Student schrijft: 'al 34 pagina's lang' en 'bedrijf verdedigen' .. dat is niet waar. Dat is populistische overdrijving en een sfeer creëren waarin argumenten niet tellen. Dat helpt niet in de discussie of er sprake van oplichting is.Moneyman schreef: ↑28 mar 2024 13:55Leer eens lezen. Zou een hoop onjuiste posts schelen.Een Wiskunde Student schreef: ↑28 mar 2024 11:52Moneyman/WA verdedigen dit bedrijf al 34 pagina's lang maar zullen ook wel moeten erkennen dat ze op de Titanic staan en binnenkort naar de bodem van de oceaan zullen gaan
Tenzij het stoken op zichzelf je doel is natuurlijk...
Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug
Moneyman
, witte angora
en Erthanax
vinden dit leuk
Och, iemand heeft op 18 juni een eettafel besteld, maar zit nog steeds met het bord op schoot. Geld is ook niet terug.
Zware bevalling die tafel.
Zware bevalling die tafel.
Ik lees hier te veel.
Ik ga aansluitend naar Facebook. Het eerste wat zich ontvouwd, een advertentie van Woneninterieur
Ik ga aansluitend naar Facebook. Het eerste wat zich ontvouwd, een advertentie van Woneninterieur
Als ik sinds 18 juni ongewild met een bord op schoot zou zitten zonder bestelde tafel waarvoor ik t betaalde geld nog niet terug gekregen had, zou ik woneninterieur ook een oplichter vinden. De vraag blijft of het bedrijf juridisch gezien dat is, toch!?
Erthanax
vindt dit leuk
What is in a name.
-
Nooitgedacht123
Woneninterieur.nl is om te huilen!
Loungeset besteld, voor de derde keer gehoord dat levering wordt uitgesteld.
Gezien alle reacties heb ik niet afgewacht en precies dezelfde loungeset besteld bij andere leverancier. Bij die leverancier 'vandaag besteld, morgen in huis'. Een dag later stond de loungeset al in de tuin.
Smoesjes over het niet kunnen leveren zijn dus bewijsbaar onzin!
Loungeset besteld, voor de derde keer gehoord dat levering wordt uitgesteld.
Gezien alle reacties heb ik niet afgewacht en precies dezelfde loungeset besteld bij andere leverancier. Bij die leverancier 'vandaag besteld, morgen in huis'. Een dag later stond de loungeset al in de tuin.
Smoesjes over het niet kunnen leveren zijn dus bewijsbaar onzin!
-
selmakoedood
Helaas op 28 februari een mooie kast besteld met ordernummer #5695 voor de babykamer. Nadien pas de slechte reviews over deze webwinkel gelezen, maar helaas hadden wij het bedrag al betaald.
Telefonisch is woneninterieur.nl niet bereikbaar en via de chat wordt ik alleen beantwoord door een robot. Per email reageren zij soms wel, maar ook dit lijkt een geautomatiseerd antwoord te zijn. Ik heb vorige week per email medegedeeld dat ik de bestelling wil annuleren en mijn geld terug wens. Helaas reageren zij hier niet meer op.
De kast zou oorspronkelijk binnen 2 weken geleverd worden, maar de levering is steeds uitgesteld. De bank kan helaas niets voor ons betekenen, en raadt aan om aangifte te doen bij de politie. Dit ga ik dan ook zeker doen, hoewel ik betwijfel of dit zin gaat hebben. Ik wil mijn geld terug!
Telefonisch is woneninterieur.nl niet bereikbaar en via de chat wordt ik alleen beantwoord door een robot. Per email reageren zij soms wel, maar ook dit lijkt een geautomatiseerd antwoord te zijn. Ik heb vorige week per email medegedeeld dat ik de bestelling wil annuleren en mijn geld terug wens. Helaas reageren zij hier niet meer op.
De kast zou oorspronkelijk binnen 2 weken geleverd worden, maar de levering is steeds uitgesteld. De bank kan helaas niets voor ons betekenen, en raadt aan om aangifte te doen bij de politie. Dit ga ik dan ook zeker doen, hoewel ik betwijfel of dit zin gaat hebben. Ik wil mijn geld terug!
Ik heb zojuist het geld van mijn geannuleerde bestelling (geplaatst 23 december) op mijn rekening bijgeschreven gekregen.
Thijs124
vindt dit leuk
Da's goed nieuws, sowieso voor jou, maar ook voor anderen. Er wordt dus nog steeds terugbetaald.
Amimi
vindt dit leuk
Bestelling 4990
Na heel veel uitstel van levering en moeite om contact te krijgen met het bedrijf de bestelling geannuleerd. We zouden ons geld spoedig terug krijgen maar dit is nog niet gedaan.
We gaan hier nu melding van doen bij diverse instanties en vervolgstappen zetten.
Na heel veel uitstel van levering en moeite om contact te krijgen met het bedrijf de bestelling geannuleerd. We zouden ons geld spoedig terug krijgen maar dit is nog niet gedaan.
We gaan hier nu melding van doen bij diverse instanties en vervolgstappen zetten.
-
YasmienDanneels
Order 3624, stort ons geld nu eindelijk terug! Tafel besteld en leverdatum was 4 maanden opgeschoven en bleef maar uitgesteld worden. Geld terug gevraagd, en het ging binnen 14 dagen in orde komen. Ondertussen wacht ik er al een half jaar op. Na veel zelf contact opnemen, ben ik ooit eens gebeld door iemand van woneninterieur en beloofden jullie het de volgende week terug te storten. Uiteraard niets gezien. Dit is ook alweer een maand geleden. Ik blijf proberen, misschien via deze weg. Ik heb overal al slechte reviews achter gelaten, en ik wil ze ook overal weg doen zodra ik mijn geld eindelijk heb! Ik lees zelfs andere reviews van mensen die al 2 jaar wachten op hun geld... ja er waren financiële problemen, ik begrijp het, maar ik zie dat andere mensen uiteindelijk hun geld terug krijgen, na een jaar wachten is het aan mij vind ik! Order 3624 
-
Een Wiskunde Student
Dat is slecht nieuws, sowieso voor jou, maar ook voor anderen. Er wordt dus nog heel veel niet terugbetaald
Half december 4 stoeltjes besteld ordernummer 5108. Zouden half februari geleverd worden. Pas na mail kwam bericht dat levering begin 2de week maart zou zijn. Niets gehoord en geen update in de status die staat nog op februari. Systeem werkt duidelijk niet goed. Wil erg graag weten wanneer m'n stoelen komen
update 28/3 Totaal geen reactie meer op mails en livechat. Telefoon wordt niet opgenomen.
update 28/3 Totaal geen reactie meer op mails en livechat. Telefoon wordt niet opgenomen.
De reacties op Trustpilot worden steeds wanhopiger.
Men is gewoon zijn geld kwijt.
Pas als elke koper voordien op Truspilot kijkt, stopt en klapt deze boel.
Men is gewoon zijn geld kwijt.
Pas als elke koper voordien op Truspilot kijkt, stopt en klapt deze boel.
-
Ik_weet_niet_alles
De oplossing van Woneninterieur.nl is gewoon nieuwe verkopen aannemen en geld ontvangen. Het nieuw ontvangen geld wordt dan weer gebruikt om andere kopers te compenseren.
Vervolgens is het wachten tot de nieuwe kopers gaan klagen en het circus herhaalt zich.
Ik vraag me af of er nog mensen zijn die wel meubels hebben gekregen of is Woneninterieur.nl alleen maar geld aan het rondpompen.
Vervolgens is het wachten tot de nieuwe kopers gaan klagen en het circus herhaalt zich.
Ik vraag me af of er nog mensen zijn die wel meubels hebben gekregen of is Woneninterieur.nl alleen maar geld aan het rondpompen.
Een Wiskunde Student
vindt dit leuk
Order #5772 sinds drie weken binnen de wettelijke bedenktermijn geannuleerd. Ik zou binnen 14 dagen mijn geld terug krijgen. Nu drie weken later nog altijd mijn geld niet terug en ze geven geen reactie meer op mijn e-mails.
Order 5115. Ik ben nummer zoveel van de gedupeerden. Geen meubels gehad en na 't ontbinden van de koopovereenkomst ook geen geld terug. 'Maar wij zijn geen oplichters'. Ja daag.
Op mijn mededeling dat ik aangifte ging doen kreeg ik opeens wél reacties: meerdere mails met een dreigende toon 'als je je aangifte niet intrekt krijg je je geld niet '
Op mijn mededeling dat ik aangifte ging doen kreeg ik opeens wél reacties: meerdere mails met een dreigende toon 'als je je aangifte niet intrekt krijg je je geld niet '
Hier hetzelfde verhaal zoals veel anderen, ik post hier ook maar naast het plaatsten van negatieve recensies op verschillende sites. Ordernummer 5626, begin februari bestelling gedaan en betaald. Dom geweest om niet eerst recensies te lezen..... Tot op heden geen levering en geen geld terug. Op email wordt niet gereageerd en telefonisch heb ik 2 weken lang dagelijks gebeld, maar constant ggh........ Waardeloos dit!
Is één van die vele gedupeerden nu eigenlijk al eens naar de rechter gestapt i.p.v. of naast naar de politie?
Radar heeft naar aanleiding van de klachten een reportage gemaakt over de kwestie. Deze is hier te zien: https://youtu.be/zBAhMm56aj4