LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ***BROKKENMAFFIA****

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Lupa

Re: ***BROKKENMAFFIA****

Ongelezen bericht door Lupa »

zo!! ingelogd :lol:

naomi hendriks

Ongelezen bericht door naomi hendriks »

zo zie je maar weer wat je tegenkomt met struinen.
lang leve internet! :lol:

bullemans

Ongelezen bericht door bullemans »

ik probeer ook echt niet om bulleNmans te pesten hoor
(ik zou niet durven)
nee dat meen ik

ik heb me al zo lang aan zijn iri gedrag lopen ergeren dat ik ook eens even terug wil gaan zieken

wat hij kan met zijn vreselijke grote mond kan ik ook
altijd maar klaarstaan met beledigende praatjes en wijzende vingers
daar hebben wel meer mensen last van maar hij springt eruit
en enkel en alleen maar lezen wat hij wil lezen of er nou iets anders mee bedoeld word interesseerd hem niet

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

bezit geen hond nee
ben al wat ouder

Gast

wil Naomi en consorte even bedanken voor het feit dat jullie mijn ogen geopend hebben. 8)

en petra, als de hond van je vriendin naar therapie gaat laat haar dan eens aan die therapeut vragen wat die denkt van vers vlees
ik durf je op een briefje te geven dat hij/zij anti brok is

ik hoop dat iedereen die brokken geeft en zo tevree is over brokken,
de moeite neemt om toch eens te lezen, te kijken, te luisteren
echt het is de moeite waard
natuurlijk doet je hond het prima op brokken en natuurlijk is je hond hartstikke gezond,
maar ga toch even verder kijken dan je neusje lang is

een ongelovige thomas

Lupa

en dat is nou zo frustrerend,
er zijn mensen die niet eens de moeite voor willen nemen om zich in te verdiepen.
beste ongelovige thomas, ik ben zo blij dat je dat wel doet, het is aan jou de keuze wat je doet maar je hebt tenminste een keuze.

naomi hendriks

Ongelezen bericht door naomi hendriks »

wil Naomi en consorte even bedanken voor het feit dat jullie mijn ogen geopend hebben.

héél graag Gedaan
:lol:

jij wás óóit een ongelovige thomas..... maar nu ben je dat gelukkig niet meer.
we zijn allemaal ooit in een diep donker verleden ongelovige thomassen geweest.
en iedereen is in de eerste instantie wantrouwend.... want je dacht dat je het atijd goed deed!
de bekende ontkenningsfase....
dus Hoera voor Internet :lol:

Eruantalincë

Ongelezen bericht door Eruantalincë »

Geplaatst op 10 Feb 2004 14:43 door Gast

--------------------------------------------------------------------------------

dit is inderdaad een typish vrouwen of bijna-vrouwen gesprek
over hopen poep en wat wel of niet goed is
en als het de dames niet bevalt gaan ze bekvechten of elkaar bevuilen met smerige opmerkingen en praatjes
typish vrouw dus
Komt omdat vrouwen twee X-chromosomen hebben, zoals Midas Dekkers net op tv uitlegde. Jij daarentegen doet het blijkbaar met een 1/2 X-chromosoom en geen Y-chromosoom. Heb je nog wat nuttigs en on-topic in te brengen of blijf je anoniem lekker bezig :roll: .

Wat betreft het bewijzen van klachten door kunstmatige voeders... volgens mij duurde het ook even voordat men wist en erkende dat allerlei vage klachten bij mensen door amalgaam-vullingen kúnnen komen. Dat heeft ook heel wat voeten in de aarde gehad, om van allerlei onderzoeken nog niet te spreken. Uiteindelijk is het wél erkend. Waarom zou hondenvoeding 'anders' zijn, behalve dat het honden zijn en dat het om voeding gaat?

Groet,
Janet

Eucalipta

Ongelezen bericht door Eucalipta »

Bullemans en gast, dank je wel, ondanks alle gezeur en geemmer.
En af en toe een geintje, moet kunnen, dacht ik!

Eucalipta

Gast

"Eucalipta" wat mij op valt is dat jij het altijd met vreemde
nietszeggende personen eens bent, en ze nog gaat verdedigen ook!
wat je trouwens op een ander Topic ook al deed .
vergeet niet dat jij ook nog niet zolang bekeerd bent ! en je honden heeel lang op de brokjes stonden.
Vanwaar die naam eigenlijk :?: EUCALIPTA
Linda klinkt toch veel vriendelijker.
is BARF NATUURLIJK toch jouw leerschool?
dat wat je hier loopt te verkondigen kun je niet op BARFPLAATS kwijt omdat daar iedereen anti 1 persoon is .
Eet jij van 2 walletjes?

een andere barfer

Eucalipta

Even voor de goede orde mijn honden hebben van mijn nog nooit brokken gehad.
Dus ga dat niet lopen uiten.
Hellaas hebben de honden die ik nu heb, vanaf jongsafaan wel brokken gehad tot het moment dat ze bij mijn kwamen, wij hebben van vroeger thuis ook nooit brokken gevoerd en als je alles over mijn gelezen had, dan wist je dat.
Ga een heel eind met een aantal mensen mee, net als anderen maar ben het niet overal mee eens. En wat is verdedigen?
Linda mag vriendelijker klinken maar Eucalipta past beter bij me of heb je al bij een bijnaam gelijk vooroordelen zonder dat je de persoon kent.
Barfplaats is niet mijn leerschool omdat ik deze site nog niet zolang ken en al veel langer rauw voer, ben er me nu alleen verder in gaan verdiepen en de dingen die andere mensen doen voor hun hond intresseren me.
En als daar iedereen anti 1 persoon is hoor ik dat wel van hen en waarom denk je dat ik hier de dingen anders loopt te verkondigen dan op barfplaats?
Volgens mijn heb je weer niet verder gelezen dan dat mijn neus lang is.

Eucalipta

Lupa

gaat het hier over voeding of om de andere af te kraken???
ik wordt hier zo moe van.
Heb ik een lijst met boeken door gelinkt heb een andere link hier op gezet, en wat krijgje?? in ieder geval geen fatsoenelijk discussie erover.
Alleen maar gekakel!!!!
wat maak hete nou uit waar je leer school is!!!!!!
het gaat erom dat je iets leert!!!!!
beste vorig gast(ik zal maar geen namen noemen)
gaat het bij jou om honden of gaat het alleen maar om geroddel ed?

Gast

:( :o "Waar ik zo moe vanword is het liegen van eucalipta want het komt uit en over voeding als je eerlijk bent word je afgemaakt vandaar .Twee zijn de ergste afmakers en dat is eucalipte en naomi dus slit ik en kom niet meer terug vanwege het slechte geleuter
Grr en doe het eens anders

Eucalipta

Hoezo afgemaakt jij beweert toch dat mijn honden pas over zijn op brokken, ik hoeft toch niet dat te denken wat jij denkt en ik ben bang dat je een andere voor je hebt en over liegen gesproken dat kun je van mijn niet beweren, ik kom uit voor mijn ideeen en ja iemand die mijn aanvalt die krijgt genoeg terug ja en barfplaats daar fiets ik nog niet zo lang op rond hoor, ik begrijp je motivatie niet goed, waar moet ik over gelogen hebben dan?

Eucalipta

Eucalipta

Ik snap er niets van.
Zeker van die laatste uitspraak van die gast.
En ja Lupa het zou hier over voeding moeten gaan, maar was laatst een beetje afgedwaald, sorry.
En ja als de gemoederen wat hoog oplopen wil ik wel eens fel reageren, maar hier sta ik van te kijken, volgens mijn denkt hij dat ik heel iemand anders ben.

Eucalipta

Gast

Geplaatst op 11 Feb 2004 20:22 door Eucalipta  
------------------------------------------------------------------------
Bullemans en gast, dank je wel,

Hier zitten we echt niet op te wachten, jij schijnbaar wel :!: :!:
of is dit weer een van je HEKSEN streken , of wil je meer aandacht :?:
Ga toch fietsen of moet ik zeggen biken.

weer een andere BARFER!

Gast

:) :) Jij moet leren om mensen fatsoenlijk te benaderen dan krijg je mensen mee en niet onbeschoft zijn dat was alles en er ook voor uit komen dat je wel eens brokken gebruikt hebt en en denk er maar eens over na wat er bedoeld word over liegen

bullemans

ho wacht eens even :shock:
ik kom rond half 1 thuis van mijn werk
de dingen die ik nu op deze topic lees komen niet van mij
in principe wacht ik alleen maar tot BulleNmans weer eens mensen gaat beledigen.
dan zie je mij weer

ik vind het zo misselijk dat op het moment dat het Bullenmans niet bevalt hij een andere Barfer zwart gaat zitten maken en haar naam Linda op de topic zet en gaat bazuinen dat ze met 3 honden in een kamertje woont!
SO WHAT
waarom moeten zulke gegevens of dingen rond gebazuind worden als je iemand (tijdelijk) niet mag??

bullemans

en ik blijf het vreselijk knap vinden dat de 1 zo zeker weet wat de ander doet of gedaan heeft

oh, ik zou willen dat ik deze gave had :P

Gast

Lupa
Ik ga na dit van hat forum .Maar ik wil even Lupa gedag zeggen en nog bedankt da honden gaan primaen ik blijf doorgaanmet vers.Dat heb ik geleerd en daar ben ik nu blij mee.
En laat de rotsooi toch de rotsooi geklets word er toch.Hopelijk trekken we er lessen uit en word dit forum toch goed,Ik wens het iedereen toe.
Ik heb veel geleerd. en we halen veel vers want er is zoveel varieties!!!
Het aller beste lupa en veel plezierige discussies gewenst

Groetjes en dank,Sander

Gesloten