LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hamburg-mannheimer

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
zjeflegrande

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door zjeflegrande »

Als je mijn gegevens wilt gebruiken, ik heb voor niemand geheimen,

Dus : Sjef van Riel
Martin Luther Kinglaan 94
5051 KL Goirle
06-22775315
013-5346221
[email protected]

zjeflegrande

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door zjeflegrande »

En EM, jij komt met mijn persoonlijke gegevens voor de dag op pagina 30 van dit forum op 23 Maart 2004.
Kijk jij dan maar eens van pagina 1 t/m 30 waar er ergens een link naar mijn homepage staat.
Juist, die staat nergens !!!
Dus jij kunt mijn naam nooit op deze manier achterhaald hebben !!!
Lekker achterbaks noem ik dat, erg integer bezig meiske !!!

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

joh, toen had je ook allang gepost op laatjenietnaaien en daar staat je profiel. en je naam dus ook.

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

en we hadden het trouwens over CBS-gegevens

EchteMeisje
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jul 2003 17:28

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door EchteMeisje »

Goh Zjef,

Je hebt een groter gebrek aan intellect dan ik tot nu toe dacht.
In alle andere gevallen stuur mij je volledige CV naar [email protected].
Mocht je echt de kwaliteiten bezitten die nodig zijn om bij HMI werkzaam te zijn, dan zou het mogelijk zijn dat je door de uitgebreide selectieprocedures komt.
Dit schreef je op 18 maart 2004 al.

En nu is het uit met dat gezijk van je. Wanneer komen die CBS gegevens nou eens een keertje?

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Beste Echte Meisje,

Mijn vriend en ik hebben begin deze maand de basisseminar van Hamburg-Mannheimer gevolg. Ook ik vind het allemaal erg vaag. Mijn vriend heeft al diverse gesprekken gehad (met bekenden) en nog geen pakket geschreven. Via onze buren werden we getipt om een op internet te kijken. Nu lees ik veel diverse reacties. De een positief de ander negatief. Zou je mij die documenten willen mailen, waar je over sprak in je bericht van 31 maart jl. toen je het een en ander had uitgezocht? Ik ben er erg benieuwd naar. Alvast bedankt.
Mijn adres is [email protected]

groeten Ilse

zjeflegrande

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door zjeflegrande »

Geplaatst op 27 Apr 2004 10:06 door EchteMeisje


--------------------------------------------------------------------------------

Goh Zjef,

Je hebt een groter gebrek aan intellect dan ik tot nu toe dacht.

Quote:

In alle andere gevallen stuur mij je volledige CV naar [email protected].
Mocht je echt de kwaliteiten bezitten die nodig zijn om bij HMI werkzaam te zijn, dan zou het mogelijk zijn dat je door de uitgebreide selectieprocedures komt.


Dit schreef je op 18 maart 2004 al.

Dan verklaar je maar eens hoe jij uit mijn e-mail adres al mijn persoonlijke gegevens kunt halen ???

Je hebt ook al duidelijk laten zien dat je een "ster" bent in gegevens genereren via internet.
Dus zoek ze maar zelf op, misschien dat je deze ook weer kunt vinden !!![/b]

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Sjef,

Je optreden wordt steeds zwakker. En nog steeds blijven verschuilen ook.

Langzamerhand bekruipt mij een gevoel van medelijden...

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

waar blijven nou die CBS gegevens??????

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Daar wachten we nu al heel lang op.

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

en we gáán nog niet naar huis....

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

ben je nu al thuis ?

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

heeft er iemand nog iets gehoord van Zjef?
Die zou nog iets posten over CBS-gegevens........

rob keulers

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door rob keulers »

ik hoor en lees alleen maar negatieve berichten over deze maatschappij. Ik ken deze maatschappij al van 1988. Woonde en werkte toen in duitsland als fysiotherapeut. Het is de tweeds grootste maatschappij van duitsland. Hun concept was toen al netwerkmarketing.
Na 1992 mochten ze europees gaan. In 1997 eindelijk door de SER gekomen. 100% overheidscontrole.
Ze werken samen met ING, Bouwfonds Nederland, DAS, Nationale Nederlanden, e.a. Stuk voor stuk betrouwbare maatschappijen in nederland. Zouden die zich inlaten met een slechte onbetrouwbare maatschappij? Ik denk het van niet.
Ik vind het jammer dat mensen snel negatief reageren, geen objectief verhaal neer zetten. Mensen die na 1 of 2 maanden gewerkt te hebben bij HM, al beginnen te spuien. Ik werk sinds april bij HM, ben ook sceptisch en nog steeds, maar ik sta achter demaatschappij en hun produkt 200% Scepsis is gezond, maar vergewis je ook vanahet positieve. Want voor 1 negatief verhaal heb je altijd 5 positieve verhalen nodig. Afhakers na 2 maanden, komt niet door HM, maar door de adviseur zelf!!!!!!!!!!

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

Leuk, Rob, maar we w88 op de CBS gegevens die Zjeflegrande ons heeft beloofd. Lang geleden.

EchteMeisje
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jul 2003 17:28

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door EchteMeisje »

Ja Rob,

En waarom vraag je mij per e-mail de gegevens over HM te sturen als je er al twee jaar werkt? Dan weet jij net zo goed als ik waar het aan schort bij die club.

En nee, die gegevens krijg je niet alsnog. En nee, dat is niet omdat ik 'bang' ben of niets kan bewijzen (jullie zijn ook zo voorspelbaar).
Maar gewoon vanwege je bericht op het forum en de nogal eisende toon in je mailtje. Geleerd op 1 van de brainwash-avonden?

cj

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door cj »

Mensen, ik werk nu reeds 3 jaar bij HMI België. Vroeger in bijberoep, nu reeds een jaar in hoofdberoep. Wel, ik heb 1 conclusie: velen zien zich geroepen, weinigen hebben het ervoor over hard te werken. En de laatste categorie slaagt er telkens in om de maatschappij zwart te maken. HM kreeg de laatste jaren van standard & Poors een triple A rating, iets waar vele verzekeringsmaatschappijen van dromen. Dit betekent sterke financiële draagkracht, in iedere economische en actuariële omstandigheid in staat om zijn verplichtingen tegenover de klant na te komen. Herverzekerd door Ergo (net als dkv trouwens) , de sterkste herverzekeraar in Europa, en door Munchener Ruck, de sterkste op wereldvlak. Dus inderdaad, geen zekerheden voor onze klanten! Laat me niet lachen... Voor mijn Nederlandse collega's, in België zijn we marktleider, dus go for it! Met vriendelijke groeten.

Gast

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door Gast »

wel ja, ga na 47 pagina's weer eens helemaal vooraan beginnen! LEUK!

cj

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door cj »

Inderdaad, want volgens mij zijn jullie enkel gefrustreerde ex-medewerkers. By the way, het grapje dat wij niet geschoold zijn: ooit al een mercedes of bmw gekocht bij een garagist die vuil en slordig zijn auto's aanbiedt? Of ga je liever naar een propere garage waar een deftige (of zoals jullie het verkiezen: in een apepakje) heer in kostuum de auto aanbiedt? De tweede kent misschien niet iedere vijsje, en heeft ipv automecaniciek marketing gestudeerd, maar hij kan het product wel commercieel aan de man brengen...Als er een probleem is met de auto ga je dan best naar de garagist, wel idem dito hmi. Wij bieden het product commercieel aan, bij eventuele problemen staat een agentschap graag ter uwer beschikking. Kan het nog klantvriendelijker? Conclusie: jullie zijn te zwak om te werken in een multi level systeem, maar heel sterk in het anoniem zwart maken via internet. Een pluim voor jullie, men zou daar beter eens een forum aan vuil maken. Hasta la vista.

maarten80

Re: hamburg-mannheimer

Ongelezen bericht door maarten80 »

http://www.pensioeninbeeld.nl/index.php?code=733



gegroet maarten

oohja in nederland hebben we geen pensioen probleem hoor en al helemaal niet als ik 65 ben, ik krijg toch 100% van mijn laatst verdiende loon!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :!: :!:

Gesloten