LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meubelmarkt Montfoort

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
meubels
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 jan 2011 21:13

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door meubels »

[persoonsgegevens verwijderd door moderator]

mglashouwer
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jan 2011 07:35

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mglashouwer »

jacqoost schreef:iemand al ervaring met bankstel met protexx behandeling.ik betaal namelijk 240 voor de behandeling,maar waar kan ik straks terecht met mijn klachten?bij niemand toch?dus ga dat ook niet betalen dan?
indien gekocht bij de nieuwe eigenaar, dus CBW erkend, kun je aankloppen bij het CBW volgens mij...moet je maar even hun website checken.

meubels
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 jan 2011 21:13

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door meubels »

heb je 240 euro betaald sorry hoor maar dat kopen ze in voor een paar euro van oranje..ze vertellen heel mooi dat het allemaal netjes geprotexd wordt en dat het in een cabine wordt gestopt maar dit doen ze allemaal zelf.
Aardig opgelicht dus....
succes

gekkedwerg
Berichten: 19
Lid geworden op: 06 dec 2010 22:34

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door gekkedwerg »

meubelmarkt een maand geleden onze banken gekregen maar 1 zonder pootje
volgens de chaufeur werden die nagestuurd maar nog steeds niks ontvangen????? :?: :?:

ex werknemer
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 jan 2011 01:01

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door ex werknemer »

mensen mensen geloof me toch ze belazeren de boel dan doen ze met de jullie en het ex personeel die al van af december geen salaris of ww krijgen
het zijn oplichters en gaan over lijken

mies
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 nov 2010 16:05

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mies »

Juli 2010 heb ik hier een boxspring besteld en na ontelbare mailtjes en telefoontjes geloofde ik er niet meer in dat deze geleverd zou worden aanbetaling kwijt dus dacht ik. tot ik vorige week telefoon kreeg dat deze 26 januari geleverd werd.
Het zal wel weer een uitstel zijn dacht ik. Tot vandaag deze dus idd gebracht werd de chauffeur belde een half uur van te voren op en heeft mn boxspring op de eerste verdieping gezet, helemaal goed en tevreden nu na maanden lang (half jaar)gezeur. Er worden dus nog steeds spullen uitgeleverd voor mij is het eindelijk opgelost maar voor de honderden klanten die nog wachten op hun spullen wens ik veel sterkte en geduld.

Mies.

dikkie100
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 jan 2011 10:40

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door dikkie100 »

:D
Laatst gewijzigd door dikkie100 op 27 jan 2011 12:45, 2 keer totaal gewijzigd.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door sjoegel »

Ja joh jullie hebben echt niks anders te doen he mr mglashouwer jij bent gewoon een zielig persoon dat ze zaakjes nie kan regelen dus dat via email doet en de boel opruit mr meubels een ex werknemer die jaren van deze zaak gevreten heeft nu op straat staat door zijn eigen handelen een IQ van 52 ik hoop dat je me ff laat weten waneer en welke zaterdag je zelf naar 1 van deze zaken komt gaan WIJ gezellig bakkie doen zal ik ondanks dat geen psychiater het gelukt is je IQ wat op te veizelen beste mensen stop met deze onzin berichten en ga lekker iets nuttigs doen op deze mooie dag

over iQ gesproken, :wink:

Diana725
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:41

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Diana725 »

Goedemorgen allemaal,

Ik heb een brief ontvangen van MM Meubelmarkten (origineel briefpapier!) dat mijn bank helaas niet meer leverbaar is. Ik krijg de mogelijkheid om bij een andere winkel een bank uit te zoeken.
Ik heb gebeld om een afspraak te maken en ben netjes te woord gestaan.
De afspraak staat. Het verloop laat ik horen.

Gr. Diana

mglashouwer
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jan 2011 07:35

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mglashouwer »

sjoegel schreef:Ja joh jullie hebben echt niks anders te doen he mr mglashouwer jij bent gewoon een zielig persoon dat ze zaakjes nie kan regelen dus dat via email doet en de boel opruit mr meubels een ex werknemer die jaren van deze zaak gevreten heeft nu op straat staat door zijn eigen handelen een IQ van 52 ik hoop dat je me ff laat weten waneer en welke zaterdag je zelf naar 1 van deze zaken komt gaan WIJ gezellig bakkie doen zal ik ondanks dat geen psychiater het gelukt is je IQ wat op te veizelen beste mensen stop met deze onzin berichten en ga lekker iets nuttigs doen op deze mooie dag

over iQ gesproken, :wink:
haha idd, als dit je manier is om iemand met je aan tafel te krijgen voor een kop koffie dan zal je onderhand wel heel erg gefrustreerd zijn dat het nooit lukt :P

blackeye
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 jan 2011 18:12

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door blackeye »

Diana725 schreef:Goedemorgen allemaal,

Ik heb een brief ontvangen van MM Meubelmarkten (origineel briefpapier!) dat mijn bank helaas niet meer leverbaar is. Ik krijg de mogelijkheid om bij een andere winkel een bank uit te zoeken.
Ik heb gebeld om een afspraak te maken en ben netjes te woord gestaan.
De afspraak staat. Het verloop laat ik horen.

Gr. Diana
hoi diana, welke winkel mag jij nu een nieuwe order plaatsen dan?

dyllan
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 jan 2011 21:00

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door dyllan »

Ook ik werd gebeld, dat ze morgen mijn bank komen brengen.
Wij zouden onze bank ophalen, maar wordt nu kosteloos thuis bezorgd!
Als het goed is bellen ze idd een half uur van te voren als ze komen.
Nou ik ben reuze benieuwd!!

Jullie horen nog van me..... :P

Groetjes
Cindy

jacqoost
Berichten: 21
Lid geworden op: 15 jan 2011 20:09

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door jacqoost »

Ons bankstel is binnen.prima geleverd.netjes verzorgt en geen problemen.en zelfs een week eerder dan leverweek.nu de rest van de meubels nog.week 7 als het goed is.en zo niet dan bestellen we ergens anders,want er zit nu geen geld van ons meer in het bedrijf.

Hugo2010
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jan 2011 19:16

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Hugo2010 »

Beste mensen,

Zijn er al leveringen van banken/ meubels die in vestiging Beverwijk zijn besteld?
Bestellingen van de maand November 2010.

Hoor graag reactie's

mglashouwer
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jan 2011 07:35

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mglashouwer »

jacqoost schreef:Ons bankstel is binnen.prima geleverd.netjes verzorgt en geen problemen.en zelfs een week eerder dan leverweek.nu de rest van de meubels nog.week 7 als het goed is.en zo niet dan bestellen we ergens anders,want er zit nu geen geld van ons meer in het bedrijf.
Goed om te horen! :D Valt er iets te zeggen van de kwaliteit van het bankstel?

Ekster9
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 dec 2010 02:31

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Ekster9 »

@Diana: origineel briefpapier met alleen een logo en een groene rand aan de rechterkant of compleet met adresgegevens in de voetnoot, kvk-nummer, telefoon en faxnummers, bankrekeningnummer, btwnummer etc? Zo ja, dan hebben ze hier vast e.e.a. opgepikt... :wink:

Nikki28
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jan 2011 09:02

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Nikki28 »

Ook wij hier hebben in oktober 2010 een bestelling gedaan bij meubelmarkt Beverwijk. Hadden afgesproken dat we zelf onze bestelling zouden ophalen in Montfoort zodra we een telefoontje binnen zouden krijgen als de eetkamerstoelen er waren. Na lezen van de berichten op internet tevergeefs geprobeerd telefonisch contact te zoeken met filiaal in Beverwijk. Geen gehoor!!! Op de site gelezen (4 januari 2011) dat iedereen binnen 3 weken een bief zou krijgen over het hoe en wat met je bestelling. Nou we zijn nu 3 weken verder en geen brief. Vertrouwen dat we de stoelen nog krijgen is ver te zoeken. Hadden ook een aanbetaling gedaan.
Weet iemand misschien hoe de zaken ervoor staan en op welke manier wij telefonisch of via een mailadres contact kunnen zoeken met dit bedrijf?

jacqoost
Berichten: 21
Lid geworden op: 15 jan 2011 20:09

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door jacqoost »

mglashouwer schreef:
jacqoost schreef:Ons bankstel is binnen.prima geleverd.netjes verzorgt en geen problemen.en zelfs een week eerder dan leverweek.nu de rest van de meubels nog.week 7 als het goed is.en zo niet dan bestellen we ergens anders,want er zit nu geen geld van ons meer in het bedrijf.
Goed om te horen! :D Valt er iets te zeggen van de kwaliteit van het bankstel?
Jazeker.alle naden en hoeken zijn prima gestikt.zie geen slechte plekken in stof of iets dergelijks.ziet er echt top uit.geen problemen.poten zijn stevig en de goed kleur.

jacqoost
Berichten: 21
Lid geworden op: 15 jan 2011 20:09

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door jacqoost »

word afgeleverd via garantie meubel te mijdrecht.0297 270501
ook 1 van de nog bestaande firma zoals mammoet wonen.
misschien kunnen jullie via hun wat te weten komen over meubels.

mglashouwer
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jan 2011 07:35

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mglashouwer »

@jacqoost; Dat is dat hoopgevend voor als mijn bankstel komt eind februari :) Heb je ook een Protexx certificaat erbij gehad? En moest je eerst alles betalen voordat je de bank kon checken op onvolkomendheden??

Gesloten