LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hamburg-mannheimer

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
EchteMeisje
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jul 2003 17:28

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door EchteMeisje »

Alsjeblieft zeg.

Dater in België een pensioentekort is, betekent nog niet dat dat in Nederland ook het geval is. En dat is er ook bijna niet.

Ga die wervingspraatjes van je dus maar op de vogeltjesmarkt houden en niet hier.

jaco533

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door jaco533 »

Hier moet ik nu echt om lachen.Ik ben het met je eens dat er in Nederland geen zo'n groot probleem is wat het pensioen betreft.Maar dat neemt niet weg dat je toch een centje kunt opzij zetten.Waardoor je nog fiscaal voordeel op krijgt.
Ik zeg het nog eens: als de staat een "cadeau" geeft moet het zijn dat er toch ergens een probleem is of komt.
Wat mijn wervingspraatje betref wou ik gewoon eens duidelijk maken wie Hamburg-Mannheimer is .Want ik kan het weten ik werk er al 5 jaar bij.En als je denkt dat het enkel een piramidespel is dan heb je het helamaal mis.Want ten eerste het is geen spel en ten tweede ER MOET GEEN GELD INGELEGD WORDEN!!!!
Wat er wel moet geinvesteerd worden is tijd.Dat is alles.
Oja,wist je dat er bij Hamburg-Mannheimer ook financieel adviseurs werken die NIET WERVEN?
Ik dacht nochthans dat ik op de forum zat van Hamburg-Mannheimer.Dus als mensen er niets over willen over lezen moeten ze maar een ander forum zoeken .Want het is altijd gemakkelijk om iets in het negatieve te trekken.

mirtje

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door mirtje »

Echte Meisje doet het met Simon Beroeps matig :wink:

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Wat een rare opmerking.

zjeflegrande

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door zjeflegrande »

Alsjeblieft zeg.

Dater in België een pensioentekort is, betekent nog niet dat dat in Nederland ook het geval is. En dat is er ook bijna niet.
Waar heb jij de laatste 25 jaar gezeten ????????

Volgens het CBS heeft 89% van alle Nederlanders een ernstig pensioen tekort.
80% van de Nederlanders is nog niet eens bewust van het gigantische probleem dat er is ontstaan.
Een gemiddelde Nederlander heeft op 65 jarige leeftijd een inkomen dat gelijk is aan 50% van het laatst verdiende loon.

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

ja, en zeker wanneer je als zelfstandige in de MLM werkzaam bent, want daar heb je natuurlijk helemaal geen pensioenfonds.

Dan moet je je wel verzekeren..........

EchteMeisje
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jul 2003 17:28

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door EchteMeisje »

Touché...

EchteMeisje
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jul 2003 17:28

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door EchteMeisje »

Enne Zjef,

Kun je jouw beweringen over de CBS cijfers ook onderbouwen met een link naar die publicatie van het CBS?

mirtje

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door mirtje »

Zo Echte Meisje weer aan het werk :?:

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Pas maar op mirtje anders krijg je straks een adviseur van HM op bezoek.

jaco533

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door jaco533 »

Gelijk welk mlm aanzie ik als een bijverdienste,en niet direct als hoofdberoep .Het is maar als je zeer veel gewerkt hebt dat je misschien kunt zeggen van nu doe ik dit in hoofdberoep.Want je moet niet vergeten dat er inderdaad belastingen ,sociale kas en kleine risicodekkingen moeten betaald worden.
DE MEESTEN DENKEN DAT H-M ENKEL EN ALLEEN MLM IS.Wel die hebben het allemaal mis.Ik ben nu enige tijd bezig en heb reeds 2500EH zonder het zweet van iemand anders. :wink:
Ik ben het met jullie eens dat er mensen gans alleen de baan opgestuurd worden zonder eigenlijk genoeg te weten van het product dat ze verkopen.En zo gebeuren er zeer negatieve ervaringen ,met de slechte naam van de maatschappij als gevolg.Waar velen niet bij stilstaan is dat je bij H-M veel bijleert over de ganse financiele wereld.
Vb.bij het kopen van een huis,autoverzekeringen en alle andere verzekeringen.Want agentschappen van H-M verkopen niet enkel h-m producten maar hebben ook het recht om producten van bv.Fortis of AXA te verkopen.
Wees maar zeer gerust dat de banken ook mensen op welke manier dan ook willen binnenduwen.Ga maar eens gaan informeren voor een hypothecaire lening en een schuldsaldoverzekering.
En al die truukjes van :als je hier een autoverzekering neemt dan krijgt u korting.DIT IS DIKKE ZEVER.Want dan hebben ze je 2maal liggen .
De eerste keer omdat ze die korting ALTIJD kunnen geven zonder dat je die verzekeringen neemt.
En een tweede keer omdat die autoverzekering waarschijnlijk niet de goedkoopste zal zijn.Dit heb ik meegemaakt bij de Fortis. :shock:

EchteMeisje
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jul 2003 17:28

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door EchteMeisje »

Dus als jij dat 'dikke zever' noemt, dan betekent dit dat de maatschappijen waarmee HM zaken doet (en in Nederland zijn dat er maar 4) ook niet te vertrouwen zijn.

Misschien wil je nog wat vaker posten zodat iedereen weer kan lezen waarom ze ook alweer geen zaken moeten doen met HM?

Gast4
Berichten: 220
Lid geworden op: 03 nov 2003 21:15

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast4 »

Ik dacht met 5 maar daar wil ik van af zijn ??

mirtje

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door mirtje »

Van s'morgens vroeg tot laat in de avond bezig zeg. Wat een energie.
Kun je beter in echte werk stoppen Meisje

zjeflegrande

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door zjeflegrande »

Helaas Gast, ik moet je teleurstellen, via HM bouw je wel pensioen op.
Niet slecht, een zelfstandige die toch pensioen opbouwt, zonder dat hij zich extra moet verzekeren !!


NVS
Bouwfonds
ING
Nieuwe Hollandse Loyd
Das
DKV
Rijnmond
London

Volgens mij zijn dat er 8 !!

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Zjef,

Je reactie spreekt voor mij voor zich, had je al afgedaan als oprechte poster, dan voor mij helemaal nu je jezelf als gast blijft melden, en niet "the guts" hebt je te registreren.

Maar goed op zich is dat wel de HM's, niet registreren en toch mee willen doen.

Gaat niet lukken :shock:

jaco533

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door jaco533 »

Echtemeisje Toch...
Ik heb inderdaad gezegd dat onze agenschappen zaken doen met andere maatschappijen.Daar bedoel ik mee dat agentschappen (=makelaars) zaken mogen doen met alle maatschappijen en NIET ALLEEN DEZE VAN DE ERGO GROEP!!!Dus zijn het er meer dan 4
Het is wel de persoon die het product verkoopt die verantwoordelijk is voor zijn daden en NIET de maatschappij zelf .
Je ziet dat je er niet veel van kent hoor .Wees eerst op de hoogte van de zaak in kwestie voor dat je er kritiek op geeft.Want kritiek geven kan iedereen maar zelf iets verwezenlijken dat is iets anders hé.
Zoals men zegt:"DE BESTE STUURLUI STAAN aan WAL".

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

oei oei oei

echte meisje staat echt niet aan de wal

die staat heel stevig achter haar eigen roer

en dat schip zou wel eens een heel eind zeewaardiger kunnen zijn dan het jouwe, jacco hoeveel-ook-weer.

EchteMeisje
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jul 2003 17:28

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door EchteMeisje »

Jacco,

Ga vooral door met reageren. Het is al een tijd geleden dat ik zo moest lachen om andermans berichten. :)

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

En ik moet altijd lachen om jouw commentaar over HM je weet er gewoon veel van. :o

Gesloten