LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Anne76
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 nov 2010 10:01

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Anne76 »

Zou iemand mij die getuigenis toe kunnen sturen in een pb?
Alvast bedankt!

Jeannot
Berichten: 27
Lid geworden op: 27 nov 2010 19:16

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Jeannot »

mdejong64 schreef:Zou iemand mij dat mailtje misschien kunnen sturen?
Asjeblief :

Ruud270885

Geregistreerd: 10 maart 2011 20:22
Berichten: 1


Hier een ex werknemer van Extremediscount - 10 maart 2011 20:40
Beste allen gedupeerde,

Ik ben een ex werknemer van extremediscount en net als jullie nu een gedupeerde. Ook ik heb nog een half maandsalaris van Dhr. Tom van Zundert tegoed en ook mij weigert hij uit te betalen. Ik heb recht op dit half maandsalaris, omdat ik nog een halve maand na het stoppen van het bedrijf een contract had, maar omdat ik geen rechtsbijstand verzekering heb moet ik een advocaat inschakelen om hier een zaak van te maken. Hier heb ik echter te weinig geld voor.

Ik ben op 1 september 2010 begonnen bij Extremediscount als bedrijfsleider. Al snel kreeg ik in de gaten dat ik een grote fout had gemaakt om voor dit bedrijf te gaan werken. Waar ik een mooi takenpakket toebedeeld kreeg, bleek dit in de praktijk anders. Ik was daar voornamelijk bezig met klachtenafhandeling. De klachten gingen voornamelijk over het niet ontvangen van een besteld product of het niet terugstorten van geldbedragen bij consumenten die hun product niet geleverd hadden gekregen. Dhr. Tom van Zundert wou deze mensen zelf nooit te woord staan.

Eén van de oorzaken waarom het regende aan klachten was de valse levertijden die Tom van Zundert gaf voor zijn producten. Vele producten stonden op 1 tot 5 werkdagen en stonden op het internet aangegeven als zijnde op voorraad. Realiteit was dat vele producten niet op voorraad stonden en dat de 1 tot 5 werkdagen nooit gehaald kon worden. Zoals ik eerder vertelde ben ik daar begonnen op 1 september 2010 en al vanaf die datum waren er al leveranciers die niet meer uitleverde aan Extremediscount. Toch wilde Dhr. Tom van Zundert deze producten op zijn site laten staan om zo traffic te genereren.

Meerdere malen heb ik aangeven de levertijden aan te passen en ons vooral als discounter te profileren. Ook heb ik meerdere malen aangegeven de producten van de site af te halen die niet meer geleverd konden worden(de producten die van de leveranciers kwamen die niet meer leverde aan Extremedisount). Ook hier wou Dhr. Tom van Zundert niet aan. Hij wou traffic en cash flow genereren. Dhr. Tom van Zundert bood vele producten op zijn site aan waar hij bij voorhand al kon weten dat hij deze niet kon leveren. Pure oplichterij.

Daarbij had je nog zijn houding. Dhr. Tom van Zundert wou zelf de telefoon nooit opnemen. Wij(het personeel) moesten altijd tegen klanten zeggen dat hij niet aanwezig was. Wanneer er dan een klant belde met een klacht en wij vertelden hierover zei hij vaak: ‘’ Hij moet niet zo zeuren’’ of ‘’Zeg maar dat het product er aan komt’’. Dit zei hij dan ook vaak met een lach. Het personeel kreeg dan ook elke dag de opdracht om te liegen.

Ik wil dit graag melden aan jullie gedupeerde, omdat dit jullie beslissing kan beinvloeden om er een zaak van te maken ofwel het faillissement aan te vragen. Dhr. Tom van Zundert heeft jullie opgelicht door producten op zijn site te zetten die hij niet kon leveren en door valse levertijden en voorraadindicaties te geven.

Mochten jullie een getuige willen hebben in jullie zaak tegen Dhr. van Zundert dan kunnen jullie hiervoor contact met mij opnemen. Mijn email adres is: [email protected].

Met vriendelijke groet,

Ruud Ketelaars

g.v.campenhout
Berichten: 35
Lid geworden op: 30 nov 2010 19:23

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door g.v.campenhout »

Ik heb gisteren onderstaande mail ontvangen. Al maanden geleden is door mij
persoonlijk bij de politie in mijn woonplaats aangifte gedaan. Moet ik nu weer aangifte gaan doen zoals in deze mail gevraagd wordt? Dat lijkt mij wel overdreven.





Geachte mevrouw, heer,

Uw melding heeft geleid tot nader onderzoek.

Onlangs heeft u een melding gedaan van internetoplichting. Aangezien er voor het meldpunt voldoende aanleiding bestaat voor een strafrechtelijk onderzoek, willen wij u vragen binnen 14 dagen aangifte te doen.

U kunt dit eenvoudig doen door in te loggen op het portaal van mijnpolitie.nl (http://www.mijnpolitie.nl) met gebruikmaking van uw DigiD.

Uw reeds eerder ingevoerde gegevens bij de melding worden automatisch ingevuld in uw aangifteformulier. Controleer bij het doen van aangifte of u de juiste domeinnaam heeft ingevoerd, zodat uw gegevens op de juiste plek terechtkomen.

Wij hopen u van dienst te zijn,

Met vriendelijke groet,
Meldpunt Internetoplichting

ingrid123
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 mar 2011 07:39

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door ingrid123 »

probleem is dat radar het eraf haalt, en een email privacy kent
misschien via marktplaats; oproepen ?

ingrid123
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 mar 2011 07:39

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door ingrid123 »

daar is-tie al.... snel printen

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Ik vraag me af waarom dit is weggehaald.

Wie heeft daarom gevraagd - en waarom is dit weggehaald.
Je schept zo een beeld dat Tros Radar er belang bij zou hebben...

Anne76
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 nov 2010 10:01

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Anne76 »

Ruud: Heb je al aangifte gedaan? De politie is er immers een zaak van aan het maken.

Jeannot
Berichten: 27
Lid geworden op: 27 nov 2010 19:16

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Jeannot »

Anne76 schreef:Zou iemand mij die getuigenis toe kunnen sturen in een pb?
Alvast bedankt!
Is ondertussen naar jou in PB verstuurd. Ik heb een kopie ervan bezorgd aan mijn plaatselijk politiekantoor.
mvg

Gedupeerde M.
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 mar 2011 14:14

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Gedupeerde M. »

Ik ben ook een gedupeerde en ik lee shier al een tijdje mee. Vandaag hebben we weer een mailtje gekregen van ED (tenminste, de mensen die niet akkoord zijn gegaan). Ik beninderdaad niet akkoord gegaan en heb ED dat schrijftelijk laten weten.

In de mail staat dat de zaak voor de rechter komt als niet iedereen akkoord gaat. Dan worden de 'weigerachtige schuldeisers' gehoord door de rechter in Breda. Mijn vraag aan degenen die hier verstand van hebben: wat gebeurd er wanneer deze schuldeisers (oa ik dus) niet komen bij die rechtzaak? Ik kan niet helemaal die kant op komen, ik woon aan de andere kant van het land en heb gewoon mijn baan. Bovendien ben ik niet van plan om zoveel geld te betalen voor het OV naar die kant.

Er staat dat een groot aantal crediteuren al akkoord zijn gegaan. Is er van jullie al iemand akkoord gegaan? Ik weet dat niet iedere schuldeiser hier zit, maar ik ben wel benieuwd naar de redenen om akkoord te gaan. Zelf vind ik 5,50 (en dus nu 6.25)% veel te weinig, in mijn geval (rond de 60 euro) zelfs verwaarloosbaar.


En nog even klagen. Wát een taal gebruiken ze. Ik denk dat ze hopen dat mensen er niks van snappen en dan maar akkoord gaan.
Voorbeeldje:
"Het verzoek wordt toegewezen indien de schuldeisers in redelijkheid niet tot weigering van instemming met de schuldregeling hebben kunnen komen, in aanmerking genomen de onevenredigheid tussen het belang dat de schuldeiser heeft bij de uitoefening van de bevoegdheid tot weigering en de belangen van de schuldenaar of de overige schuldeisers die door de weigering worden geschaad."
Volgens mij staat er: het verzoek wordt toegewezen als de schuldeisers het voorstel niet weigeren omdat het anders lullig is voor Ton van Zundert en de mensen die al hebben toegezegd. Toch? haha.

mdejong64
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 mar 2011 08:06

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door mdejong64 »

we kunnen maar beter met ons allen naar de esdoorngaard gaan, en ons geld persoonlijk ophalen :?

philip van beirs
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 nov 2010 11:57

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door philip van beirs »

Heb Tom zijn email vandaag ook ontvangen.
Man man, wat een leugenaar.... natuurlijk moet je je niet komen verantwoorden bij de rechtbank van Breda waarom je niet akkoord gaat !
6,25 % hahaha die kerel denk echt dat hij slim is en iedereen nog wat onder druk kan zetten zodat hij er toch goedkoop van gaat afkomen

Ik denk het niet tommeke; als je dit leest, 6,25% op je vuile smoel ja !
Philip
Bhadri
Ordon

Groetjes uit Belgie !

converter
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 mar 2011 11:10

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door converter »

krijg ook net een mailtje van T, waarin ik word aangesproken met de titel weigerachtige crediteur.

nu vind ik het wel mooi geweest

gesmurfd
Berichten: 20
Lid geworden op: 23 nov 2010 15:23

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door gesmurfd »

milantsja schreef:Ook ik ben slachtoffer geworden van deze praktijken.
Ik heb al contact gehad met fraudehelpdesk.nl
Deze kunnen niks betekenen en verwijzen naar:

Dit zijn helaas veel voorkomende praktijken. U kunt van dit voorval een melding maken bij het Meldpunt Internetoplichting; http://www.mijnpolitiebureau.nl. Wanneer zij een onderzoek gaan starten, zult u per mail benaderd worden om aangifte te komen doen.

Dit ga ik ook zeker doen!
Ik ben nu al enkele keren gebeld door Fraudehelpdesk. Zij geven aan de zaak niet voor ons op te kunnen lossen, maar wel onder de aandacht te kunnen brengen van partijen die iets zouden kunnen doen.
Wat ze ook aangeven is dat iedereen aangifte moet doen. Ik denk dat in deze de getuigenis van de ex-werknemer ook kan helpen. *schermprint gemaakt*

En zoals iemand hier al schrijft- het lijkt wel de wereld op zijn kop dat je wanneer je niet instemt met de "vergoeding", wordt aangemerkt als weigerachtige crediteur. Ik heb er wel een retourje Breda voor over als ik voor de rechter uit mag leggen waarom ik niet akkoord ga.

efvee
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 feb 2011 13:11

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door efvee »

Ik begrijp dat ik niet de enige ben die vanmiddag een dreigmail van de "heer" van Zundert heeft ontvangen. Hij kan me echt de bietenbrug op en het lijkt me heel leuk om met zijn allen naar de rechtbank te stappen. Ik heb al enige tijd geleden aangifte gedaan bij de politie. Dat kon ook in mijn eigen gemeente.
Als hij zo langzaam per procent het bedrag opvoert, komt ooit de dag dat hij het volledig betaalde bedrag terugbetaalt en zo hoort dat ook.

Dank aan de eerlijke ex-medewerker. Ik heb zijn verhaal ook bewaard

Flora

g.v.campenhout
Berichten: 35
Lid geworden op: 30 nov 2010 19:23

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door g.v.campenhout »

Is hij nu helemaal van de pot gerukt. Mij uitmaken voor een weigerachte crediteur.
Dit is de wereld op zijn kop! Mij € 163,50 laten betalen en niets leveren?!
Mijn acoord zal hij nooit krijgen.
Ruim € 234.000,- schuld opbouwen is niet iets van enkele weken maar van vele maanden en niemand greep in. Schandalig dat dit mogelijk is.

1961_Erik
Berichten: 16
Lid geworden op: 26 nov 2010 18:32

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door 1961_Erik »

Kreeg vandaag deze mail :
Betreft: Sanering van de schuldpositie van de heer T. van Zundert, voorheen handelend onder de eenmanszaak met als handelsnaam Extremediscount.nl en Jotom, voorheen gevestigd te 5051 DV Goirle aan de Nobelstraat 32 met als postadres Postbus 193, 5050 AD Goirle.


Geachte heer x,

In bovengenoemde zaak berichten wij u als volgt.

Bij het saneringsvoorstel van 11 februari 2011 is aan u medegedeeld dat er een betwiste vordering aanwezig was in de (concurrente) schuldpositie alsmede dat er een boekencontrole zou plaatsvinden door de Belastingdienst.

Gedurende de afgelopen weken is met de crediteur van de betwiste vordering uitvoerig overleg gevoerd om tot een correcte vaststelling van de vordering te kunnen komen. Uiteindelijk is de vordering verlaagd, en derhalve de totale schuldpositie, met een bedrag van € 234.332,51. Na afronding van de boekencontrole door de Belastingdienst is de fiscale vordering eveneens vastgesteld.

Het directe resultaat van de verlaging van de betwiste vordering en de vaststelling van de fiscale vordering, is dat het aanbiedingspercentage voor alle crediteuren kan worden verhoogd. Slechts ter indicatie, kan uitgaande van de huidige crediteurenpositie een aanbieding worden gedaan van ten minste 6,25 % tegen finale kwijting van de restschuld. Bij totstandkoming van het akkoord zal de definitieve berekening plaatsvinden.

Ten tijde van het opstellen van dit schrijven hebben veel crediteuren een standpunt ingenomen aangaande het saneringsvoorstel. Een groot aantal crediteuren zijn akkoord gegaan met het saneringsvoorstel. U heeft aangegeven niet akkoord te gaan met het saneringsvoorstel.

Vanaf 1 januari 2008 is de Faillissementswet gewijzigd, hetgeen inhoudt dat, alvorens de heer Tom van Zundert een beroep kan doen op de Wet schuldsanering natuurlijke personen (Wsnp), de heer Tom van Zundert de rechtbank kan verzoeken weigerachtige crediteuren te bevelen in te stemmen met het saneringsvoorstel. Hiertoe zal de Rechtbank Breda een dag bepalen waarop de weigerachtige schuldeisers worden gehoord. Het verzoek wordt toegewezen indien de schuldeisers in redelijkheid niet tot weigering van instemming met de schuldregeling hebben kunnen komen, in aanmerking genomen de onevenredigheid tussen het belang dat de schuldeiser heeft bij de uitoefening van de bevoegdheid tot weigering en de belangen van de schuldenaar of de overige schuldeisers die door de weigering worden geschaad (art. 287a Fw). Indien het verzoek wordt toegewezen, kan de rechtbank de schuldeiser die instemming met de schuldregeling heeft geweigerd, veroordelen in de kosten van de procedure. Indien het verzoek wordt afgewezen zal behandeling van het verzoekschrift tot toepassing van het beroep op de Wet schuldsanering natuurlijke personen (Wsnp) plaatsvinden.

Alvorens de Rechtbank te Breda zal worden verzocht een dag te bepalen waarop de weigerachtige schuldeisers worden gehoord, dienen wij u nogmaals te verzoeken in te stemmen met het saneringsvoorstel en de akkoordverklaring getekend te retourneren. Indien u de akkoordverklaring niet meer voorhanden heeft, dan vindt u deze op:


http://www.extremediscount.net/pdf.php? ... [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]


Zo u reeds kenbaar is gemaakt bij het onderhavige saneringsvoorstel, zijn alle financiële stukken via http://www.extremediscount.net te raadplegen. Indien uw instemming afhangt van nadere en relevante informatie die niet reeds is gepubliceerd, verzoeken wij u dat schriftelijk kenbaar te maken opdat wij u van alle relevante stukken kunnen voorzien.

Vriendelijk doch dringend verzoeken wij u binnen 6 dagen na dagtekening van dit schrijven, derhalve uiterlijk op 22 februari 2011, kenbaar te maken of u alsnog wenst in te stemmen met het saneringsvoorstel. Indien wij van u geen reactie ontvangen gaan wij ervan uit dat u het voorstel afwijst.

Indien een minnelijk akkoord alsnog tot stand kan worden gebracht zal het dossier kunnen worden beëindigd door middel van de uitdeling van de akkoordgelden.

Bij het uitblijven van een akkoord zullen, zoals hiervoor beschreven, weigerachtige crediteuren door de rechtbank kunnen worden gehoord.

In het vertrouwen u hiermede naar behoren te hebben geïnformeerd, tekent,


met vriendelijke groet,


Tom van Zundert
Wat opvalt :
- Alleen hij communiceert, niet een advocaat, niet een curator, geen insolventiebureau.
- Hij noemt reageren voor 22 februari (...) [ hoe dom kun je zijn ]
- Het klopt wel wat hij zegt dat een rechter kán beslissen dat ook de 'weigeraars' gedwongen worden in te stemmen.
- Het klopt NIET dat de weigeraars de evt.kosten moeten betalen ; dat is meneer van Zundert die zichzelf overschat en 'ons' onderschat.

Ik neem geen genoegen met de schamele 6¼ %.

Die figuur is wel heel brutaal.....mij en talloze anderen een oor aannaaien (bewust) en wanneer ik -en velen met mij - dan zijn al dan niet verzonnen aalmoes niet wil accepteren...me/ons nog intimideren ook.

Ik denk dat hij binnenkort inderdaad voor de rechter staat...maar niet op een manier die hij zelf nu voor ogen heeft.

Louk
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mar 2011 17:28

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Louk »

Ik heb ook aangifte gedaan.
Kreeg vandaag een bericht dat ik een weigerachtige crediteur ben, omdat ik niet akkoord ga met 5% of 6.5% van het mij verschuldigde bedrag.

g.v.campenhout
Berichten: 35
Lid geworden op: 30 nov 2010 19:23

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door g.v.campenhout »

Ik ben geen weigerachtige Crediteur, maar U, "heer" Van Zundert, bent een weigerachtige Debiteur ! Zo zit dat.

levengenietster
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 nov 2010 14:29

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door levengenietster »

ook ik kreeg gisteren een mail van meldpunt om alsnog aangifte te doen bij de politie, dit heb ik meteen gedaan. Vandaag een mail gehad over dat ik niet inga op zijn voorstel ! het koste mij toen geld en nu nog veel tijd ook !

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 03 jan 2012 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten