LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door So be it »

Even wat persoonlijker...
Walter...,
Van jou had ik zo'n gedrag helemáál niet verwacht...... :shock:

Met bizarre knipsetjes aankomen zonder daar doorheen te prikken....! 8)

Van zo'n leeghoofd die van de baas tijd aan het stelen is...... verwacht ik dat wel, maar van een ondernemer... :oops: .
Valt me tegen.....
Maar misschien ben je niet "allround" ondernemer?

Wat had jij voor directe ervaring met mlm ook weer? Mensen failliet door mlm in je omgeving? Opnames door mlm in Psy ziekenhuizen?
Je verslikt in een mlm-pilletje?
Ik vind het nl vreemd... :shock:
Heb ik een vijand van je gemaakt door geen doekje voor mijn mond te nemen?

SBI
Laat het antwoord ook maar.....
(Heb wel vaker dat ik niet snap wat sommige mensen beweegt.. :? )

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Walter van V »

(Heb wel vaker dat ik niet snap wat sommige mensen beweegt.. )
dat was ons nog helemaal niet opgevallen....

Maar dat is nu precies jouw grootste probleem! Mede waardoor al die topics bij jou telkens weer uitdraaien op bv omkeren van argumenten en redeneringen, waardoor je voor de oplettend lezer precies het tegenovergestelde bereikt van wat je eigenlijk wilt bereiken...

Enne: ook mensen die multimiljonair zijn kunnen zaken simplistisch benaderen.. hangt namelijk samen met hun doelgroep! Daarmee zijn ze namelijk rijk geworden: weten waar de doelgroep voor valt.
En dat betekent dus niet dat zij zelf simpel zijn, in tegendeel zij weten juist donders goed hoe hun doelgroep in elkaar zit! (die zijn namelijk simpel...)

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door So be it »

Heb Trump altijd al een zakenlulletje gevonden....
Jij toch zeker ook????

SBI :lol:

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door mlmangel »

En nu blijkt dat Trumpie toch wel wat welwillend staat t.o. mlm?

Waar staat dat Trump wellwillend staat t.o.v. mlm?

En wat staat er in hun boek over mlm?

In het persbericht is er sprake van "financial education", wat is de link met mlm?

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Walter van V »

ja precies, ik kan het niet vinden, SBI heeft het blijkbaar al gelezen? (vandaar dat ie een tijdje zo stil was..)

In persbericht en andere zaken is de link met mlm niet te vinden nee.
En Trump heb ik ook niets in die richting zien beweren..

Maar ja als je het maar vaak genoeg herhaalt ga je zoiets zelf blijkbaar geloven..SBI...: SO Believe I....

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Wat een stortvloed van loze woorden.......

Zelfs Bodemloze brengt eens wat in......
Argumenten? Ho maar!
Verklaart gewoon iedereen voor debiel die klant is bij een mlm-er.... want hij/zij krijgt het door hun strot geduwd!!!!
Helemaal geen stortvloed van loze woorden.

Dit is mijn standpunt altijd geweest.

MLM spiegelt overdreven luxe voor, terwijl dat slechts voor de bedenker is weggelegd, de rest werkt zich de pleuris voor een schijntje, terwijl de bedenkers ervan zich een breuk lachen.

Ik heb vaker aangegeven: MLM-ers, geef nou eens aan waarom een tweede oof derde huis, 6 keer per jaar op vakantie, en 3 dikke auto's voor de deur het grootste goed op deze aardbol zijn. Daar heb ik nog nooit iemand over gehoord.

Ik geef ermee aan, dat een mens gewoon gelukkig kan zijn zonder al deze overdreven luxe. Zijn dat loze agumenten? Dacht het toch niet.

En nee, ik ben niet jaloers, ik wil die troep namelijk helemaal niet.

Bodemloze? Ik zou maar eens een brilletje aanschaffen, als ik jou was. Wanneer jouw argumenten niet worden ondersteund, ga je met dit soort bodemloze leuter beginnen. Ik ben blij dat ik niet op deze manier aan mijn geld hoef te komen.

Geef jij eens aan dan waarom MLM wel deugt? Heb ik je in al die jaren nog nooit zien doen. En Nee, ik geef jou geen antwoord meer, dus bespaar je de moeite van een reactie.

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Walter van V »

ik heb net een nieuw draadje geopend.... :wink:

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door So be it »

@ Walter,
Je hebt nog nooit wat zelf gevonden...
Je hebt daar de blabla voor nodig van anderen.......

@Bodem enz., (Neem toch eens een makkelijk nick....!)
MLM spiegelt overdreven luxe voor,
Oh, die luxe bestaat dus ook niet?
terwijl dat slechts voor de bedenker is weggelegd, de rest werkt zich de pleuris voor een schijntje, terwijl de bedenkers ervan zich een breuk lachen.
Begint dat gezeik nu al weer....? :roll:
De bovenste verdient altijd het meest....?
Ga maar even kijken op het draadje:
Op een rijtje...... De "bovenste" verdient het meest.....
Ik heb vaker aangegeven: MLM-ers, geef nou eens aan waarom een tweede oof derde huis, 6 keer per jaar op vakantie, en 3 dikke auto's voor de deur het grootste goed op deze aardbol zijn.
De enige die dit verkondigt ben jij blijkbaar....
Laat maar zien waar dat op een mlmsite staat!!!
En de enige die de meest smerige leugens verkondigen dat zijn de doodenkele tegenstanders van mlm........
Ik geef ermee aan, dat een mens gewoon gelukkig kan zijn zonder al deze overdreven luxe. Zijn dat loze agumenten? Dacht het toch niet.

Nou en?
dat een mens gewoon gelukkig kan zijn zonder al deze overdreven luxe.
Gelukkig? Mooi zo!
Wanneer je er tevreden mee bent ben je een suffie.
Maar je zult wel vinden dat tevreden en gelukkig hetzelfde is...?

En nee, ik ben niet jaloers, ik wil die troep namelijk helemaal niet.
Neem je grootje in de maling man...
Doe toch normaal! Kletsmajoor!
Geef jij eens aan dan waarom MLM wel deugt? Heb ik je in al die jaren nog nooit zien doen.
Wat een geleuter....
Simpel....
Je krijgt betaald naar wat je presteert.......
Zou dus maar nooit in mlm stappen...,
(Ben je ook nooit geweest ook, dat weet ik wel zeker...!)
En vraag nog maar´s een aan de suffertjes hier of ze nog durven te beweren dat de "bovenste het meest verdient"!! :twisted:
En Nee, ik geef jou geen antwoord meer, dus bespaar je de moeite van een reactie
.
Mooi, dan blijven we verschoond van dom geklets..., oh, nee, er zijn nog een paar van die droppies hier...! :lol:

De groeten, suffies......

SBI
Ben het helemaal aan het opgeven met zulk dom volk.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door mlmangel »

Uitspraak SBI: En nu blijkt dat Trumpie toch wel wat welwillend staat t.o. mlm? Maar DAT doet zeer!! En DAAR ging dit hele verhaal over...! Nijd dat weer enkele zakenmensen zich pro-mlm tonen....!
Waar staat dat Trump wellwillend staat t.o.v. mlm?

En wie zijn die andere "enkele" zakenlieden?

En wat staat er in hun boek (Why We Want You to be Rich) over mlm?

In het persbericht is er sprake van "financial education", wat is de link met mlm?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door So be it »

Weer ff m-angel-en...... :lol:
En wie zijn die andere "enkele" zakenlieden?
Ff Gauw uit de mouw...
Tony, Gorby....... Trumpie..., Kyosatikaitioka, etc......
En wat staat er in hun boek (Why We Want You to be Rich) over mlm?
Heb je het podomme NOG niet uitgelezen!!!!??? :twisted:

Stelletje Piassen......
Waar blijft het bewijs, dat jouw schoenmaat minus de mijne gelijk is aan de onwetendheid van Angeltje en Ecoexnix samen???!!!

SBI
Doen gewoon mee met dom l*llen.... :lol:

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Walter van V »

ha ha, weer om de hete brij heen kletsen! Wie is er dan dom??

Zie mijn nieuwe draadje... en geef daar eens fatsoenlijk antwoord op de gestelde vraag!

Dan zien we verder.

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Econometrist »

Ik hecht meer waarde aan het oordeel van deze beide heren...!

http://www.whywewantyoutoberich.com/med ... elease.doc

SBI
Oh maar dat moet je ook zeker doen. Deze twee zijn begaafde zakenmensen waar veel van te leren valt. Het is niet voor niets dat de mlm-clan zoveel pogingen doet om deze twee voor hun karretje te spannen. En als het niet lukt door ze voor grof geld in te huren, dan wel door een urban legend naar de schaapjes uit te sturen. Hèhèhè, je weet wel, was het nou ook alweer Leno of Leatherman? Drie maanden terug nog door een newbie in de mlm hier gepost, vers vernomen op de voorlichtingsavond...

Anyway, ik zou je zeker aanraden dit boek te lezen, zodra het in de Jip en Janneke vertaling ook voor jouw echelons beschikbaar komt. Uiteraard kan ik je garanderen dat er geen woord over mlm in voorkomt. Je financiën op orde stellen betekent voor een tycoon als Trump niet dat je veel tijd moet investeren in een systeem waar tweederde van de poppetjes omvalt en de rest het doet voor 100 euro per maand. Trump is de man van Think BIG en die gaat jou niet vertellen dat je met een klein beetje geld en een klein beetje risico een klein beetje teveel tijd voor een klein beetje inkomsten moet gaan investeren. Dat is zijn boodschap niet en daar verspilt hij zijn tijd niet aan.

Het antwoord op de vraag van de titel van het boek kan ik je ook alvast geven; als mensen rijk zijn geven ze veel geld uit aan het onroerend goed waar deze twee op hun beurt hun inkomsten weer van hebben en zo dus ook rijk worden. En voor de mensen met minder geld schrijf je een boek waarin deze sloebers mogen ruiken aan jouw succes, zodat je aan hen ook wat kan verdienen. Een paar miljoen kleintjes is immers ook een grote. De sukkels die het nooit tot modaal zullen halen vinden dat over het algemeen prachtig...

Voor iemand die nou niet bepaald een grote literaire bemoeienis aangerekend kan worden getuigt het noemen van dit boek zo out of the blue in deze discussie, aangedragen door een ACN-er die het adagium "fake it till you make it" zo ongeveer tot levensstandaard heeft aangenomen en ook maar gelijk weer even de relatie Trump-MLM als vaststaand feit noemt (was het nou Leno of Leatherman?), weer van de typische schaapachtige onnadenkende volgzaamheid van de doelgroep die zo'n gemakkelijke prooi voor de mlm secte is. En van deze doelgroep ben jij weer het uitgetekende prototype.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door So be it »

Bespeur ik een tikkie jalouzie, Econixnix....? :oops:

Je gebrabbel is inderdaad "nix"....! :lol:

SBI

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Econometrist »

Bespeur ik een tikkie jalouzie, Econixnix....?
Ik kan er mee leven dat ik geen Donald Trump ben. Ik verdien dan wel niet zo veel als hij, maar de kans dat ik morgen failliet ben is toch ook kleiner dan die bij hem. Maar die redenatie zal je wel boven de pet gaan...
Je gebrabbel is inderdaad "nix"....!
Misschien dat ik inging op een door jou aangedragen onderwerp dat niets met de discussie, en al helemaal niets met mlm te maken heeft.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door So be it »

Sorry, Eco,

Heb er geen zin meer in.

Succes,

SBI

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Econometrist »

Sorry, Eco,

Heb er geen zin meer in.
Dus je gaat stoppen met mlm? Gefeliciteerd!
Ja, goedbeschouwd heeft het natuurlijk nooit zin gehad, goed dat je dat nu eindelijk zelf ook in ziet. Beter laat dan nooit. Maar denk eens aan al die tijd die je nu beschikbaar gaat krijgen, en al die feestjes bij vrienden en familie waar je weer welkom bent. Alleen die sociale verbetering is al die inkomstenderving van die paar tientjes per maand dubbel en dwars waard. En op de diverse fora zal je ook gelijk een stuk beter te pruimen zijn.
Proficiat hoor!!

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door So be it »

Ik lag in een deuk, Eco..... :roll:

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door mlmangel »

SBI, waar baseer je je op om te stellen dat Trump wellwillend staat t.o.v. mlm?

En wat staat er in het boek (Why We Want You to be Rich) over mlm?

In het persbericht is er sprake van "financial education", wat is de link met mlm?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door So be it »

En wat staat er in het boek (Why We Want You to be Rich) over mlm?
Sluit maar een lening af om het boek te kunnen kopen....

Je kunt het altijd wel weer kwijt op Internet voor 0,27 cent...., weet je nog?

SBI

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Econometrist »

Sluit maar een lening af om het boek te kunnen kopen....

Je kunt het altijd wel weer kwijt op Internet voor 0,27 cent...., weet je nog?
Ja, mlmangel, meer dan een reactie als dit had je natuurlijk ook niet kunnen verwachten. Deze reactie betekent in mlm kringen 'ik heb geen flauw idee' en dat resulteert in de openbaarheid tot een nietszeggende uitvlucht als dit.

Ik zal dan maar even de honneurs voor Jan waarnemen die het ook niet meer allemaal weet. Het bestaan van dit boek is hem ingefluisterd door een ACN-adept die redelijk in staat is succes te faken tegenover dit soort volgschapen. ACN is bezig wat aan hun statusverhoging te doen door een poging te wagen mee te liften op de naam en faam van Donald Trump en laat nu hun vazalletjes rondbazuinen dat Trump 'recently endorsed ACN' en met deze vage uitspraak suggereert dat hij het mlm concept onderschrijft. Een soort Jay Leno verhaal dus in de herkansing, en dat is dan altijd levensvatbaar omdat er een groot aantal hersenloze volgers dit onmiddellijk oppakt en mee gaan roepen. Nou ja, so be it...

In deze context wordt gerefereerd naar dit boek, en omdat natuurlijk toch niemand het gelezen heeft -of zich zelfs maar op de samenvatting heeft gericht- biedt dit voedingsbodem aan de tactiek om het succes van een algemeen bekende zakenman naar je toe te trekken. Bij de minder slimme medemens werkt dit, en de allerdomste holt er zelfs achteraan als hij zelfs tot een andere club behoort. Bereid je er maar op voor, sommigen leren het nooit. It will be this way for ever.

Gesloten