LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onur Air

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

De crash in Faro met Martinair was niet te wijten aan ondeugdelijk onderhoud van de kist waarmee gevlogen werd, maar aan een menselijke "error".
Op het moment van landen aldaar, hing er een groot onweer boven het vliegveld. Onder een onweer kunnen de VERTICALE (neerwaartse) winden een snelheid bereiken van 120 km/u.
Daar is geen enkel vliegtuig tegen bestand, zelfs Air Force One niet.
Een plotselinge wind met die snelheid krijgt ieder toestel uit de lucht..
Let wel: neerwaartse winden!

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Dit forum zit vol met mensen die er alles van denken te weten , je ziet maar weer hoe gauw ze iets afschuiven op politieke gronden of op huidskleur

IKk vind het zielige mensen , ga voordat je iets zegt eerst eens de feiten af

zielig hoor

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Over zielig gedrag gesproken...
Nederlandse piloten getreiterd met controles in Turkije

21-05-2005

ISTANBUL - Nederlandse piloten worden in Turkije sinds vorige week getreiterd met extra scherpe controles, zo meldt luchtvaartjournalist Arnold Burlage in de Telegraaf. De vermoedelijke oorzaak van de extra controles is het feit dat het Turkse Onur Air in Nederland een vliegverbod kreeg, waardoor de verhoudingen tussen beide landen op luchtvaartgebied gespannen zijn.

Woordvoerders van Martinair en transavia.com verklaren tegenover het ochtendblad dat er geen ernstige problemen zijn en dat passagiers geen hinder ondervinden van de controles. Enkele piloten beklagen zich echter over de behandeling in Turkije. Vliegers worden tot op de draad gecontroleerd, zo weet Arnold Burlage te melden.

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

als het omgekeerd zouw zijn zouw nederland juist het zelfde doen.

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 21 Mei 2005 00:38 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Laatste nieuws

Vliegtuigen van onur-air mogen weer landen
Ja, je weet alleen niet wanneer en waar..... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

figaro figaro

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door figaro figaro »

ik heb niks in de kranten van vandaag kunnen vinden!!!!!!!!!!!!!!
(Telegraaf en leeuwarder)
ff het internet afspeuren...................

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Ach, dat is ook helemaal niet waar!

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Jawel ik heb gehoord dat elk vliegtuig dat is opgestegen ook weer mag landen

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Kortste sprookje ter wereld

Er was 's een man die mocht niet met Onur-air vliegen

en hij leefde nog lang en gelukkig

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

forum lijkt meer op de never einding story

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Kortste sprookje ter wereld

Er was 's een man die mocht niet met Onur-air vliegen

en hij leefde nog lang en gelukkig
maar was wel ongelukkig omdat zijn reis niet door ging

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Maar gelukkig kreeg de stoute reisorganisatie, die hem eerst met die onbetrouwbare Onur op reis wilde laten gaan, spijt van zijn onverantwoordelijke gedrag, en gaf de beste man kosteloos een upgrade naar een Nederlandse maatschappij, zodat hij alsnog veilig op vakantie kon.

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Tis net het sprookje van Alladin met het zwevend tapijt. :D

Komt altijd goed terecht.

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Gast, 15:41 schreef:
Maar gelukkig kreeg de stoute reisorganisatie, die hem eerst met die onbetrouwbare Onur op reis wilde laten gaan, spijt van zijn onverantwoordelijke gedrag, en gaf de beste man kosteloos een upgrade naar een Nederlandse maatschappij, zodat hij alsnog veilig op vakantie kon.
Dit bericht slaat totaal nergens op! Hoe weet jij 100% ZEKER dat wanneer je met een Nederlandse maatschappij vliegt, je geen kans op gebreken hebt? En hoe weet jij zo zeker dat wanneer je met Onur Air vliegt, je een onveilige reis hebt? Heb je weleens met Onur gevlogen? :roll: Niet kletsen als je niet op de hoogte bent van de feiten.. :?

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ga juist af op de feiten.
Feit: Onur Air staat sinds 2003 onder vescherpt toezicht na een aantal incidenten.
Feit: Sindsdien hebben zich meerdere incidenten voorgedaan, zoals het willens en wetens willen gaan vliegen met een defecte motor.
Feit: Onur Air heeft niet voor de grap een vliegverbod gekregen in Nederland.
Feit: Ook in een aantal andere landen mogen ze niet meer komen.
Feit: In Belgie mogen ze nog wel landen, maar niet meer met alle toestellen.

En nee, ik heb nog nooit gevlogen met Onur Air. Gewoon omdat ik 2 jaar geleden al op andere forums verhalen had gelezen over Onur en omdat ze al 2 jaar onder verscherpt toezicht staan (ik ben niet gek).
En al had ik met Onur Air gevlogen, dan had ik nog niets kunnen zeggen over de veiligheid, want ik ben geen vliegtuigcontroleur. Dus moet ik afgaan op de feiten van deskundigen (zie boven).

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Ik begrijp niets van al die commotie om een vliegmaatschappij die een paar kleine steekjes heeft laten vallen. In de lucht gaat meestal allles goed, ook al zijn er wel eens incidenten (en niet alleen bij Onur air).
Op de Nederlandse wegen vallen jaarlijks nog steeds veel te veel slachtoffers en daar hoor ik niemand over.
Op de weg verongelukken is minder erg of zo?
Waarom geen heftige maatregelen tegen de veroorzakers van ongelukken op de weg en wel tegen een enkele vliegmaatschappij, die niet helemaal aan alle regeltjes voldoet.
Wordt het geen tijd voor doortastende maatrgelen zoals auto vernietigen, zeer hoge boetes, levenslange rijontzeggingen of gevangenisstraffen voor iedereen die onvoorzichtig rijdt?

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Is het nu Onur air of O NO air

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Als je er niets van begript dan het volgende , de vliegtuigen worden steeds ouder en de concurrentie steeds zwaarder . Als er dan maatschappijen zijn die het niet zo nauw nemen met de regels dan zullen er steeds meer bijna ongelukken zijn met als eindresultaat een paar ongelukkies

Maar ja dat geeft toch niet , op het grote aantal vervoerde passagiers zal het statistisch toch niets uitmaken .

Voor degene die deze turkse roulette wil blijven doen heb ik de volgende reis in de aanbieding . Avontuurlijke reis met parachuutspringen . Alles volledig verzekerd alleen de laatste meters niet

Succes met instappen

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

Ik begrijp niets van al die commotie om een vliegmaatschappij die een paar kleine steekjes heeft laten vallen. In de lucht gaat meestal allles goed, ook al zijn er wel eens incidenten (en niet alleen bij Onur air).
Op de Nederlandse wegen vallen jaarlijks nog steeds veel te veel slachtoffers en daar hoor ik niemand over.
Op de weg verongelukken is minder erg of zo?
Waarom geen heftige maatregelen tegen de veroorzakers van ongelukken op de weg en wel tegen een enkele vliegmaatschappij, die niet helemaal aan alle regeltjes voldoet.
Wordt het geen tijd voor doortastende maatrgelen zoals auto vernietigen, zeer hoge boetes, levenslange rijontzeggingen of gevangenisstraffen voor iedereen die onvoorzichtig rijdt?
Naar boven
Wat dacht je van levend verbranden , volledig verbrijzelen , verdrinken , neervallen enz enz want dat gebeurt er als je naar beneden valt

Verder met dit soort argumenten is ons land naar de knoppe gegaan
r

Gast

Re: Onur Air

Ongelezen bericht door Gast »

u bent niet de enige die de comotie hier rond niet begijpt

Gesloten