LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hamburg-mannheimer

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
zjeflegrande

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door zjeflegrande »

Zjef,

Je reactie spreekt voor mij voor zich, had je al afgedaan als oprechte poster, dan voor mij helemaal nu je jezelf als gast blijft melden, en niet "the guts" hebt je te registreren.

Maar goed op zich is dat wel de HM's, niet registreren en toch mee willen doen.

Gaat niet lukken
Waarom registreren ??
Mijn gegevens zijn al lang openbaar gemaakt door enkele van jullie
"integere" figuren.
En ik heb je al een keer verteld dat ik alleen inlog onder mijn eigen naam, Geertje.
Ik heb geen behoefte om onder een andere naam in te loggen !!!!

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Zjef,

Dat je het buskruit niet hebt uitgevonden wisten we al, ook dat gaat niet meer lukken...

EchteMeisje
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jul 2003 17:28

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door EchteMeisje »

Goh Zjef,

Hoe zou het nou komen dat je gegevens hier op het forum bekend zijn?

Het kan natuurlijk niet liggen aan het feit dat je constant links plaatst naar je eigen site waar die gegevens op te vinden zijn....

zjeflegrande

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door zjeflegrande »

EchteMeisje


Geplaatst op 23 Mar 2004 16:43 door EchteMeisje


--------------------------------------------------------------------------------

Dit is echt te belachelijk voor woorden.

Gezien de bovenstaande berichten kan Zjeflegrande (Sjef van Riel van Hamburg-Mannheimer Consulting) kiezen
Nee inderdaad, ik denk dat het eerder hier aan ligt.

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

en Echte Meisje heeft zeker ook op 18 maart om 20.29 jouw e-mail adres genoteerd?

EchteMeisje
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jul 2003 17:28

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door EchteMeisje »

Nou Zjef,

Dat wist ik natuurlijk door al dat linken van jou. En iedereen kan zich wel bedenken dat van Riel jouw achternaam is als je site ook zo heet.

En daarbij: je verdere privégegevens zijn mij reeds bekend. Dat krijg je ervan als je zoveel sporen achterlaat op internet.

Maar aangezien dat niet in mijn aard ligt, ben ik ook niet van plan om verdere gegevens van jou hier op het forum kenbaar te maken.
Als iemand iets over jou wil weten dan moeten ze die vraag goed onderbouwd maar aan mij e-mailen.

Dan beslis ik wel of ik jouw adresgegevens bekend maak.

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Zij kan wel een geheim bewaren maar niet heus. Ik kan je ook verder helpen hoor Zjef want dit riekt naar chantage.

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

hahahahahaha!

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Gelukkig was dat maar een grapje van me, van die chantage. Tuurlijk heb je geen been om op te staan als alles open en bloot op internet ligt. Ze had je toch al eens gewaarschuwd, dat je een open dirretje had!

EchteMeisje
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jul 2003 17:28

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door EchteMeisje »

Inderdaad, als je dat chantage noemt is dat vast een grapje.

Kijk, iedereen die een eigen site/homepage heeft is met naam en adres gegevens te vinden op internet. Van zo iemand mag je toch wel verwachten dat die persoon dit soort dingen weet.

Dus als jij besluit om een eigen site op internet te zetten en daar constant naar te verwijzen op een forum, dan moet je niet gek opkijken als mensen dan weten wie je bent.

Maar hij hoeft niet bang te zijn dat ik aan iemand doorgeef wat zijn adres en telefoonnummer zijn. Ik bewaar ze gewoon voor het geval ik ze nog eens nodig heb.

Ik hou me liever bezig met de HM discussie.

Dus waar waren we ook alweer....

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

op het punt dsat jij dreigt gegevens openbaar te maken dacht ik..

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

dat je dat inderdaad straffeloos zou kunnen doen want wat hij zelf op internet zet is tog zijn eigen verantwoordelijkheid?

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Dit is niet de eerste keer dat EM hier mee dreigt maar als het er op aankomt durft ze niet. Want dan worden haar gegevens ook openbaar gemaakt :shock:

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

en we waren gebleven waar Zjef zou vertellen waar hij die CBSgegevens vandaan had....

EchteMeisje
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jul 2003 17:28

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door EchteMeisje »

Oh ja,

Die CBS cijfers.

Ben benieuwd hoe lang we deze keer moeten wachten.

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

heel lang

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Dat is lang.

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

maar we wachten nog steeds...........

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Op wie wachten jullie dan ?

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

op jou toch, die gegevens zijn bijzaak

Gesloten