Huiskamer
-
Re: Huiskamer
Ik moet zeggen dat ik niet goéd word van die taferelen daar.
Complete gekte en testosteronbommen.
Onder het mom van protesten tegen Coronamaatregelen lekker los gaan.
Die hooligans ook , ze groeperen zich en zijn puur uit om te rellen en te vernielen.
De ME heeft het amper in de hand, dan maar duwen en trappen ?
Wat een waanzin ! Wat DOE je daar , wat móet je daar ?
Ga lekker een ijsje eten of een potje sjoelen of zo .
Complete gekte en testosteronbommen.
Onder het mom van protesten tegen Coronamaatregelen lekker los gaan.
Die hooligans ook , ze groeperen zich en zijn puur uit om te rellen en te vernielen.
De ME heeft het amper in de hand, dan maar duwen en trappen ?
Wat een waanzin ! Wat DOE je daar , wat móet je daar ?
Ga lekker een ijsje eten of een potje sjoelen of zo .
Als ik het artikel van cardiologe Janneke Wittekoek mag geloven, wankelt de vrije artsenkeuze.
Gedeeltelijke quote: "Als ik de recente ontwikkelingen in de zorg onder de loep leg, zijn er veel zaken waar ik me druk over maak. Het ergste vond ik wel het stiekeme geritsel van zorgminister Hugo de Jonge waarin hij probeert de vrije artsenkeuze af te schaffen door heel stilletjes een wetsvoorstel in te dienen over dit gevoelige onderwerp. Het lijkt er sterk op dat hij deze spoedwet er even door wilde drukken, nu het gepeupel toch te druk was met corona en het niet in de gaten zou hebben.
Half Nederland weet niet dat er getornd wordt aan onze vrije artsenkeuze en het is ook onderbelicht in de media. Om kosten te besparen wil het kabinet dat je in de toekomst niet je eigen zorgverlener mag kiezen. Je mag dus alleen naar dokters die een (wurg)contract hebben met een zorgverzekeraar. Fantastisch geregeld toch in dit vrije land? Dat je zomaar vrije keus hebt van je zorgverzekeraar?"
Het is een premium artikel, dus als iemand de rest van het artikel wil lezen, even de Telegraaf cookies verwijderen.
Gedeeltelijke quote: "Als ik de recente ontwikkelingen in de zorg onder de loep leg, zijn er veel zaken waar ik me druk over maak. Het ergste vond ik wel het stiekeme geritsel van zorgminister Hugo de Jonge waarin hij probeert de vrije artsenkeuze af te schaffen door heel stilletjes een wetsvoorstel in te dienen over dit gevoelige onderwerp. Het lijkt er sterk op dat hij deze spoedwet er even door wilde drukken, nu het gepeupel toch te druk was met corona en het niet in de gaten zou hebben.
Half Nederland weet niet dat er getornd wordt aan onze vrije artsenkeuze en het is ook onderbelicht in de media. Om kosten te besparen wil het kabinet dat je in de toekomst niet je eigen zorgverlener mag kiezen. Je mag dus alleen naar dokters die een (wurg)contract hebben met een zorgverzekeraar. Fantastisch geregeld toch in dit vrije land? Dat je zomaar vrije keus hebt van je zorgverzekeraar?"
Het is een premium artikel, dus als iemand de rest van het artikel wil lezen, even de Telegraaf cookies verwijderen.
Volgens mij werkt dat bij de Telegraaf niet
-
Actiegroep Viruswaanzin roept dit weekend 10 grote gemeenten op om te protesteren las ik.
Dat wordt nog wat en dan met die hitte....
Dat wordt nog wat en dan met die hitte....
Komkommertijd
vindt dit leuk
Ze zijn hun eigen waanzin aan het creëren
Komkommertijd
vindt dit leuk
Artikel vrije artsenkeuze staat ook in Medisch Contact, incl. link naar overzicht spoedeisende wetsvoorstellen . https://www.medischcontact.nl/nieuws/la ... oedwet.htm
-
Zaterdag & Zondag ietsje minder heet, maar dat is goed voor ME in bepaald geen zomerse kleding!
10 grote gemeentes, dan hebben ze echt een probleem.
Ik zie telkens dezelfde opvallende koppen ondanks mondkapje en zonnebril en pet langs komen.
Verder zie je soms de Politie rammen maar de stenen die ze gooide hier vlak voor zenden ze dan niet uit.
10 grote gemeentes, dan hebben ze echt een probleem.
Ik zie telkens dezelfde opvallende koppen ondanks mondkapje en zonnebril en pet langs komen.
Verder zie je soms de Politie rammen maar de stenen die ze gooide hier vlak voor zenden ze dan niet uit.
-
Ach en zó las ik in de krant dat hulpverleners in Veenendaal vanaf een flat met aardappels en appels werden bekogeld.
Mensen zijn vh padje af hoor..
Komkommertijd
vindt dit leuk
Niet heel veel meer dan anders hoor.moederslink schreef: ↑23 jun 2020 17:30Ach en zó las ik in de krant dat hulpverleners in Veenendaal vanaf een flat met aardappels en appels werden bekogeld.
-
Appels & Aardappels?
Blijkbaar geleerd op school van toen ze nog in Zwarte Piet geloofden.
Blijkbaar geleerd op school van toen ze nog in Zwarte Piet geloofden.
Weten jullie wat ook erg is? Het Twitter-account Optyfenmeteenden houdt er mee op waar moet dat heend met dit land man man man
-
Wacht ff...
Optyfen met een den
Op tyf en met een den
Waar gáát dit over?
Optyfen meteen denOptyfenmeteenden
Optyfen met een den
Op tyf en met een den
Waar gáát dit over?
scharrelschipper
en Komkommertijd
vinden dit leuk
Dat is een hilarisch twitteraccount van iemand met "eendsceptisch" gedachtengoed: https://mobile.twitter.com/SayNo2Ducks
Eerst een flink eind terugscrollen en dan naar boven lezen, dan krijg je vanzelf wel gevoel voor eendsceptische humor. En voor de running gag met het vlaggetje.
Deze oude tweet bv https://twitter.com/SayNo2Ducks/status/ ... 32129?s=20
Of de prijsvraag (onder de volgers) met eendgerelateerde haiku (#haikuteend). Er staan leuke inzendingen onder.
Eerst een flink eind terugscrollen en dan naar boven lezen, dan krijg je vanzelf wel gevoel voor eendsceptische humor. En voor de running gag met het vlaggetje.
Deze oude tweet bv https://twitter.com/SayNo2Ducks/status/ ... 32129?s=20
Of de prijsvraag (onder de volgers) met eendgerelateerde haiku (#haikuteend). Er staan leuke inzendingen onder.
scharrelschipper
, witte angora
, Komkommertijd
en sjohie
vinden dit leuk
-
Voor wie het lezenswaardig vindt:hier in Frankrijk,althans in onze regio is er code groen.
Dus weinig virus beweging.
Practisch alles is weer open,sommige supermarkten vragen om mondkapjes,die je op straat ook heel weinig ziet.
Je mag al enige tijd met 10 personen bij elkaar zitten ,en de afstand is hier 1 meter.
Hier bij de silo waar wij morgen gaan laden doet iedereen "normaal"geen mond kapjes,geen grote afstand (hoeft ook niet met 1 mtr) alleen geen handen schudden.
En dat is wel raar en lijkt onbeleefd in een land waar dat heel normaal is.
De plaatselijke bakkersvrouw draagt wel een kapje en heeft een plastic scherm boven de toonbank,maar ik vraag me af wat het nut hiervan is want het is (gelukkig) een warme bakker die dus alles al heeft aangeraakt voor dat ik het kom kopen.
Maar de eclairs die ik zondag kocht vanwege vaderdag smaakten prima!
Tot zover de update uit La France.
Dus weinig virus beweging.
Practisch alles is weer open,sommige supermarkten vragen om mondkapjes,die je op straat ook heel weinig ziet.
Je mag al enige tijd met 10 personen bij elkaar zitten ,en de afstand is hier 1 meter.
Hier bij de silo waar wij morgen gaan laden doet iedereen "normaal"geen mond kapjes,geen grote afstand (hoeft ook niet met 1 mtr) alleen geen handen schudden.
En dat is wel raar en lijkt onbeleefd in een land waar dat heel normaal is.
De plaatselijke bakkersvrouw draagt wel een kapje en heeft een plastic scherm boven de toonbank,maar ik vraag me af wat het nut hiervan is want het is (gelukkig) een warme bakker die dus alles al heeft aangeraakt voor dat ik het kom kopen.
Maar de eclairs die ik zondag kocht vanwege vaderdag smaakten prima!
Tot zover de update uit La France.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Komkommertijd
vindt dit leuk
Maak je maar niet druk, Moneyman. Ik heb al een weiland afgehuurd. Komkommertijd maakt al spandoeken en borden die niemand gaat snappen, dus over ruim een week kunnen we gaan demonstreren tegen dit onrecht. Het kan echt niet dat de eenden dit erdoor hebben gekregen!
-
Ik ben tegen elke Demonstratie en vind de Politie mijn grote vriend.
Is dat een goed bord om te maken?
En na foto zoeken, van krant & TV kwam ik vele dezelfde tegen uit diverse steden en laten die nu ook op Fake boek staan!
Dan zie je wat er achter een capuchon, zonnebril en mondkapje zit en hij plaatste dat hij de nr; 3 van rechts was....
Lees meer 3e van Extreem rechts en omdat hij zijn vrouw ook erop heeft staan, hij word binnenkort papa en op haar pagina stond zelfs adres en 06 nummer!
Hij leverde keurig op zijn Fake boek account de stoelen, tafels en dranghekken per luchtpost bewijzen!
Dan komt er meer blauw op straat, want na ontvangst zullen de meeste ondanks de ME kleding wel blauwe plekken opgelopen hebben.
Een Belg met witte platen en rode cijfers die even jullie komt helpen!
Toch leuk als je complimentje voor het uitzoekwerk kreeg en dit nu op papier heb staan....
Zal ik er een print van maken voor op een T Shirt?
Y Love Police... en dan die A4 eronder?
Die mail kan ik onbeperkt printen.
Wel Mobiel of webcam in borstzak om alle foute mede demonstranten het leven zuur te maken!
Protesteren tegen de gewelddadige protesten, leuker kan ik het niet maken.
Is dat een goed bord om te maken?
En na foto zoeken, van krant & TV kwam ik vele dezelfde tegen uit diverse steden en laten die nu ook op Fake boek staan!
Dan zie je wat er achter een capuchon, zonnebril en mondkapje zit en hij plaatste dat hij de nr; 3 van rechts was....
Lees meer 3e van Extreem rechts en omdat hij zijn vrouw ook erop heeft staan, hij word binnenkort papa en op haar pagina stond zelfs adres en 06 nummer!
Hij leverde keurig op zijn Fake boek account de stoelen, tafels en dranghekken per luchtpost bewijzen!
Dan komt er meer blauw op straat, want na ontvangst zullen de meeste ondanks de ME kleding wel blauwe plekken opgelopen hebben.
Een Belg met witte platen en rode cijfers die even jullie komt helpen!
Toch leuk als je complimentje voor het uitzoekwerk kreeg en dit nu op papier heb staan....
Zal ik er een print van maken voor op een T Shirt?
Y Love Police... en dan die A4 eronder?
Die mail kan ik onbeperkt printen.
Wel Mobiel of webcam in borstzak om alle foute mede demonstranten het leven zuur te maken!
Protesteren tegen de gewelddadige protesten, leuker kan ik het niet maken.
-
Ach 'Oeligans' (zoals Wezepers het zeggen) snappen sowieso niets. Die gaat het enkel om het rellen. Prima idee om die gasten met onbegrijpelijke teksten naar een weiland te lokken. Laten we het gelijk een naam geven: het Duck-Duck Protest. Speciaal voor hooligans.
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Als het Oeligans doorgaat, dan eis ik van de Politie geen pepperspray of waterkanon maar de giertank even legen!