tot de conclusie dat ik NETTO €6712.- incl de 1 malige van €2286 storting heb ingelegd.
Heb 15 januari de bewuste kogel er doorheen gejaagd, de papieren getekend en opgestuurd en spaarbeleg heeft 21 januari €6981.- gestort.
Toet toet dat is snel !!!!!!!!!!!
Gestort door Spaarbeleg €6981.-
NETTO inleg €6712.-
-------
+ € 269.-
Conclusie: Als ik goed gerekend heb (ben geen financieel rekenwonder) kost het mij (netto) weinig tot niets.
Ben blij dat ik/wij er vanaf zijn.
Als je via je werkgever hebt gespaard en de belasting heeft meebetaald ga dan rekenen en koop af voor je op groot verlies kom te staan.
Veel suc6
Ik volg dit forum al een half jaar en heb de kogel door de kerk (lees Koersplan) gejaagd en heb 29 december spaarbeleg gebeld om de afkoop hoogte op te vragen van mijn koersplan.
De mevrouw van spaarbeleg had zeker net een zwaar shaggie opgestoken want ze zat vreselijk ongegeneerd in de hoorn te hoesten/blaffen.
De hoogte was €6981.- en ze zou wel even een bericht naar mijn tussenpersoon sturen terwijl ik daar niet eens om vroeg !!!!
Binnen 3 dagen kreeg ik bericht dat ik contact op moest nemen met mijn tussenpersoon (is afdeling schade en verzekeringen van mijn werkgever), en ja hoor die hadden een brief waarin vermeld stond dat ik wilde afkopen en dat zij dat verder met mij konden afhandelen.
Ik werk bij een gemeente en ben via spaarloon regeling aan koersplan begonnen in December 1995.
Ik heb totaal ongeveer € 8500.- incl 1 malig €2286 buiten mijn werkgever om gestort.
De belasting heeft t/m 2002 voor ongeveer 35% meebetaald aan mijn inleg en na veel rekenen kwam ik tot de conclusie dat ik NETTO €6712.- incl de 1 malige van €2286 storting heb ingelegd.
Heb 15 januari de bewuste kogel er doorheen gejaagd, de papieren getekend en opgestuurd en spaarbeleg heeft 21 januari €6981.- gestort.
Toet toet dat is snel !!!!!!!!!!!
Gestort door Spaarbeleg €6981.-
NETTO inleg €6712.-
-------
+ € 269.-
Conclusie: Als ik goed gerekend heb (ben geen financieel rekenwonder) kost het mij (netto) weinig tot niets.
Ben blij dat ik/wij er vanaf zijn.
Als je via je werkgever hebt gespaard en de belasting heeft meebetaald ga dan rekenen en koop af voor je op groot verlies kom te staan.
Veel suc6
-
Best AMD,
Spaarleugen kent mij en heeft groot gelijk. Je hebt een prachtig compleet dossier en ik zou dit heel graag zo compleet ontvangen.
Mij emailadres is [email protected] Mijn postadres is:
J. Mulder.
Gen. v. Dedemlaan 88
5623GH Eindhoven.
tel. 040-2445827
Vanavond (22 januari) om 19.00 wordt op televisie bij Vara's Kassa onze website bekendgemaakt. Voor aanvullende informatie op de site en ter eventuele voorbereiding van juridische procedures zijn dit soort complete dossiers veel waard. Voor het algemeen belang dus.
Johan Mulder.
Spaarleugen kent mij en heeft groot gelijk. Je hebt een prachtig compleet dossier en ik zou dit heel graag zo compleet ontvangen.
Mij emailadres is [email protected] Mijn postadres is:
J. Mulder.
Gen. v. Dedemlaan 88
5623GH Eindhoven.
tel. 040-2445827
Vanavond (22 januari) om 19.00 wordt op televisie bij Vara's Kassa onze website bekendgemaakt. Voor aanvullende informatie op de site en ter eventuele voorbereiding van juridische procedures zijn dit soort complete dossiers veel waard. Voor het algemeen belang dus.
Johan Mulder.
vandaag bericht gekregen van spaarbeleg
om mijn koersplan af te kopen
ik ga eerst naar KASSA kijken en onderteken
daarna het formulier en loop dan naar
de brievenbus
om mijn koersplan af te kopen
ik ga eerst naar KASSA kijken en onderteken
daarna het formulier en loop dan naar
de brievenbus
Goed zo uiteindelijk ben je toch niet van Lotje getikt. Of juist wel...........
:Ben zeer geschrokken van de uitzending over spaar beleg.Wij sparen al vanaf01-05-1991.Ik krijg dus nu het gevoel dat ik zwaar wordt opgelicht,mochten jullie stappen ondernemen dan doe ik zeker mee.
-
Wilt U daadwerkelijk iets ondernemen tegen Spaarbeleg, meldt U dan aan op onze Website: www.koersplandewegkwijt.nl
Johan Mulder.
Johan Mulder.
schrok me rot tijdens programma kassa en ben gelijk het internet op gegaan. Afkoopbrief is inmiddels klaar en deze gaat direct de deur uit, waarde eind 2003 (kon zo snel 2004 niet vinden) laat al zien dat mijn inleg 1900 euro meer is dan de gegeven waarde.
Heb me ook gelijk aangemeld bij koersplandewegkwijt.nl. Mijn steun hebben jullie!
Heb me ook gelijk aangemeld bij koersplandewegkwijt.nl. Mijn steun hebben jullie!
Hoi,,,,ben er nu nog steeds niet achter of dit ook voor de Spaarbeurs geldt!!!!!!
Wie maakt me los????
Hans
Wie maakt me los????
Hans
-
Hans,
Kijk even op onze site www.koersplandewegkwijt.nl Ene Rob Visscher heeft daar op het forum gevraagd om ook Spaarbeurs in de gaten te houden. Ik heb daar al een vrij uitgebreid antwoord op gegeven.
Johan Mulder.
Kijk even op onze site www.koersplandewegkwijt.nl Ene Rob Visscher heeft daar op het forum gevraagd om ook Spaarbeurs in de gaten te houden. Ik heb daar al een vrij uitgebreid antwoord op gegeven.
Johan Mulder.
Wat is het adres van Spaarbeleg om op schriftelijk afkoopformulieren aan te vragen ?
weet iemand wat de kosten zijn voor het afkopen van het contract van koersplan ??
edwin
edwin
Het adres is:
Spaarbeleg Kas NV
Postbus 35
8900 AA Leeuwaeden
De kosten zijn minimaal.
Alleen maar 0,3% transactie kosten over de actuele waarde.
Kijk voor meer informatie en voorbeeldbrieven bij het hoofdstuk
"veelgestelde vragen" op:
www.koersplandewegkwijt.nl
Gr. René
Spaarbeleg Kas NV
Postbus 35
8900 AA Leeuwaeden
De kosten zijn minimaal.
Alleen maar 0,3% transactie kosten over de actuele waarde.
Kijk voor meer informatie en voorbeeldbrieven bij het hoofdstuk
"veelgestelde vragen" op:
www.koersplandewegkwijt.nl
Gr. René
Naar ik begrepen heb wordt Spaarbeleg momenteel overbelast met vragen en verzoeken tot afkopen waardoor het nog wel enige tijd kan duren voordat u antwoord krijgt op uw vragen.
weet iemand iets van een sprinter die ook werd gesloten met een rendementplan
Gebruik in ieder geval de antwoordnummer van spaarbeleg
Spaarbeleg NV
Antwoordnummer 6400
8900 VC Leeuwarden
Spaarbeleg betaald de post.
Ook mensen die willen afreageeren kunnen 1000 enveloppen sturen bij voorbeeld.
Spaarbeleg NV
Antwoordnummer 6400
8900 VC Leeuwarden
Spaarbeleg betaald de post.
Ook mensen die willen afreageeren kunnen 1000 enveloppen sturen bij voorbeeld.
Beste mensen,
Zelfs Spaarbeleg heeft gereageerd op de uitzending van KASSA over KoersPlan van Spaarbeleg. Prima Johan, Rene en Godfried.
Lees op www.spaarbeleg.nl
en ga verder bij Spaarbeleg nieuws en lees hoe ze er zich er nog steeds (4 kantjes lang) uit proberen te draaien en om de hete brij heendraaien van de idioot hoge premies overlijdensverzekering en de daardoor veel te hoog opgegeven voorbeeldrendementen.
Met vriendelijke groet,
SpaarLEUGEN
Zelfs Spaarbeleg heeft gereageerd op de uitzending van KASSA over KoersPlan van Spaarbeleg. Prima Johan, Rene en Godfried.
Lees op www.spaarbeleg.nl
en ga verder bij Spaarbeleg nieuws en lees hoe ze er zich er nog steeds (4 kantjes lang) uit proberen te draaien en om de hete brij heendraaien van de idioot hoge premies overlijdensverzekering en de daardoor veel te hoog opgegeven voorbeeldrendementen.
Met vriendelijke groet,
SpaarLEUGEN
Uit de cursief gedrukte tekst die ik vond op het forum van koersplandewegkwijt, valt mij op dat ene "Rene" één van de oprichters nogal gekleurd kan zijn. Het is een topic over premievrijmaken:
Waarom je trouwens niet als gast kan reageren snap ik ook niet
hdavids
Lid
Geplaatst: 22:35 Wo 09 Feb 2005 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb ook opdracht gegeven om premievrij te maken, en ze zullen geen cent teveel meer aan mij verdienen, afbouwen en dumpen dat Aegon!
Naar boven
rene
Site Admin
Geplaatst: 2:42 Do 10 Feb 2005 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
hdavids,
geen grote mond hebben, voeg dan de daad bij het woord en koop af!!
Zolang je geld bij Spaarbeleg en Aegon staat verdienen ze geld aan je......................................................................................................................................................
ff nadenken,
Lid
Geplaatst: 19:40 Do 10 Feb 2005 Onderwerp:
Mag ik zelf even bepalen wanneer het juiste moment is voor die 2e stap. Dank U.
Wat Rene met effe nadenken hier bedoelt is mij onduidelijk. Ik vraag mij af of hij wel tegen kritiek kan?
Op een topic die alleen bestemd is voor Spaarbeleg en de rest van de gebruikers wordt tegengehouden, plaats hij bevoorbeeld wel zelf commentaar.
Mijn advies is:
Blijf objectief, hou het zuiver.
Wat een forum betreft: elke mening telt en dient gerespecteerd te worden. Anders krijg je al snel een club van": wie niet voor ons is die is tegen ons.
Waarom je trouwens niet als gast kan reageren snap ik ook niet
hdavids
Lid
Geplaatst: 22:35 Wo 09 Feb 2005 Onderwerp:
Ik heb ook opdracht gegeven om premievrij te maken, en ze zullen geen cent teveel meer aan mij verdienen, afbouwen en dumpen dat Aegon!
Naar boven
rene
Site Admin
Geplaatst: 2:42 Do 10 Feb 2005 Onderwerp:
hdavids,
geen grote mond hebben, voeg dan de daad bij het woord en koop af!!
Zolang je geld bij Spaarbeleg en Aegon staat verdienen ze geld aan je......................................................................................................................................................
ff nadenken,
Lid
Geplaatst: 19:40 Do 10 Feb 2005 Onderwerp:
Mag ik zelf even bepalen wanneer het juiste moment is voor die 2e stap. Dank U.
Wat Rene met effe nadenken hier bedoelt is mij onduidelijk. Ik vraag mij af of hij wel tegen kritiek kan?
Op een topic die alleen bestemd is voor Spaarbeleg en de rest van de gebruikers wordt tegengehouden, plaats hij bevoorbeeld wel zelf commentaar.
Mijn advies is:
Blijf objectief, hou het zuiver.
Wat een forum betreft: elke mening telt en dient gerespecteerd te worden. Anders krijg je al snel een club van": wie niet voor ons is die is tegen ons.
Verwijderd
Laatst gewijzigd door santygo op 04 jul 2007 21:25, 4 keer totaal gewijzigd.
Rene kon weleens door een angel gestoken zijn!