http://www.youtube.com/watch?v=a5R8U9S5 ... h_response
http://www.youtube.com/watch?v=DV8GrutJ ... re=related
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Ik heb het continu over MLM gehad. Zo schreef ik bijvoorbeeld eerder in de discussie:Niels2010 schreef: Wanneer heeft u het dan precies over MLM gehad?
En ook:De opzet van de meeste Aloe Vera MLM bedrijven blijft van te voren meestal erg vaag. Vaak wordt zelfs niet verteld over wat voor Aloe Vera product het gaat totdat je op een bijeenkomst bent geweest.
Zodra je aangemeld bent krijg je de verder benodigde informatie over het bedrijf en de Aloe Vera. Je hebt op dat moment dus het recht gekocht om Aloe Vera te gaan verkopen en kan vervolgens kan beginnen met het verkopen van Aloe Vera en het werven van nieuwe verkopers.
Dat heeft u dan toch niet onder deze forumnaam gedaan, want ze staan niet in uw lijst van berichten.CSM schreef:Ik heb het continu over MLM gehad. Zo schreef ik bijvoorbeeld eerder in de discussie:Niels2010 schreef: Wanneer heeft u het dan precies over MLM gehad?
En ook:De opzet van de meeste Aloe Vera MLM bedrijven blijft van te voren meestal erg vaag. Vaak wordt zelfs niet verteld over wat voor Aloe Vera product het gaat totdat je op een bijeenkomst bent geweest.
Zodra je aangemeld bent krijg je de verder benodigde informatie over het bedrijf en de Aloe Vera. Je hebt op dat moment dus het recht gekocht om Aloe Vera te gaan verkopen en kan vervolgens kan beginnen met het verkopen van Aloe Vera en het werven van nieuwe verkopers.
Wie is bekend met dit bedrijf, mijn ex man is reuze enthousiast en heeft mij gemaild of ik ook geen interesse heb. Het betreft de verkoop van Aloe Vera produkten.
Speerpunten:
- thuiswerk
- je bent bij de KvK ingeschreven
- zeer hoge verdiensten
- als manager 3-4000 euro netto verdienen
- bonussen en premies als je team goed zijn best doet
- gratis verre reizen als een bepaald quota is gehaald
- zogenaamde "ontmoet forever meetings"
- parttime meer verdienen dan iemand die fulltime werkt
- snel finacieel onafhankelijk (wat iedereen graag wilt)
Inderdaad. Al helemaal als je dit plaatje bekijkt:trebelski schreef:De uitleg van Forever Living komt aardig overeen met een piramidespel.

De vorm is irrelevant (vergelijk het Lyonesstopic); het gaat erom of mensen direct over elkaars aanmelding kunnen verdienen. Ik ben het met Trebelski eens dat dat bij FLP het geval lijkt te zijn en daarmee zou FLP inderdaad de classificatie 'piramidespel' verdienen.CSM schreef:Inderdaad. Al helemaal als je dit plaatje bekijkt:trebelski schreef:De uitleg van Forever Living komt aardig overeen met een piramidespel.
Kan me vergissen, maar dat lijkt toch vrij aardig op de piramide die ik een paar jaar geleden in Egypte zag
Zo'n internetexpert als u moet dat toch gemakkelijk weer kunnen vinden? Tip: even zoeken via google scholar.CSM schreef:Terug on topic. Aloe Vera drinken is slecht voor de gezondheid, dat heb ik gelezen in een wetenschappelijk tijdschrift. Vraag me s.v.p. niet meer welke, want dat was ergens in 1980 of zo....
Klopt, als je de verkeerde variant drinkt (zoals die bijvoorbeeld bij veel supermarkten verkocht word). Daarover is al eens een discussie geweest (het "bewijs" is zelfs op het blog van mlmangel te vinden). In diezelfde discussie bleek ook dat door het proces dat bijvoorbeeld FLP gebruikt dit geen probleem is bij hen (en de talloze onderzoeken die dat aantoonden zijn nog wel op het trosforum te vinden maar niet op hetzelfde, zogenaamd onafhankelijke blog waar ik net naar refereerde). Sterker nog, goed geproduceerde aloë vera (waarbij ook nog eens gekeken moet worden welke variant aloë gebruikt word) blijkt zeer heilzaam te zijn.Terug on topic. Aloe Vera drinken is slecht voor de gezondheid, dat heb ik gelezen in een wetenschappelijk tijdschrift. Vraag me s.v.p. niet meer welke, want dat was ergens in 1980 of zo....
Aha, op die fiets. Ja, het forum is een afspiegeling van het gewone leven. Ik vertrouw op de moderatoren of is het moderators.seconds-out schreef:Blijkbaar niet, anders zou de moderator wel de meldtoets weghalen.mzuri schreef: Kan de moderator dat niet zonder je melding ? ?
Hallo hier is de laatste poster.antileugens schreef:Aloë Vera kan inderdaad giftig zijn maar niet de varianten die FLP gebruikt en al helemaal niet als ook nog eens de juiste productiemethoden wordt gebruikt. Zoals al uit den treuren is aangetoond, in tegenstelling tot wat de laatste poster plaatst. Geen bewijs of niks, enkel loze kreten zonder enige onderbouwing.
Hier zou ik graag een onderbouwing van willen zien !Aloë Vera kan inderdaad giftig zijn maar niet de varianten die FLP gebruikt en al helemaal niet als ook nog eens de juiste productiemethoden wordt gebruikt.
Een nieuwe dag, een nieuw geluid.seconds-out schreef:Aloe Vera is NIET voor inwendig gebruik geschikt.
Alleen kwakzalvers zullen anders beweren.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Alo%C3%AB_vera
Een variant van Aloë welke niet giftig is kan geen Aloë Vera (= ware Aloë), ofwel Aloë Barbadensis Miller, zijn. Het zal dan wel een van de andere vele planten uit de Aloë-famillie betreffen. Zou het niet handig zijn deze dan bij naam te benoemen, ipv. alles maar Aloë Vera te noemen?antileugens schreef:Aloë Vera kan inderdaad giftig zijn maar niet de varianten die FLP gebruikt en al helemaal niet als ook nog eens de juiste productiemethoden wordt gebruikt. Zoals al uit den treuren is aangetoond, in tegenstelling tot wat de laatste poster plaatst. Geen bewijs of niks, enkel loze kreten zonder enige onderbouwing.