LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HERBALIFE

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.

HERBALIFE JA OF NEE?

Ja, het werkt!
43
23%
Nee, ik vind het te duur, maar werkt wel.
23
12%
Nee, het werkt niet!
108
57%
Ik weet niet wat Herbalife is!
17
9%
 
Totaal aantal stemmen: 191

HerbAlex
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 nov 2009 13:39

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door HerbAlex »

Sorry maar deze regeling bestaat dus wel bij Herbalife.
Zie de achterkant van je 'Klantenbestelformulier' , alle productverpakkingen, etc.
(Smaak is een van de reden dat een product terug gestuurd mag worden.)
Hou je problemen met je onafhankelijk distributeur richt je dan rechtstreeks tot Herbalife en vecht het niet in dit soort forums uit met mensen die vanaf de zijlijn en via via hebben gehoord dat...
seagoing racer2 schreef:Beste,
dat is onzin, niet goed geld terug regeling is gewoon van toepassing, niet tevreden geld terug regeling ook. ik erger me er aan dat bedrijven zich daaraan niet houden, bvb bij het ruilen van sieraraden etc,
Deze posting van Amyl is pas onzin... :mrgreen:

Er bestaat helemaal geen algemene regeling : " niet-tevreden-geld-terug" .
Er bestaat alleen een regeling dat als een produkt niet goed is dat dit op juiste wijze opgelost moet worden door de verkoper.

Verder kunnen bedrijven besluiten om aan klanten die iets niet mooi vinden, het geld terug te geven, maar dit is een indiviudeel besluit van een bedrijf.

Een klant kan best ontevreden zijn, terwijl het product toch goed is. Zeker bij sieraden kan het zo zijn dat het toch niet zo mooi valt als oorspronkelijk verwacht. Dit is niet het probleem van de verkoper.

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste,
Sorry maar deze regeling bestaat dus wel bij Herbalife.
Zie de achterkant van je 'Klantenbestelformulier' , alle productverpakkingen, etc.
Sorry ,maar in de algemene voorwaarden staat wat anders.

En dat is dus niet :
die vanaf de zijlijn en via via hebben gehoord dat...

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door antileugens »

Inderdaad, hoewel ik de enige ben die Herbalife er over opgebeld heeft weten de anderen het weer beter.

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste,
Inderdaad,
Het heeft even geduurd maar anti heeft nu toch eindelijk ingezien dat mijn stelling correct is.

Herbalife kan je een tegoedbon geven in plaats van geld terug

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door antileugens »

Het heeft even geduurd maar je kan het klaarblijkelijk toch niet laten om onwaarheden te verspreiden.

fenna1983
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 apr 2010 16:41

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door fenna1983 »

hoi,
ik heb het twee keer geprobeerd, maar het is gewoon niet vol te houden. de tweede keer kreeg ik na een paar dagen al buikpijn, moest meer water drinken zei die mevrouw :x ik liep al de hele dag naar de wc... 2 liter water lijkt me toch wel genoeg, niet dus..
het is gewoon troep!!!!!
gezond eten en bewegen werkt veel beter en is stukken goedkoper en gezonder.

maralouisa
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 apr 2010 13:50

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door maralouisa »

Hallo allemaal,

Zelf ben ik 3 jaar distributeur geweest bij Herbalife. Mijn ervaringen zijn zowel positief als negatief.

De allereerste training die ik meemaakte, wilde ik eigenlijk zo snel mogelijk weer verlaten. Mensen die op hun stoelen klommen, dansen, naar voren renden om handje/handtekening te halen, enz. Samen met mijn vriend waren wij de enigen die niet meededen met de rest. Hier werden we dan ook erg op aangekeken. Toch de keus gemaakt om in het herbalife te stappen, door vooral het geld verdienen verhaal.

Samen met mijn sponsor een inkoop gedaan voor €4000,00. Mijn vriend is ict-er en die heeft een hele mooie site voor mij gemaakt. Ook dit viel weer in verkeerde aarde bij Herbalife, omdat ik me niet aan hun regels hield. Ik had moeten flyeren, vet meten en enqueteren. Alleen is dat nu niet mijn ding. Ik ben in de 3 jaar tijd wel een keer of 6 geschorst geweest omdat ik , in de ogen van Herbalife dan, me niet aan de regels hield. Alle 6 keren ook zonder waarschuwing of tijd om de "fout" te herstellen. Pas na de schorsing wordt er de mogelijkheid geboden om te reageren en je "fout"te herstellen. Herbalife beslist echter of je distributeurschap weer actief wordt of opgeheven. Of in sommige gevallen krijg je een geldboete. Maar vraag je om bewijzen, dan krijg je deze echter niet.

Waar ik me zelf aan ergerde op de trainingen, (Heb 3 grote en voor de rest een paar keer een lokale training bijgewoond) is dat het alleen maar ging om het geld. Hoeveel geld je kon verdienen in hoeveel tijd. Alleen een goeie training qua caloriën, koolhydraten, vetten, enz werd niet gegeven. Dus heb elk potje met pillen en poeder onder de loep genomen. Elk bestandsdeel uitgezocht. Waar is het voor, wat doet het met je, enz. Ik kwam er hierdoor achter dat ik met de shakes in combinatie van mijn voedingsgewoontes te veel aan vitamine A binnen kreeg. Deze informatie die ik vergaarde deelde ik met collega distributeurs. Dit viel alleen niet bij iedereen in goede aarde. Het was niet waar wat ik zei, de voeding was onderzocht, enz.

Ik zal een voorbeeld geven.
Voor de Christmasparty was er de mogelijkheid om er te blijven slapen en ontbijt de volgende ochtend. Leuke training gehad. Zo waar een training op het persoonlijke vlak in plaats van op het vlak van geld verdienen. 's Avonds was er een lopend buffet. Wel, ik heb er voor betaald, dus optimaal eten zal ik dan ook. Maar wat een commentaar van de collega's. Weinig gezonde etenswaren werd er aangeboden, rijst was een dikmaker, te veel vlees, enz. Zodra ik ook maar iets opschepte kreeg ik opmerkingen van de mensen die om me heen stonden. Ik moest het goeie voorbeeld geven, waarom pakte ik niet een beetje salade, enz. Ik heb heerlijk gegeten, extra veel vlees gepakt. Maar bij het ontbijt weer. Ik ga niet voor een ontbijt betalen als ik daar geen gebruik van maak! Ook hier kreeg ik weer de nodigde commentaar.

Het product zelf deed bij mij zijn werk. Ik had zelf ook veel opstart problemen. Misselijk, shakes niet lekker. Maar met de tijd ontdekt dat ik het niet in melkproducten, maar in appelsap wel lekker vind. En doordat ik mijn eigen voedingspatroon onder de loep nam, zie ik in dat eigenlijk elk dieet werkt. Zolang je je voedingspatroon aanpast en erbij beweegt, is er geen reden om in een jojo-effect uit te komen. Nu eet ik gezonder en sport ook meer. Maar eet geen shakes meer.

Verkopen en begeleiden doe ik nog steeds. Maar biedt de producten aan voor een veel goedkopere prijs dan dat Herbalife eigenlijk wil. Dit omdat ik het zelf een belachelijk duur product vind.

Dit is niet bedoelt als afkraken. Het is puur mijn eigen ervaring. Er is nog veel meer gebeurd, maar dan zou ik een boek kunnen gaan schrijven.

Groetjes en geniet van deze mooie dag

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door jor »

maralouisa schreef:Hallo allemaal,

Zelf ben ik 3 jaar distributeur geweest bij Herbalife. Mijn ervaringen zijn zowel positief als negatief.

Verkopen en begeleiden doe ik nog steeds. Maar biedt de producten aan voor een veel goedkopere prijs dan dat Herbalife eigenlijk wil. Dit omdat ik het zelf een belachelijk duur product vind.
Hoe zit dat dan? Je zegt geweest maar werkt nog met Herbalife. Zijn het dan de producten van Herbalife die je veel goedkoper (zal Herbalife niet leuk vinden :D )verkoopt? Voor de rest een aardige inkijk in de keuken van dit bedrijf.

maralouisa
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 apr 2010 13:50

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door maralouisa »

Hoi Jor,

Inderdaad goed gelezen. Ben inderdaad een distributeur geweest. Ik koop partijen op via de mensen die er ook mee stoppen.
Volgens de regels van Herbalife mag je niet wederverkopen en al helemaal niet onder de prijs die Herbalife aangeeft. Maar ja, ben geen distributeur meer, dus ik heb me aan de Nederlandse wet te houden en niet aan hun achterlijke regeltjes.

Hihi, ik kan je nog veel meer vertellen over Herbalife, maar dan zit ik hier morgen nog en dan is nog niet alles vertelt.

EdoK
Berichten: 154
Lid geworden op: 08 apr 2009 17:04

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door EdoK »

@Maralouisa,

Leuk om je verhaal te lezen. Dat Herbalife voorraden via Marktplaats en dergelijke aangeboden worden vernam ik enige jaren geleden. Ook dat hier wel actief op wordt gescand door MLM'ers die dat soort advertenties graag blokkeren.

Wat ik helemaal grappig vind is dat jij per 'toeval' voor € 4.000,- voorraden hebt ingekocht met je sponsor. In een ander topic werd ik niet geloofd door een zeker iemand toen ik het heb over een voorraadkast van € 4.000,- waarvan de verloopdatum steeds dichterbij kwam. Ik kon mij het merk afslankproducten niet meer herinneren maar dit zou goed Herbalife geweest kunnen zijn.

Klauw1980
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 jul 2013 12:27

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Klauw1980 »

Het werkt bij mij altijd perfect :)
Ik heb het vaak even nodig omdat ik gewoon te grote hoeveelheden eet en weer even terug gefloten moet worden. Eerste week is even wennen maar erna werkt het prima. Een dag in het weekend eet ik gewoon lekker wat ik zelf wil en shake ik niet en doordeweeks shake ik braaf 2 x per dag en eet ik 's avonds gewoon normaal warm. Drie x per week sporten en voila, klaar.

Ik denk niet dat je dit een jaar moet doen, dan wordt je het echt zat en ik denk ook niet dat je het moet gebruiken als je meer dan 15 kilo wilt afvallen (dan is Weight Watchers wellicht beter, ook beter vol te houden) maar alles tot 10 kilo werkt prima hiermee denk ik :)

Na je herbalife shake periode moe tje natuurlijk niet weer als een dolle gaan eten, want dan zit het er inderdaad zo weer aan ;-)

Overigens bestel ik het via iemand die het stukken goedkoper aanbiedt (wat dus blijkbaar ook uit kan) en dat is prima betaalbaar. Dertig euro voor een bus bijvoorbeeld waar ik bijna een maand mee doe.
Laatst gewijzigd door Klauw1980 op 02 aug 2013 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Sofietje777
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 aug 2013 21:42

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Sofietje777 »

Hallo

Gewoon even een reactie op bovenstaande artikels. Ik ben blij dat er toch positieve verhalen bij staan van Herbalife!!

Ik ben nu een dikke zes maanden bezig en het ging/gaat fantastisch! Ik ben de kilootjes kwijt die ik wou kwijt raken en zit nu in de stabilisatie fase. Het gezond ontbijt met 1 x F1 shake 's morgens.

Zoals ik hierboven lees is het moeilijk om nadien de kilo's eraf te houden maar met Herbalife gaat dat perfect door hun gezond ontbijt. Ik weet ook wel dat wanneer ik weer in mijn ongezonde gewoontes herval de kilo's er terug zullen bijkomen maar hiermee heb ik écht het gevoel dat dit niet zal gebeuren. Ik vind de shakes dan ook lekker.

Ik ben niet zo het typetje die graag een coach heeft, ben meer een doe-het-zelfver.

Ik vond iets op mijn lijf geschreven bij www.herba4everyone.nl

Echt goede service ondanks de scherpe prijs.
Laatst gewijzigd door Sofietje777 op 15 aug 2013 10:18, 2 keer totaal gewijzigd.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Sofietje777 schreef:Hallo

Gewoon even een reactie op bovenstaande artikels. Ik ben blij dat er toch positieve verhalen bij staan van Herbalife!!

Ik ben nu een dikke zes maanden bezig en het ging/gaat fantastisch! Ik ben de kilootjes kwijt die ik wou kwijt raken en zit nu in de stabilisatie fase. Het gezond ontbijt met 1 x F1 shake 's morgens.

Zoals ik hierboven lees is het moeilijk om nadien de kilo's eraf te houden maar met Herbalife gaat dat perfect door hun gezond ontbijt. Ik weet ook wel dat wanneer ik weer in mijn ongezonde gewoontes herval de kilo's er terug zullen bijkomen maar hiermee heb ik écht het gevoel dat dit niet zal gebeuren. Ik vind de shakes dan ook lekker.

Ik ben niet zo het typetje die graag een coach heeft, ben meer een doe-het-zelfver.

Gewoon lekker doen die shakes,straks eet je weer normaal en dan zit er een paar kg extra aan...
Ken tig mensen die het gedaan hebben,allemaal oooooohhh geweldig tot ze weer normaal gaan eten...normaal he,dus gezond,,kom je al aan..mzzl met de herba!!

[Deel bericht verwijderd. Reden: off-topic]

Gesloten