Huiskamer
Re: Huiskamer
Ja, als u zo nu en dan eens een theater of museum bezoekt, kunt u daar inderdaad beter en/of anders van worden. Het kan uw blik verruimen, inzicht geven, of gewoon leuk/mooi/interessant zijn.
moederslink
, scontra
, ZeerPrivé
, Komkommertijd
en witte angora
vinden dit leuk
Oh, was jij dat die ik laatst tegen kwam in het Van Gogh? Je viel echt op hoor.......Lowieze schreef: ↑19 mei 2019 13:17Laat u zich niet zo opjutten Juliomariner, kom op.juliomariner schreef: ↑19 mei 2019 13:10Waaron zou ik dat moeten? Wordt ik daar beter of anders van? Nee. Daarbij hoor ik liever bij het klootjesvolk dan de zichzelf superieur voelende zgn culturele elite
Ik behoor ook tot het klootjesvolk en ik kom graag in een museum. Daarvoor hoef je echt niet tot de elite te behoren
Komkommertijd
vindt dit leuk
Ben er wel geweest, maar dat was al in 2018ZeerPrivé schreef: ↑19 mei 2019 13:23Oh, was jij dat die ik laatst tegen kwam in het Van Gogh? Je viel echt op hoor.......Lowieze schreef: ↑19 mei 2019 13:17Laat u zich niet zo opjutten Juliomariner, kom op.juliomariner schreef: ↑19 mei 2019 13:10Waaron zou ik dat moeten? Wordt ik daar beter of anders van? Nee. Daarbij hoor ik liever bij het klootjesvolk dan de zichzelf superieur voelende zgn culturele elite
Ik behoor ook tot het klootjesvolk en ik kom graag in een museum. Daarvoor hoef je echt niet tot de elite te behoren
Komkommertijd
vindt dit leuk
Komkommertijd
vindt dit leuk
Ik ben ‘laatst’ naar het oorlogsmuseum Polderhuis in Westkapelle geweest. Klein, maar zeer interessant. Veel mensen weten niet dat in 1944 de geallieerden de dijk bij Westkapelle hebben gebombardeerd om Walcheren te bevrijden, waardoor bijna geheel Walcheren onder water kwam te staan.
In het museum zijn ooggetuigenverslagen te lezen en veel foto’s te zien. Echt de moeite waard als je in Zeeland bent.
In het museum zijn ooggetuigenverslagen te lezen en veel foto’s te zien. Echt de moeite waard als je in Zeeland bent.
moederslink
, Moneyman
, Erthanax
en Komkommertijd
vinden dit leuk
@lowieze Thanks voor de tip. Spreekt me wel aan.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Als je ergens "bij" wil horen, dan is alle hoop verloren !!juliomariner schreef: ↑19 mei 2019 13:10Waaron zou ik dat moeten? Wordt ik daar beter of anders van? Nee. Daarbij hoor ik liever bij het klootjesvolk dan de zichzelf superieur voelende zgn culturele elite
Ben wie je bent, blijf zoals je bent en verander daar niets aan en laat een ander dat vooral niet willen veranderen.
Dat was en is nl. ook "niet" de intentie van mijn opmerking n.a.v. uw azijn-zuurpruimen opmerking.
Vr.gr.
moederslink
en Komkommertijd
vinden dit leuk
Heb “ruzie” met de Radar webstek, als ik Safari als browser gebruik. Bij het versturen van een antwoord, springt Safari naar een verkeerde pagina, wordt het antwoord niet gepost en ben ik het antwoord kwijt.
Nu even een test met Firefox.
Nu even een test met Firefox.
Komkommertijd
vindt dit leuk
En dit werkt
Komkommertijd
vindt dit leuk
Ik heb daar geen problemen mee. Ik moest vandaag wel weer ineens de cookies aanklikken.
Komkommertijd
vindt dit leuk
moederslink
en Komkommertijd
vinden dit leuk
Mijn zwager moest een inburgeringscursus Fries volgen, toen hij met mijn zus naar Friesland verhuisde
Dat vertikte hij
Vergeet vooral niet het Streekmuseum Opsterlân in Gorredijk te bezoeken.
Dat vertikte hij
Vergeet vooral niet het Streekmuseum Opsterlân in Gorredijk te bezoeken.
-
Voel ik me even de Harry.
Zit al 15 min moed te verzamelen om naar de koelkast binnen te lopen voor nog een koud biertje. En dan hebben we het over een meter of 5....
Zit al 15 min moed te verzamelen om naar de koelkast binnen te lopen voor nog een koud biertje. En dan hebben we het over een meter of 5....
Moneyman
, Costnix
en Komkommertijd
vinden dit leuk
-
Gelukkig maar. Ik ben van mening dat ieder vrij is om te doen wat hem/haar het bedte lijkt. Heb een hekel aan mensen die zich beter voelen dan een ander. De opmerking dat ik dus naar een theater of museum "moet" om daar "beter" van te worden viel dus ff verkeerdscontra schreef: ↑19 mei 2019 14:21
Als je ergens "bij" wil horen, dan is alle hoop verloren !!
Ben wie je bent, blijf zoals je bent en verander daar niets aan en laat een ander dat vooral niet willen veranderen.
Dat was en is nl. ook "niet" de intentie van mijn opmerking n.a.v. uw azijn-zuurpruimen opmerking.
Vr.gr.
Costnix
, scontra
en Komkommertijd
vinden dit leuk
-
Hoezo? Krijg je geen Friesland-visum? Is je paspoort verlopen? Of weigert je verzekeraar de risico's in Friesland te verzekeren?
Laatst gewijzigd door witte angora op 19 mei 2019 21:36, 1 keer totaal gewijzigd.
-
En dan ook naar Museum Joure over o.a. de geschiedenis van Douwe Egberts:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Museum_Joure
https://www.museumjoure.nl/
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Museum_Joure
https://www.museumjoure.nl/
witte angora
vindt dit leuk
-
Ouwsterhaule, stopt de trein daar ook?
Nee, de trein niet, wel belbus 8721 vanuit Joure.
Nu we het toch over het OV hebben... Wie geïnteresseerd is in de geschiedenis van het OV, kan ik het boek Berigt aan de heeren reizigers van harte aanbevelen (alleen tweedehands verkrijgbaar).
Nu we het toch over het OV hebben... Wie geïnteresseerd is in de geschiedenis van het OV, kan ik het boek Berigt aan de heeren reizigers van harte aanbevelen (alleen tweedehands verkrijgbaar).
Deat wel een dikke pil van 742 pagina`s