@ Pavlova -
hoewel ik het met de kern van je laatste alinea eens ben - heb ik alle Lindorff topics gelezen. Daarop kom ik tot de conclusie dat "u bent fout, wij niet - u moet betalen" een beetje een standaard mantra is.
Aangezien UPC een reputatie van administratief wanbeleid voert (en Ziggo, en.. en...) zou men op zijn minst bij een vordering direct de bescheiden moeten voegen waar deze vordering op gebaseerd is. (Ik bedoel maar, je KAN eens wat vergeten)
Dat bij sommige incassoburos, waaronder Lindorff en Intrum bijvoorbeeld, te korte meldingen worden gedaan, geeft te denken. Want, indien een vordering terecht is, waarom niet gelijk de achterliggende facturen / rekeningen erbij?
Is voor mijn geheugen goed, en als zij fout zijn, kan je dat mischien gelijk op vriendelijke wijze uit de wereld helpen.
Wat mij zorgen baart is het (mis)bruik van de telefoon. Vanuit het niets bellen, en zeggen "betalen". IJ maakt het nog bonter, door vele malen achtereen te bellen (zie diverse topics) - maar dit is ook niet juist. Daarom ook het gevoel dat het bedreigend word... maar dat ben ik