Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

@ Scharrel ?

Is dit nu een verkapte oproep voor 1e TV uitzending?
Jij mag in de Besto,
Antoinette Hertsenberg in een Made in "Kalkoen" vest , gratis gevonden op Lesbos.
En ik ga mijn Made in "Porselijn" op de WC opblazen en kijken of ik er uit kan komen?

Als vele forum leden van alles meenemen om een test te doen, ik vind dat er een Europees keurmerk moet komen +
verkoopverbod van de langzaam zwaarder wordende made in Kalkoen versie!

Of zijn er nog meer onderwerpen die we als Forum leden in de eerste uitzending op tafel kunnen leggen?
En dan kun je gelijk je levensgevaarlijke maar wettelijk goedgekeurde laten zien.

Een uitzending op locatie met meer ruimte op eenstrandje langs een rivier is wel 1½ meter afstand geen enkel probleem.

Ik weet dat er kinder vesten zijn die fout gemaakt zijn, je moet dan op je buik blijven en water happen...
dus de Augurkjes mogen ook als wegwerp kinderen ingezet worden.

En bij plotselinge hoosbui, deze uitzending valt toch al in 't water!

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Live de "Damkwestie" in de gemeenteraad
https://amsterdam.raadsinformatie.nl/ve ... 10-06-2020

Erthanax
Berichten: 10068
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Nog een kijktip. Jammer dat ik er nu pas aan denk die te delen: de webserie Toen we de tijd hadden van De Vandalen (hier te vinden).

Het is een buitengewoon knap gemaakte serie in coronabeperking. Twintig afleveringen, de eerste kwam in april online. Gemaakt zonder subsidie, zonder reclame, gewoon met eigen geld en sponsoring (tikkie) van de kijkers/streamers. De producent denkt na over een tweede reeks.

Je moet ze wel chronologisch kijken, dan zijn de relaties duidelijker. En vooral doorkijken tot ná de aftiteling.

Geweldig script, geweldige acteurs. Warm asnbevolen.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Naar Zweden kan vandaag nog, of je er ook aankomt is de vraag!

En volgende jaar bepaal ik tegen die tijd wel hoe de 2e of 3e golf dan is.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Bob Schurkjens schreef:
09 jun 2020 17:10
Geachte heer/mevrouw,
Naar aanleiding van de berichtgeving vandaag in diverse media over een getaserde hond in Duiven heb ik de volgende vragen:

Is het bekend hoe vaak op jaarbasis dieren in Nederland worden getaserd door de politie en/of andere overheidsdiensten? Wordt dit ergens geregistreerd en wordt hiervoor verantwoording afgelegd? Bestaat er een geweldsinstructie bij de politie inzake het taseren van dieren?

Als een en ander niet helder is, kunnen hier dan Kamervragen over gesteld worden door de PvvD?

Zeer bedankt voor uw aandacht en met vriendelijke groet.
Er komen nu Kamervragen door de PvdD over deze hond Tommy aldus PvdDkamerlid Frank Wassenberg

scharrelschipper
Berichten: 1880
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Het moet niet gekker worden!!
Krijg net een mail van Ban Ki Moon Secretaris generaal van wat ook weer?
ik moet mijn bank gegevens en ik denk ook mijn pin code aan een Zwitserse bank doorgeven binnen 10 dagen,anders krijg ik mijn 950000 dollar niet waar ik recht op heb vanwege de corona crisis.
Bill Gates en het WHO,de Europese unie,de wereld bank,IMF,UN en nog een paar steunen dit allemaal.
Wat moet ik met al dat geld? :shock: :o :?

witte angora
Berichten: 32003
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

In de sloot gooien.

Jablan
Berichten: 6200
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

Hier op het forum wordt meer geboden, Scharrelschipper: Een mij onbekende stervende dame wil ruim een ton aan mij nalaten :mrgreen:

Als je het geld aan ons overmaakt, wordt het in onroerend goed geïnvesteerd met een prettig rendement. Je moet alleen even naar Liechtenstein rijden om dat fiscaal gunstig te regelen. :!:

scharrelschipper
Berichten: 1880
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Jablan schreef:
11 jun 2020 21:06
Hier op het forum wordt meer geboden, Scharrelschipper: Een mij onbekende stervende dame wil ruim een ton aan mij nalaten :mrgreen:

Als je het geld aan ons overmaakt, wordt het in onroerend goed geïnvesteerd met een prettig rendement. Je moet alleen even naar Liechtenstein rijden om dat fiscaal gunstig te regelen. :!:
Ja, die krijg ik ook regelmatig.
Heel zielig,ze hebben of een terminale ziekte of ze werken bij een bank en hebben ergens een paar miljoen van een overleden cliënt gevonden wat naar een goed doel moet.
En dat ben ik dan.
ik krijg ze meestal in het Frans of steenkool Engels.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Als ze duizend kilo trekdrop kunnen leveren, ga ik alsnog voor de bijl. Laat het goud en de ruwe diamanten maar zitten.

scharrelschipper
Berichten: 1880
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Bob Schurkjens schreef:
11 jun 2020 21:42
Als ze duizend kilo trekdrop kunnen leveren, ga ik alsnog voor de bijl. Laat het goud en de ruwe diamanten maar zitten.
Ben ik misschien te jong voor,maar wat is trekdrop? :?:

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Trekdrop was een elastische, zeer smakelijke dropsoort die in Nederland werd geproduceerd door de firma Hoepman. Haribo nam het bedrijf jaren geleden over en heeft besloten de productie van trekdrop te stoppen omdat het niet meer zou renderen. Werd alleen in Nederland verkocht.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door tttlocke »

scharrelschipper schreef:
11 jun 2020 20:51
Krijg net een mail van Ban Ki Moon Secretaris generaal van wat ook weer?
Pas op, die mail is niet echt. Die man is al ruim 3 jaar geen secretaris-generaal (van de VN) meer.

scharrelschipper
Berichten: 1880
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

tttlocke schreef:
11 jun 2020 21:59
scharrelschipper schreef:
11 jun 2020 20:51
Krijg net een mail van Ban Ki Moon Secretaris generaal van wat ook weer?
Pas op, die mail is niet echt. Die man is al ruim 3 jaar geen secretaris-generaal (van de VN) meer.
Ja,dat had ik al door.
Heb dan ook mijn bank gegevens voor die 950000 dollar maar niet door gemaild :D

Lady1234
Berichten: 27378
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Jablan schreef:
11 jun 2020 21:06
Hier op het forum wordt meer geboden, Scharrelschipper: Een mij onbekende stervende dame wil ruim een ton aan mij nalaten :mrgreen:

Als je het geld aan ons overmaakt, wordt het in onroerend goed geïnvesteerd met een prettig rendement. Je moet alleen even naar Liechtenstein rijden om dat fiscaal gunstig te regelen. :!:
Sinds wanneer is een ton meer dan 950000 dollar?

scharrelschipper
Berichten: 1880
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Lady1234 schreef:
11 jun 2020 22:57
Jablan schreef:
11 jun 2020 21:06
Hier op het forum wordt meer geboden, Scharrelschipper: Een mij onbekende stervende dame wil ruim een ton aan mij nalaten :mrgreen:

Als je het geld aan ons overmaakt, wordt het in onroerend goed geïnvesteerd met een prettig rendement. Je moet alleen even naar Liechtenstein rijden om dat fiscaal gunstig te regelen. :!:

Sinds wanneer is een ton meer dan 950000 dollar?
[/qu
ote]
Devaluatie,geldsontwaarding? of hoe heet dat ook al weer?
Maakt niet uit,we zien er toch niets van.
De loterij is een stuk zekerder,en daar geloof ik ook al niet in.

Erthanax
Berichten: 10068
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

In maart of april hadden we nog een zakje trekdrop. Ik zie nu dat die nieuwlichters van Haribo de productie staken. Toch jammer.

Wat ik dan wel weer vermakelijk vind: nog niet zo lang geleden was er een Duits merk met één soort snoepje van harde caramel: Werther's Echte (in het Duits dus). Dat kon natuurlijk beter, vond de marketing director die alles weet over brand value en authenticiteit. Nu komen er jaarlijks totaal nieuwe producten bij onder de weinig toepasselijke naam Werther's Original, in het Engels.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Geen Enkel Haribo product meer kopen en kijk naar het gratis adres op hun verpakking en vooral blijven klagen, Als alle producten een daling hebben en de overige dan meer omzet halen moeten ze wel......

Als er dagelijks klagers blijven komen en de omzet daalde en je die boycot melden....

Verder mag je bij een niet meer leverbaar product deze namaken, oude rukkers Drop?

Moneyman
Berichten: 31180
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Bob Schurkjens schreef:
11 jun 2020 21:42
Als ze duizend kilo trekdrop kunnen leveren, ga ik alsnog voor de bijl. Laat het goud en de ruwe diamanten maar zitten.
Ja, bedankt Bob! Was ik er ein-de-lijk in geslaagd trekdrop uit m'n geheugen te krijgen, en wat doe jij...? Bedankt he!! :wink:

Jablan
Berichten: 6200
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

Lady1234 schreef:
11 jun 2020 22:57
Sinds wanneer is een ton meer dan 950000 dollar?
sinds ik verkeerd lees :oops: :)

Plaats reactie