Ik heb best begrip voor de emotionele kant van de zaak.
Laten we netjes en zakelijk blijven..... nou daar gaat het vaker fout, ik zou heel veel voorbeelden uit de praktijk kunnen opnoemen waarbij onze overheid heel netjes en zakelijk de grootste narigheid teweeg brengt, doch ze doet het wel netjes en zakelijk, dat ze daarbij staan te liegen maakt ze niets uit.
Ik heb heb vandaag dan antwoord gehad op mijn email waarin ik Yarden vroeg of ik onwaarheden heb geschreven in de email die ik iedereen per email wil rondsturen om ze voor Yarden te waarschuwen....
Het antwoord was precies zo als hier al voor was gewaarschuwd, niet ingegaan op de inhoud van je brief maar deze voor veel mensen welbekend antwoord:
[THREAD ID:1-6U1D1]
Hierbij bevestigen wij dat wij uw mail in goede orde hebben ontvangen. Met uw mail tekent u bezwaar aan tegen de omzetting van de polis van uw Yarden Uitvaartverzekering.
De nieuwe Yarden Uitvaartverzekering is nog steeds een naturaverzekering. Yarden keert geen geld uit, maar verzorgt en vergoedt diensten. Wij kunnen u garanderen dat de waarde van uw nieuwe polis op dit moment voldoende is om de diensten uit uw oude polis af te nemen, mits Yarden de uitvaart verzorgt.
In de Algemene Voorwaarden van uw oude verzekering is een wijzigingsbevoegdheid vastgelegd. Deze voorwaarden bevatten een en bloc-clausule waarbij ons de mogelijkheid wordt geboden en bloc de voorwaarden van alle dan wel van bepaalde groepen van verzekeringen te wijzigen. Deze bepaling maakt deel uit van de door u gesloten verzekering. Yarden heeft tegelijk met de wijziging van de door u afgesloten verzekering de voorwaarden voor soortgelijke verzekeringen op identieke wijze aangepast. De door Yarden uitgevoerde wijziging van de voorwaarden is toegestaan.
Wij zijn ervan overtuigd dat ook voor u deze wijziging in de toekomst zal leiden tot een
voordeel ten opzichte van de voorgaande polis en voorwaarden. Al was het maar, omdat een ooit overeengekomen omschrijving van een pakket van diensten per definitie veroudert en niet kan worden aangepast aan veranderende opvattingen omtrent de uitvaart.
Op uw wens uw oude polis te handhaven kunnen wij niet ingaan. Indien u niet akkoord wenst te gaan met de omzetting heeft u de mogelijkheid uw verzekering met terugwerkende kracht per 31 december 2006 te beëindigen. De eventueel in 2007 gestorte premies zullen wij aan u terugstorten; tevens wordt voor uw verzekering, indien deze langer dan vijf jaar loopt, het afkoopbedrag bepaald, welke wij u eveneens zullen uitbetalen. Indien u gebruik wenst te maken van deze mogelijkheid tot opzegging, verzoeken wij u vriendelijk ons dat schriftelijk kenbaar te maken.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en hopen dat u ervoor zult kiezen om klant te blijven bij Yarden. Mocht u nog vragen hebben of willen spreken met één van onze adviseurs dan kunt u contact met ons opnemen via ons gratis telefoonnummer 0800 1292. Onze medewerkers zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 uur tot 21.00 uur.
Vooral dat zinnetje met.... we zijn er van overtuigd.....
en het zinnetje.... Wij kunnen u garanderen dat de waarde van uw nieuwe polis op dit moment voldoende is om de diensten uit uw oude polis af te nemen, mits Yarden de uitvaart verzorgt.
Zum Kotzen
Maar ik moet nog even wachten op het antwoord van mijn aangetekende brief, een Email is waardeloos en deze al helemaal, hij staat boordevol Yarden leugens. Daarna zal ik mij waarschijnlijk ook aansluiten bij die advocaat, het zal wel weer een lange weg worden, en waarschijnlijk zal de crimineel wel in het gelijk gesteld worden.... zo gaat het zo vaak in Nederland
Maxiem, laat je niet kisten door Yarden en laat je niet de mond snoeren door fatsoensrakkers
met een collegiale groet van
Doodgewoon