LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Amway

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
joju
Berichten: 100
Lid geworden op: 10 jan 2009 16:11

Re: Amway

Ongelezen bericht door joju »

hulde aan de twee Daltons, jullie krijgen het echt voor elkaar om het met iedereen aan de stok te krijgen!!! Applaus hoor. Waardering ook!!

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Amway

Ongelezen bericht door antileugens »

Wie gaat er nu melding doen tegen joju?! Ik ben zijn totaal niet relevante scheldpartijen nu wel beu. Bovendien weet ik wel zeker dat deze idioot al vaker een ban heeft gekregen en nu weer onder een nieuw alias aan het herrieschoppen is.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Amway

Ongelezen bericht door jor »

eplaatst op 29 Mei 2009 19:46 door antileugens
Je hebt je gewoon aan de regels te houden. Misschien kun je een verzoek indienen en de moderator vragen de ban op te heffen.
asitwas is niet So be it. Althans , het IP-nummer en het e-mailadres van aanmelding zijn niet hetzelfde. Iets denken is 1, het kunnen bewijzen is iets anders.

Jor.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Amway

Ongelezen bericht door antileugens »

Hij geeft het zelf toe. Gewoon wijzen op de link waarin hij het toegeeft.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Amway

Ongelezen bericht door jor »

Heb ik gedaan, echter So be it is ook een uitdrukking. IP + e-mailadres is niet hetzelfde en daarom kan er niets aan gedaan worden tot asitwas zich misdraagt .


Geplaatst op 29 Mei 2009 09:13 door asitwas
Quote:
Als je de aanwezigheid van asitwas niet aanstaat, negeer je hem toch gewoon?!

So be it.

As It Was

asitwas
Berichten: 104
Lid geworden op: 14 mei 2009 00:31

Re: Amway

Ongelezen bericht door asitwas »

Jullie zijn lekker bezig met je ban-hetze........

Zal nog even een klacht indienen tegen Jor omdat hij er plezier in schept, middels een vulgaire site, identiteiten van particulieren te onthullen.
Maar ik heb van Joopotaa/Jor wel meer vulgairs gezien.

Respect voor mensen met een andere mening is jullie vreemd.

Blijkbaar hebben jullie geen andere prioriteiten in het leven dan mensen die met argumenten jullie ongelijk bewijzen over mlm, te proberen weg te pesten/bannen.

Verder heb ik het druk, met belangrijke zaken, dus de groeten, helaas geen vriendelijk groeten meer, want diegenen die hier zijn verbannen, zoals Maarschalk en Econometrist zijn nog erg fatsoenlijk geweest, vergeleken met jullie, blijkbaar.

As it was....

Begin maar weer te schelden.....

asitwas
Berichten: 104
Lid geworden op: 14 mei 2009 00:31

Re: Amway

Ongelezen bericht door asitwas »

Geplaatst op 29 Mei 2009 09:13 door asitwas
Quote:
Als je de aanwezigheid van asitwas niet aanstaat, negeer je hem toch gewoon?!

So be it.

As It Was
En blijkbaar weet Joop niet dat "So be it", een uitdrukking is met een betekenis.
Helaas dan, So be it.

As it was.
Hij geeft het zelf toe. Gewoon wijzen op de link waarin hij het toegeeft.
En geen moeite is je blijkbaar te veel, A-leugens, om mij hier weg te krijgen.......
Erg veel tegengas geef je hier toch niet.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Amway

Ongelezen bericht door antileugens »

Ach, kijk, nu ben ik weer een tegenstander.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Amway

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 04 Mrt 2006 08:24 door joopataa
Nadat ik jou nu een poosje volg in wat je schrijft, moet ik mijn mening die ik gaf in het begin wijzigen. Het is een goed onderbouwd onderwerp en ik begrijp het nu beter. Bedankt daarvoor.
Ik moest de naam (joopataa) wijzigen omdat deze door spammers ( mlm magneetverkopers ?) werd gebruikt om mijn e-mailadres te verzieken. De naam word reeds lang niet meer gebruikt en de nieuwe forumnaam JOR is daarna de enige waaronder ik hier iets plaats. Jijzelf gaf toe hier onder een andere naam op het forum te zijn geweest en door jou eigen toespelingen op de naam So be it gebeurt dit. Lekker makkelijk he, anderen je eigen fouten verwijten.Ik laat het hierbij, je belofte om meer info te geven over mlm ben je allang vergeten.

Onder de enige naam waarop ik reageer JOR.
Laatst gewijzigd door jor op 03 jun 2009 14:00, 1 keer totaal gewijzigd.

jan jansen============
Berichten: 204
Lid geworden op: 09 sep 2006 02:31

Re: Amway

Ongelezen bericht door jan jansen============ »

asitwas is niet So be it. Althans , het IP-nummer en het e-mailadres van aanmelding zijn niet hetzelfde. Iets denken is 1, het kunnen bewijzen is iets anders.

Jor.
Dat is de reactie die de moderator geeft nadat je een klacht stuurt.

Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden, een veranderd IP nummer zegt helemaal niets.
Woonplaats zegt vaak veel meer, die kunnen ze wél achterhalen.
Asitwas maakt notabene ergens in een post een opmerking dat een ip-ban niemand tegenhoud als diegene echt wil verschijnen op een forum, daar heeft hij ook gewoon gelijk in.
Echter ontbreekt het hem dan toch aan intelligentie om zijn schrijfstijl te wijzigen waardoor hij door Jan en alleman herkend wordt.
Zijn aanwezigheid die ook veel meer opvalt in een gedeelte van het forum waar het erg rustig is.

Daarbij is zijn nieuwe nick een duidelijke verwijzing naar zijn vorige asitwas>>so be it.

Een schrijfstijl zegt veel meer en die is ontegenzeggelijk van SBI en voer je het verder terug zelfs die van JVE.

Ik heb de redactie middels meerdere mails op het een en ander gewezen omdat ik dezelfde reactie kreeg nml. kom maar met bewijzen,maar dat vind ik te makkelijk.

Ik heb de redactie er ook op gewezen dat jve ook op andere fora een notoire onruststoker is/was en ik heb ze nog op een aantal andere zaken gewezen.
Als je de aanwezigheid van asitwas niet aanstaat, negeer je hem toch gewoon?!
Ben ik wel van plan.
Je wilt een ban voor Jan maar je blijft reageren.
Dat klopt en nu reageer ik weer omdat ik vind dat er genoeg bewezen is om de link jve-sbi-aiw aan te tonen.

Ik heb hem verder nog niet gezien tot nu toe, misschien heeft eea toch resultaat gehad en kunnen we weer overgaan tot w8de orde van de dag.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Amway

Ongelezen bericht door jor »

JJ schreef...
k heb de redactie middels meerdere mails op het een en ander gewezen omdat ik dezelfde reactie kreeg nml. kom maar met bewijzen,maar dat vind ik te makkelijk.

Ik heb de redactie er ook op gewezen dat jve ook op andere fora een notoire onruststoker is/was en ik heb ze nog op een aantal andere zaken gewezen.
Ook ik ben dezelfde mening toegedaan, punt is echter net wat je zegt de moderator wil bewijzen zien en behalve de ontegenzeggelijke schrijfstijl en de onrust die dit figuur opnieuw in dit topic veroorzaakt heb ik die niet.Ik leg me dus neer bij de beslissing van de Tros-Mod en laat hem verder links leggen.

jan jansen============
Berichten: 204
Lid geworden op: 09 sep 2006 02:31

Re: Amway

Ongelezen bericht door jan jansen============ »

Ik heb hem verder nog niet gezien tot nu toe,
Oeps overheen gelezen...

Ach, kijk, nu ben ik weer een tegenstander.
Verbaasd dat je dan?? Verder niet meer op reageren, bloed het vanzelf wel weer dood.

Door maar op hem te blijven reageren geven we deze overjarige puber zijn zin dat wil hij kennelijk erg graag.

Het lijkt mij vrij zinloos om zijn spelletje weer mee te gaan spelen, het begint weer allemaal opnieuw, we zitten nu weer in de fase dat meneer alles ontkent en dat is dus ook niet voor het eerst.

Geef 'm gewoon niet de eer door op zijn schreeuwen om aandacht te reageren, maar negeer hem gewoon.
Dat is denk ik de enige manier om zijn mond te snoeren, hij geniet er alleen maar van als we met z'n allen blijven happen.
Tja, hoe triest kun je zijn...

asitwas
Berichten: 104
Lid geworden op: 14 mei 2009 00:31

Re: Amway

Ongelezen bericht door asitwas »

Voor Jor,

Het is niet netjes als je particulieren probeert te "ontmaskeren", een identiteit te onthullen. Niet alleen DIE persoon kan daar schade van ondervinden, maar ook huisgenoten.
Je hebt blijkbaar weinig levenservaring.
Er zijn wel vaker mensen bedreigd om het hebben van een andere mening, toch, JJ?

Voor Anti.
Ach, kijk, nu ben ik weer een tegenstander.
Blijkbaar géén tegenstander van mlm, maar wel iemand die zich makkelijk laat beinvloeden.......

Voor JJ,,,,,,,,
hij geniet er alleen maar van als we met z'n allen blijven happen.
Erg veel tijd gaat er bij jullie voor inzitten. Normale argumenten tegen mlm hebben jullie niet..., dus maken jullie er een chatbox van.
en ik heb ze (moderators) nog op een aantal andere zaken gewezen.
En dat doe je met meer enthousiasme en inzet dan dat je ooit hebt geprobeerd een succes te maken van je mlmstunt.
Zijn aanwezigheid die ook veel meer opvalt in een gedeelte van het forum waar het erg rustig is.

En dat is natuurlijk niet leuk....
Iemand die je kletspraatjes onderuit haalt.
Daarbij is zijn nieuwe nick een duidelijke verwijzing naar zijn vorige asitwas>>so be it.
Zal ik de uitdrukking "So be it" ff voor je vertalen, meneer jor?
Een schrijfstijl zegt veel meer en die is ontegenzeggelijk van SBI en voer je het verder terug zelfs die van JVE.
Stiekeme neigingen zijn jou misschien niet vreemd..., maar mijn schrijfstijl veranderen? Voor wie dan?
Ik heb de redactie middels meerdere mails op het een en ander gewezen omdat ik dezelfde reactie kreeg nml. kom maar met bewijzen,maar dat vind ik te makkelijk.
Teleurgesteld, meneer jor? Zo vol overgave er voor aan het werk geweest?
Geen weerwoord hebben en daarom mensen proberen uit te sluiten?
Je moet in de politiek gaan.
Het is een goede zaak dat niet zomaar mensen hier worden geweerd.
Ik heb de redactie er ook op gewezen dat jve ook op andere fora een notoire onruststoker is/was en ik heb ze nog op een aantal andere zaken gewezen.
Hoe vóelde dat nu?? Gaf dat wat stabiliteit in je bestaan? Een constante factor?
Zou je me dan toch niet een beetje missen...?

Als je de aanwezigheid van asitwas niet aanstaat, negeer je hem toch gewoon?!
Ben ik wel van plan.
Eerst zien, en dán geloven.
Je wilt een ban voor Jan maar je blijft reageren.
Dat klopt en nu reageer ik weer omdat ik vind dat er genoeg bewezen is om de link jve-sbi-aiw aan te tonen.
Wanneer ga je een advokaat in de hand nemen en/of een private dick inhuren?
Ik heb hem verder nog niet gezien tot nu toe, misschien heeft eea toch resultaat gehad en kunnen we weer overgaan tot w8de orde van de dag.
Ook als je me wél ziet, mag je overgaan tot je orde van de dag: mlmbashen.
en door jou eigen toespelingen op de naam So be it gebeurt dit.
Zal ik het nog eens uitleggen, meneer joor?
Nee? So be it.
je belofte om meer info te geven over mlm ben je allang vergeten.
Als je dat écht wil..., mag je me dat laten weten....
Ik vind het wel aardig van je dat je me uitnodigt..., maar ik wil het wel ff zeker weten, hoor!

Doe je dat niet..., dan blijf ik wel een weekje weg, want niet iedereen heeft zoveel tijd voor zoveel onzin.
Hebben jullie weer een weekje rust om de bloeddruk weer te laten zakken.

Achtend,
As It Was..., (was ik vergeten.., ook achtend van Jan, Piet, Karel, sobeit, en álle anderen....)

joju
Berichten: 100
Lid geworden op: 10 jan 2009 16:11

Re: Amway

Ongelezen bericht door joju »

Eindelijk iemand die het tegen die gasten opneemt. Ik sta er volkomen achter. Hulde aan de schrijver, en `so be it` zal wel weer een Ban verzoek van de Daltons worden. daar zijn ze op uit die twee. :lol:

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Amway

Ongelezen bericht door jor »

heb de redactie middels meerdere mails op het een en ander gewezen omdat ik dezelfde reactie kreeg nml. kom maar met bewijzen,maar dat vind ik te makkelijk.
Wel grappig, bovenstaande reactie is helemaal niet van mij ( JJ maakte hem),en zo Ouote je meerdere opmerkingen van ANDEREN en jij doet voorkomen of ik die opmerkingen maak.Wel eerlijk blijven hoor, o nee, dat hoeft niet,dit staat veel beter.Ik ga je nu vragen de eenvoud van MLM uit te leggen zoals je op 14 Mei jl beloofde. Ben wel blij met je reactie, ook degene die hier meelezen weten na dit epistel waar duidelijk hoe of wat.
Hoewel ik je aandacht fijn vind zou ik toch proberen mijn nickname wat minder te gebruiken, zo lijkt het erg persoonlijk . Wat je mij namelijk verwijt doe je namelijk zelf, proberen een ander zwart te maken om je eigen gelijk te halen en dat is zielig .Nu, heb een fijne dag en ga vooral proberen weer snedige antwoorden te geven die niets met MLM te maken hebben, is zoveel makkelijker kennelijk voor je als echt uitleggen wat je beloofde.

Hartelijk groeten van Jor.

PS zie, je eerste medestander joju heeft zich gemeld.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Amway

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 03 Jun 2009 14:00 door jan jansen============

Daarbij is zijn nieuwe nick een duidelijke verwijzing naar zijn vorige asitwas>>so be it.

Een schrijfstijl zegt veel meer en die is ontegenzeggelijk van SBI en voer je het verder terug zelfs die van JVE.

Ik heb de redactie middels meerdere mails op het een en ander gewezen omdat ik dezelfde reactie kreeg nml. kom maar met bewijzen,maar dat vind ik te makkelijk.

Ik heb de redactie er ook op gewezen dat jve ook op andere fora een notoire onruststoker is/was en ik heb ze nog op een aantal andere zaken gewezen.
Zo zie je, makkelijk Quoten van anderen en mij de zwarte piet toespelen door net te doen of ik dat schreef.Beetje goedkoop, vind je niet?
Ik raad je aan ontopic te reageren op mijn vraag om uitleg over de eenvoud van MLM, dit topic staat onder toezicht en ( blijven ) chatten kan ons ( ja ja, ook mij ) problemen opleveren.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Amway

Ongelezen bericht door antileugens »

Negeer ze alle twee nou gewoon, als je doorgaat krijg je nog meer van dat soort gezeik. Het zijn gewoon twee wezens die een probleem met zichzelf hebben.
Je weet toch dat je die uitleg niet zult krijgen en enkel een boel smilies van asitwas kunt verwachten en een hoop loos geblêr van joju (heeft iemand ook maar één fatsoenlijke en inhoudelijke reactie van Jo(ker)Ju(ist) gezien?!)

asitwas
Berichten: 104
Lid geworden op: 14 mei 2009 00:31

Re: Amway

Ongelezen bericht door asitwas »

Voor Anti:
Je weet toch dat je die uitleg niet zult krijgen en enkel een boel smilies van asitwas kunt verwachten
Hier blijkt uit dat je een slecht lezer bent, Anti.
Als ik zou zijn wie jij denkt dat ik ben... of ben geweest... of nog zal zijn... dan had je juist overtuigd moeten zijn dat ik altijd een logische, eerlijke verklaring heb voor beweringen die ik doe.
Maar, daar gaat het je niet om blijkbaar. Ik heb je ergens beledigd en wanneer ik op een tere ziel heb getrapt dan bied ik bij deze mijn excuses aan.
(Verstandiger is misschien om je eigen raad op te volgen en mij te negeren)

Voor jor,
Ik had niet verwacht dat u álle quotes op uzelf zou betrekken....
De meeste mensen weten wel wat ze wél of niet hebben gezegd.

Zoals ik al zei:
Ben druk. Volgende week zal ik een verhandeling houden (van hooguit 6 regels, want ik wil geen forumregels overtreden) over het basisprincipe van mlm.
Maar bedankt voor de uitnodiging.
Ik heb gelijk een warm gevoel van binnen......

Fijne dagen verder. As It Was.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Amway

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 04 Jun 2009 11:10 door asitwas

Voor jor,
Ik had niet verwacht dat u álle quotes op uzelf zou betrekken....
De meeste mensen weten wel wat ze wél of niet hebben gezegd.
Quote:van JJ.
Ik heb de redactie middels meerdere mails op het een en ander gewezen omdat ik dezelfde reactie kreeg nml. kom maar met bewijzen,maar dat vind ik te makkelijk.
asitwas.....
Teleurgesteld, meneer jor? Zo vol overgave er voor aan het werk geweest?
Een Quote van een ander gebruiken en dan mij vragen over de overgave met welke ik dat deed om vervolgens te roepen dat ik niet alles op mezelf moet betrekken? Het is natuurlijk gewoon zo dat als je een Quote van iemand gebruikt je daarbij zet van wie deze is.Ik kan niet wachten tot volgende week waar je in 6 regels MLM gaat uitleggen.

asitwas
Berichten: 104
Lid geworden op: 14 mei 2009 00:31

Re: Amway

Ongelezen bericht door asitwas »

vragen over de overgave met welke ik dat deed
Oh, sorry, dus u heeft juist de moderators verzocht om mij beslist NIET te laten bannen......
Dat waardeer ik zeer. Sportief...... (helaas niet geloofwaardig)

Tot volgende week.

AIW

Gesloten